wise™ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 SnipHvorfor bryr du deg i det heletatt? Ødelegger det mye for deg? Gjør hun slik at du får dårligere karakterer eller noe? 7887046[/snapback] Ja, akkuratt det hun gjør. Siden vi er blitt satt opp på team-gruppe sammen.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 En ting som irriterer meg GRENSELØST nå er Posten! Bestilte meg subwoofer igår som skulle ha vært registrert i Oslo igår, men den har ikke rørt seg på flekken!! Snakka med surround.no idag og de sa at pakkene de sendte før idag allerede er registrert i Oslo. Hvorfor akkurat MEG?! Og hvorfor akkurat NÅ!? Aaaah, jeg er fortvila! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kalde morgener. *brrr* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) En ting som irriterer meg GRENSELØST nå er Posten!Bestilte meg subwoofer igår som skulle ha vært registrert i Oslo igår, men den har ikke rørt seg på flekken!! Snakka med surround.no idag og de sa at pakkene de sendte før idag allerede er registrert i Oslo. Hvorfor akkurat MEG?! Og hvorfor akkurat NÅ!? Aaaah, jeg er fortvila! 7887848[/snapback] Jeg er litt irritert på komplett, har handlet mye der og alltid vært skikkelig fornøyd, angående retur og alt. Men en pakke jeg bestilte 2007-02-04T 22:21, ble først sendt i går 20.12.. Endret 7. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Ååh, holder på å gå fra vettet. Pakken ligger samme sted enda, ikke registrert noen steder, posten kundeservice sier bare at den blir nok registrert i Oslo, det skulle den ha vært mandag fordi Surround kjørte pakken dit da!! Endret 7. februar 2007 av Ludacris Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 slutt og whine =) dere gjør sikkert ting som irriterer andre folk grenseløst også Mvh: Per Andre Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 slutt og whine =) dere gjør sikkert ting som irriterer andre folk grenseløst også Mvh: Per Andre 7896021[/snapback] Vel, du gjør ihvertfall. Jeg provoserer ingen, jeg er perfekt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Meg selv irriterer ganske mye for tiden... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Og Dahl som synger hele fuckings tiden! mens han kaller Berg homo! 7886893[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) SteffyPants: hva mente du med det? Endret 8. februar 2007 av per_andre Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Han mente at du irriterer andrfe ved å komme inn i "Ting som irriterer så grenseløst!"-tråden og ber folk slutte å syte. Jeg irriterer meg veldig over en kollega på jobben som med sin udugelighet påfører meg overtid, noe jeg absolutt ikke vil ha. Jeg irriterer meg ikke med vilje, jeg har ikke lyst å gå rundt irritert. Men jeg er det allikevel, så "slutt å whine"-kommentarer er ganske enkelt å si (skrive). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Vel, du gjør ihvertfall. Jeg provoserer ingen, jeg er perfekt. 7896030[/snapback] Ingen er perfekte, men jeg er nærmere enn folk flest. 7896914[/snapback] Jeg irriterer meg over at Julie ikke kan se å ha seg til den forbanna legen. GAAAAH Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Den første var ment for å provosere, den andre quoten var fakta. Godt observert, tho. ^^ Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ annoing at vi må levere inn to nynorsk tekster i norsken selv om vi ikke skal ha verken heldagsprøver eller eksamen på nynorsk. Hvorfor skal Ivar Aasens arv torturere norsk ungdom så lenge etter hans død`? Hva er det vi har gjort for at skaperen gir oss denne straffen, dag inn og dag ut. Som om ikke 12 timer matematikk, 8 timer fysikk og 8 timer norsk var nok for en stakkars ungkar? NEIIII vi må ha hore-nynorsk. Hater alle Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 en ting som irriterer meg er: folk som tror de er mye bedre enn andre og tror de er perfekte! INGEN er perfekte Mvh: Per Andre Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Folk flest betyr jo så mangt, da. 6 milliarder mennesker på jorden? Folk flest blir da 3000000001 stykker. Så det er jo ikke helt umulig at Steffypants har rett. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg irriterer meg over folk som ikke respekterer nynorsk som det det er, det skriftspråket som ligger nærmest det norske talemålet. Vær stolte over at vi har to så flotte målformer, og ikke syt og klag hver gang nynorsk blir nevnt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Mvh: Per Andre 7898261[/snapback] Folk som tar seg tid til å skrive "Mvh:" på et forum. Marius Arnesen Bergvikmoen. lol Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Folk som tror det finnes ett "norsk talemål" og at nynorsk er den beste skriftformen irriterer meg. De som faktisk har lest en del om hvor Aasen hentet mesteparten av språket, vet at det ikke representerer en større del av Norge enn samisk gjør. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Og Dahl som synger hele fuckings tiden! mens han kaller Berg homo! 7886893[/snapback] Hæ? 7897408[/snapback] Hahha det var enn annen dahl:P sorry for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg