djgudleif Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) HEHEHEHE spill uten som meg, HAHAH. Eller kjøp sånn 70-pack. Endret 20. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 HEHEHEHE spill uten som meg, HAHAH. Eller kjøp sånn 70-pack. Ja, trenger noen slike. Kjøpte fem nye, fikk ikke en gang brukt dem før de på mystisk vis var borte. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) At joysticken plutselig slutta å fungere på grunn av drivertrøbbel. Faens møkk. Starten på en koselig flytur ble til en times (og vel så det) forbannelse. Endret 20. september 2009 av W202 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen! Endret 20. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Folk som sitter å sutrer på Facebook og MSN når de er fullesyke! Jeg kan komme med to jævla forslag, slutt å drikk og slutt å skrik etter oppmerksomhet! QFT! Er så jævlig tragikomisk når 30-åringer på Facebook skal skrive om hvor dritafulle de var kvelden før. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen! Kun 5 dager til høstferie.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 At "noe med" USB-hastigheten gjør at jeg ikke kan nyte full-HDfilmer på TV-en i stua . Lyden hakker ca hvert 5. minutt. Ellers så har jeg lagt merke til noe nytt og teit med Discovery Channel. Hver gang en "forsker" eller "ekspert" presenteres, så får du først se kamera snurre rundt de med sånn musikk og en eller annen jalla effekt. Så får du se de på nært, stå stille og posere og stemmen deres begynner da å snakke, før du får se de sitte i en stol og snakke. Skulle tro det var en metode de lærte på teite programmer-skolen. Ellers kan jeg nevne når du tenker deg opp flere ting du skal skrive, eller gjøre, men når alt kommer til alt og du skal sette det ned på papir, er halvparten glemt (jeg som hadde gjort meg så mange tanker). Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Har ikke høstferie jeg Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen! Kun 5 dager til høstferie.. Irriterer meg over at dere østlendinger har tidligere høstferie enn oss på vest landet Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen! Kun 5 dager til høstferie.. Nei.. 15 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) At brettene med cola og redbull jeg hamstret opp før jeg dro hit begynner å ta slutt... Jaja det er ikke mer enn 523.82 km hjem til Halden og Svinesund herifra.. 8 timer og 26 minutter i følge 1881.no... Endret 20. september 2009 av W202 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen! Jeg irriterer meg over tolv-trettenåringer som sitter ved PC-en sin og hater skolen. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Er 15:P Jeg går i tiende, og jeg er passe lei skolen ok? Jeg hater den dermed ikke, jeg irriterer meg over folk som tror en hater skolen bare pga et en er litt lei av den. Og angående høstefere, vi har bare onsdag-torsdag-fredag tror jeg. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen! Kun 5 dager til høstferie.. Irriterer meg over at dere østlendinger har tidligere høstferie enn oss på vest landet det er fordi vi fra Bærum er bedre en dere vestlendinger/resten av landet. det er jo ikke sånn at vi ser ned på dere, heller at dere ser opp til oss (og til deg som følte deg truffet av dette, så er jeg ikke fra Bærum. men jeg irriterer meg over de. det jeg skrev er hentet ut fra en profil på nettby -.- HATER bærumfolk som er sånn. sikkert noen greie der å, men det er så mye sjølgode idioter der!) Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Vel, du må nesten tåle å få reaksjoner når du skriver barnslige innlegg om hvor mye du hater skolen. Å mislike skolen er en ting, men å uttrykke seg som om man gikk i 3. klasse er en annen ting. Get my point? Endret 20. september 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Javell. Dere krisemaksimerer så jævlig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Quakecry, du er klar over at dette er tråden for ting som irriterer deg grenseløst? For ikke å glemme at du ønsker den brent ned og lærerne syke. Jeg hadde godt grunnlag for å anta at du føler et sterkt hat mot skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg