Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 TV2 sender de gamle South Park-episodene. Innholdet er jo egentlig ganske bra, men stemmene er så irriterende, og illustrasjonene er dårlige Liker de godt, det som er irriterende er at de ikke har fått de siste sesongene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja,huff så elendige de var i 1997 ja. Laget for hånd og greier,loser's ass. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 At NFS:SHIFT er så utrolig dårlig portet til PC! Alle tidligere NFS spill har vært helt greie å spille med tastaturpilene til å styre med, men i NFS:SHIFT er det komplett umulig å få til noe som helst uten en joystick tydeligvis eller et ratt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 At denne videoen snart kommer til å bli removed av Sony... http://www.youtube.com/watch?v=cyDTuBndp3o Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja, irriterer meg de der helsikkes copyright clamsene. Har selv flere videoer som har enten mistet lyden eller blitt fjerna pga det. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 ALT av Copyright-shait irriterer meg til helvete. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Johnatan From Spotify [KILL KILL] Edit : Mener akkurat det samme om copyright faenskapen. Forøvrig siste innlegget jeg hadde i denne tråden handla om akkurat det samme. Fikk ikke lov til å kjøpe plata jeg ville siden jeg tydeligvis bodde i feil land. Hva i all verden er det for en måte å selge en vare på? De er tydeligvis mer glad i å syte og saksøke enn å tjene penger. Endret 18. september 2009 av rocknrolf77 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=577293 HERREGUD PLATEBRANSJE! GÅ OG HENG DERE! Endret 18. september 2009 av Feh Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Ja takk! Er noe Forbanna MØL alt sammen Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=577293 HERREGUD PLATEBRANSJE! GÅ OG HENG DERE! Hva er det som surrer rundt i hodene deres som får dem til å tro at det kan være en god ide? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=577293 HERREGUD PLATEBRANSJE! GÅ OG HENG DERE! Kreve penger på en forhåndslytting på ~30 sekunder? Fair-use tilsier at man kan bruke 10% av sangens lengde uten lovlige problemer og 30~ sekunder om sangen er lengre enn 5 minutter. Såfremt de følger disse retningslinjene så kan det vel umulig bli tatt betalt. Håper jeg. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fair-use tilsier at man kan bruke 10% av sangens lengde uten lovlige problemer og 30~ sekunder om sangen er lengre enn 5 minutter. Hvor har du hørt dette tullet? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fair-use tilsier at man kan bruke 10% av sangens lengde uten lovlige problemer og 30~ sekunder om sangen er lengre enn 5 minutter. Hvor har du hørt dette tullet? Så et program om det på TV en gang i tiden. Mener også å ha lest det på internet. Noe tilsier meg dog at du er uenig, ikke sikker på hvorfor. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Idioter som ikke skrur av fjernlys når de møter mopedister. Hadde jeg kjørt bilen, hadde de gjort det, men ikke når jeg farter rundt på scooteren. <_> Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Fair-use tilsier at man kan bruke 10% av sangens lengde uten lovlige problemer og 30~ sekunder om sangen er lengre enn 5 minutter. Hvor har du hørt dette tullet? Her har vi det; "Music clips may be used to identify a musical style, group, or iconic piece of music when accompanied by appropriate sourced commentary and attributed to the copyright holder. Samples should generally not be longer than 30 seconds or 10% of the length of the original song, whichever is shorter." Endret 18. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Idioter som ikke skrur av fjernlys når de møter mopedister. Hadde jeg kjørt bilen, hadde de gjort det, men ikke når jeg farter rundt på scooteren. <_< Enig i den. Har kjørt moped selv. Irriterer meg over folk som på død og liv skal ha på tåkelys. Spesielt når det regner. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 At jeg alltid har så mange tabs åpne og ikke lukker de jeg ikke bruker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Jeg blir stressa når jeg har mange tabs åpne jeg. Derfor jeg pleier å bare ha èn eller to. Samme gjelder på oppgavelinja. Pleier bare å ha åpent Mozilla-vinduet, og evt. et msn-samtalevindu. Endret 18. september 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Folk som prater i ett sett. Folk som snyter seg i nesen med overdrevent høy lyd. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Bruno: +1 Jeg kan ikke fordra når jeg enten er drittlei av å høre personen, eller prøver å følge med på noe annet. F.eks TV eller en annen samtale. For å avslutte samtalen prøver jeg å si noe som; "sånn er det" eller bare enkelt "ok". Det mest irriterende da er at personen gjentar seg selv, og sier det samme om igjen. Gjelder spess damer i 40-60 årene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg