Smirnoff Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Den evige naboen, som har brukt 2 uker på å spikre fast 8 planker/lister på bua si. Han spikrer dem opp, tar dem ned. Spikrer dem opp tar dem ned. Hver gang han gjør dette, bruker han ca. 1 time. Jeg tror mannen er spenna gær'n. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 "Det er ikkje 50/50 sjans for at noko finst berre fordi det ikkje kan motbevisast,""Jo" "Nei, du kan ikkje bevise om det fins usynlege alvar i hagen din. Det gjer ikkje at det er 50% sjanse for at dei er der." "Kva har usynlege alvar med Gud å gjere?" "EG PRØVER Å FÅ FRAM EIT POENG HER" "Usynlege alvar har ingenting med religion å gjere" "Det er jo det same." "Nei!" osv. Enda med at eg berre måtte gje meg. Læraren ville at me skulle diskutere noko anna. Det er så vanskeleg å vere aleine blandt ti Gud/Snåsamann/whatever-truande elevar i RLE-timane. Jeg og Jesus er med deg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 At jeg får connection problem hver gang jeg starterog spille littpå en server på left 4 dead. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Folk som er skal liksom være "ateist" og skriver "R.I.P/hvil i fred" eller "vi sees" når de vet selv at den personen som DAUER, ikke har NOE LIV etter, eller kan føle noe! Så hva er vitsen? Bare for å trøste personen som har mista eller viser litt sympati? haha. Dessuten så er det ikke sånn at de som dauer kan se hva dere skriver. hahahea Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det handler om å vise litt respekt, noe som tydeligvis ikke sitter i ditt vokubalar. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 En har også lov til å håpe det eksisterer noe mer, selv om man ikke tror på dette. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det handler om å vise litt respekt, noe som tydeligvis ikke sitter i ditt vokubalar. Ja, men da bruker man andre ord enn "RIP", "Hvil i fred" og "Vi sees igjen". Enten så er man ateist eller så er man troende. Kondolerer er en av de ordene som kan brukes Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva er galt med hvil i fred? Hvor ligger det religiøse? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det handler om å vise litt respekt, noe som tydeligvis ikke sitter i ditt vokubalar. Ja, men da bruker man andre ord enn "RIP", "Hvil i fred" og "Vi sees igjen". Enten så er man ateist eller så er man troende. Kondolerer er en av de ordene som kan brukes Ja, er litt enig med deg der. Men alikevell! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Kondolerer, rest in peace og andre er vel helt OK å bruke for ateister også. Å bruke rest/hvile som en metafor for død er da langtifra religiøst. "Vi sees igjen" virker bare litt teit hvis man er sterkt ateistisk. Selv er jeg ikke-religiøs men jeg håper at himmelen eksisterer for det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det handler om å vise litt respekt, noe som tydeligvis ikke sitter i ditt vokubalar. Vokabular er tydelegvis ikkje i ditt . Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Forbanna irriterende at tannlegen skal koste så inni helvette mye !!!! Blir jo ruinert De små hullene koster ikke mye, men med en gang du skal gjøre mer enn det, så må du ut med flere tusen -per tann! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Du skjønte hva jeg mente, trenger ikke være sarkastisk. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hey..- Hard fact is hard fact. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det handler om å vise litt respekt, noe som tydeligvis ikke sitter i ditt vokubalar. Vokabular er tydelegvis ikkje i ditt . Haha Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Slår på TV 2 for å se på Scrubs: Blir møtt av Hotell Cæsar: FFFFUUUUUU- Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hotel Cæsar er da konge Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei. Dette irriterer meg ikke grenseløst, men mitt nye kosthold har ført til at jeg nå driter 400% så mye som jeg gjorde før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fuck, da må du jo ha 400 % mer toalettpapir og du må vaske dassen 400 % mer. Kanskje vente på ledig do 400 % mer og. Nei, dropp det nye kostholdet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Jeg bor fortsatt hjemme, så jeg spiser det jeg får. Jeg har ikke ansvar for å vaske dassen eller kjøpe toalettpapir. Vi har to bad, så dassen pleier å være ledig når jeg må drite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg