Pentumsmart Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Irriterer meg at vi skal begynne å ha teori i gym.. WTF? Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 At jeg klarte å kjøre den eneste og største spikeren i skauen rett gjennom bakdekket når jeg sykkla i stad. Skulle bare på en kort treningsrunde og hadde selvfølgelig ikke med meg lappesaker. Og hvorfor er det nesten umulig å finne noe rimelig brød som inneholder kun grovt mel. Alle unntatt ingers rugbrød o.l inneholder fint hvetemel, og ingers rugbrød koster 34kr. Jeg lager pannekaker med 100% grovt mel, (50% hvete/50% rug kan ikke være så vanskelig. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Irriterer meg over flisespikkere. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 jeg hater folk som syter over at folk syter i en sytetråd!!! Paradoksalt nok, haha. Jeg irriterer meg over at jeg ikke har kommet over bruddet til søstera mi etter et helt år. Faen! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) At jeg jobber, mens alle andre på jobb er ute på fest. Meeeeh! Endret 19. september 2009 av co2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Eli's dagbok Den videoen er ganske morsom..Og litt tragisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 hater spotify reklamene. "hi, im roberta..." "hi, im blabla..you can now upgrade to..." AAAAAAAAAH Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Dette er kanskje noe av det teiteste jeg irriterer meg over. Irriterer meg når folk skriver "hehe" istedefor "haha" : P Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En ting som irriterer vettet av meg, er folk som som sier "skjer", "hva skjer" etc på MSN _hele_ jævla tiden. Et eksempel fra tidligere idag: Jeg logger på msn. Gutt1 sier: skjer? Jeg sier: lite.. Vi snakker et par minutter Jeg sier: brb 5min, hente mat 5 minutter etterpå Jeg sier: back Gutt1 sier: skjer? Jeg sier: nettopp henta meg mat..Ringer deg på Skype om et par min Jeg ringer han på Skype et par minutter senere Gutt1 sier @ Skype: Halla, hva skjer? Å HERREGUD, det der er så sinnsyyyykt irriterende! Blir gal Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Irriterer meg over noe av samme greia.. En "kompis" av meg som hele tiden spør dumme spørsmål, som f.eks når jeg nettop har gått av bussen og enkelt og greit går til skola, da kommer han og spør "Sap?"... Og jeg svarer like ironisk hver gang "Neeei, står nu litt på ski, tenkte å hoppe i fallskjerm snart, duda?" Også kommer han også med noen ander type spørsmål som "Hva hadde du sagt om jeg kasta deg utfor her?" ... Hva i helv. skal man svare på et så dumt spørsmål? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) nvm Endret 19. september 2009 av livingman Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva i helv. skal man svare på et så dumt spørsmål? Dumme spørsmål fortjener dumme svar. Enkelt forklart, svar med samme mynt. Funker alltid. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 En bruker så det opportunt å gå på person og ikke sak I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Diskuter anstendig. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden, samt '10' svar på allerede slettet innlegg. Rapporterer overtramp! Ikke svar på trolling og/eller personangrep, men la en moderator ta seg av det. For selv de som bryter retningslinjene er også beskyttet av dem. Om noen kaller deg en idiot så legitimerer det altså ikke at du kan kalle han en idiot tilbake. Det er lov - om enn vanskelig - å ignorere troll. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hva i helv. skal man svare på et så dumt spørsmål? Dumme spørsmål fortjener dumme svar. Enkelt forklart, svar med samme mynt. Funker alltid. Du har ikke et tips til et fantastisk dumt svar da? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 "Hva ville du fjort hvis det kom en snakkende bever å sa at han var forelska i deg?????" "Hva ville du sagt hvis det kom en naken mann i fallskjerm bort til deg???" Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 "Hva ville du fjort hvis det kom en snakkende bever å sa at han var forelska i deg?????""Hva ville du sagt hvis det kom en naken mann i fallskjerm bort til deg???" Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 "Hva ville du fjort hvis det kom en snakkende bever å sa at han var forelska i deg?????""Hva ville du sagt hvis det kom en naken mann i fallskjerm bort til deg???" Hahaha... made my day Skal bruke dem, se hva jeg får til svar Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 At jeg alltid klarer å bli syk når jeg har sagt ja til å jobbe ekstra og har et tonn med skolearbeid. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) Den forbanna minibanken her jeg bor slukte kortet mitt i sta!. Eller, kortet sitter fast litt inni der! Putta det inn, så sto det noe om at den går igjennom no sikkerhets crapp eller noe. Så står det plutselig "sett inn kortet", jeg hadde jo akkurat gjort det! Faen!. Banken åpner heller ikke før mandag igjen så.. Dette skjedde kl 9 i dag tidlig. Det eneste positive\morsomme er at kortet sitter fast inni der, så ingen andre får brukt mini banken før noen kommer og fikser det. En kamerat av meg skulle bruke den i sta, og da butta kortet hans i mitt (som da sitter fast inni der) Endret 20. september 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) At jeg alltid har så mange tabs åpne og ikke lukker de jeg ikke bruker. Det hender alltid at jeg ender opp med 10-30 tabs, så minimerer jeg og driver med noe annet en stund. Så åpner jeg mozilla fra skrivebordet på nytt, og da er det ingen tabs. Så begynner jeg igjen, og det blir vel 10-30 tabs der også. Da blir det sikkert 3-4 browservinduer med 10-30 tabs hver. Så er vel alltid photoshop oppe, 5-10 msn-samtalevinduer, Sony Vegas, og dritmye drit, har sikkert 20-30 forskjellige ting i taskbaren hele tida. Så skal jeg endelig gjøre noe nyttig, og blir frustrert fordi det er så mye som skjer på en gang. Jeg lukker aldri noe! Seriøst merkelig. Og på jobben bruker jeg både firefox og IE for å sjekke hvordan nettsidene jeg lager blir seende ut. Da er det alltid 4-5 vinduer med IE (brukes nesten ikke tabs der av en eller annen merkelig grunn), og 1 vindu med firefox, så hvis jeg skal på youtube er jeg aldri logget på, samme med diskusjon, fordi jeg oppdager at jeg er i feil browser, nemlig IE. Endret 20. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg