Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At "noe med" USB-hastigheten gjør at jeg ikke kan nyte full-HDfilmer på TV-en i stua :( . Lyden hakker ca hvert 5. minutt.

Ellers så har jeg lagt merke til noe nytt og teit med Discovery Channel. Hver gang en "forsker" eller "ekspert" presenteres, så får du først se kamera snurre rundt de med sånn musikk og en eller annen jalla effekt. Så får du se de på nært, stå stille og posere og stemmen deres begynner da å snakke, før du får se de sitte i en stol og snakke. Skulle tro det var en metode de lærte på teite programmer-skolen.

Ellers kan jeg nevne når du tenker deg opp flere ting du skal skrive, eller gjøre, men når alt kommer til alt og du skal sette det ned på papir, er halvparten glemt (jeg som hadde gjort meg så mange tanker).

Lenke til kommentar
Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen!

Kun 5 dager til høstferie.. ;)

Irriterer meg over at dere østlendinger har tidligere høstferie enn oss på vest landet :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg ber til høyere makter! Vær stengt skole imorgen....Vær brent ned/stengt/whatever!... Værsåsnilll! Alle lærere vær syke.... Pleeeease. Amen!

Kun 5 dager til høstferie.. ;)

Irriterer meg over at dere østlendinger har tidligere høstferie enn oss på vest landet :hrm:

det er fordi vi fra Bærum er bedre en dere vestlendinger/resten av landet. det er jo ikke sånn at vi ser ned på dere, heller at dere ser opp til oss ;)

(og til deg som følte deg truffet av dette, så er jeg ikke fra Bærum. men jeg irriterer meg over de. det jeg skrev er hentet ut fra en profil på nettby -.- HATER bærumfolk som er sånn. sikkert noen greie der å, men det er så mye sjølgode idioter der!)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...