Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ikke vært mer enig i det du mener der. Er mer trance/house fyr og det er like jævelig irriterende hver gang nye folk finner ut av hva jeg liker av musikk blir jeg stempla som "syrehue" selv om jeg aldri har intatt et narkotisk stoff i hele mitt liv... En annen ting er også folk som kaller all elektronisk musikk for "Techno". Da har jeg en fin youtube film til de:

Endret av Feh
Lenke til kommentar
ikkje så mykje egentleg. Om ein slutter å læra om det på skulen, blir det fort oversett og glemt :cry:

aslo: irriterar meg over at eg har glømt ut alle kodane for smileyane, og må bruke smiley-lista

Jo, det er en stor forskjell. Jeg vil ikke ha det, det burde være valgfritt.

Det blir ikke glemt hvis de som faktisk liker det fortsetter med det.

Lenke til kommentar
"REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL" :wallbash:

Jeg har jobbet litt i Posten og en ting kan jeg si deg, det er ofte tilfeldigheten som rår der. Hvis en pakke tar tre dager for lang tid kan det være fordi den en dag havnet på feil rute eller noe slikt. Du må ikke tro at det er fordi den bare ligger et sted uten å bli "behandlet". Eller jo, det skjedde det og, f. eks. en gang sto en TV på gulvet i fire dager fordi ingen visste hvem det var sitt ansvar å levere den :roll: Så da jeg en dag hadde mye tid til overs tok jeg med meg TVen og leitet som faen for å finne rett adresse. Som vi sa - alt kommer frem til slutt.

Lenke til kommentar
Nynorsk faget.

F you

irriterar meg over folk som vil ha vekk nynorsk.

*kommentar frå ein fyr som for eit par dagar sidan meldte seg inn i norsk målungdom*

Jeg vil ikke ha det vekk, men jeg vil faen ikke ha det på skolen.

Det er en forskjell.

Nettopp. Jeg vil ikke lære meg det og gjøre ekstra jobb på skolen for det.

NOEN SOM VIRKELIG IRRITERER MEG OG KOMMER TIL Å IRRITERE MEG LENGE:

PRISON BREAK IS OVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(

Lenke til kommentar

Og hvis du prøver å si at du ikke vil settes i gruppa som elsker alt av Basshunter og whatever.

-Ååh, er du en som hører på tekkno som basshunter da? *med rart blikk*

-Nei, *prøve å si noe om hvordan musikken faktisk er*

-Samma det da.

Bleeeeh, burde vært en slags lov mot det.

Lenke til kommentar

At bedriften jeg jobbet for har fullstendig misforstått det arbeidet jeg gjorde før jeg hadde siste dag på jobben og nå går å irriterer og snakker dritt om meg.

Men på en annen side er den oppsigelsen jeg leverte noe av det beste jeg har gjort :)

Endret av Giba
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...