Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jævla hora i klassen som ikke har vært på skolen på 2 mnd pga "sykdom" som kan gjøre hva faen ho vil, og aldri blir snakka til fordi ho har vært sjuk og kan ikke anstrenge seg, men drikke i helgene og pule vilt DET er ikke anstrengene? NEIDA!

Appåtil jeg og halve av klassen sagt til lærerne gang på gang at ho bare faker, og ikke er sjuk i det hele tatt, men får et helvettes stygt møkka flir i tryne av den jævla overvektige lærern!

Slipper det helvettes storprosjektet og, fordi ho ikke gadd.. HERREGUD.. Det må da finnes grenser til inkompetente lærere og? ÅPNE OPP ØYA! faen

Å SÅ DEILIG Å SLIPPE DET UT!

EDIT: La til noe mer

Takk,

TheoB.

Endret av TheoB
Lenke til kommentar
Gutter som skal heve seg over en.

7886369[/snapback]

QFT. Og gutter som vil legalisere voldtekt, fordi "det er jenta si feil at de ikke klarer å holde styr på lillemann" omfg.

Edit: leif stakk innom

7886379[/snapback]

Har bare sett den ene i løpet av min tid på jorda så det er ikke så mange av dem.

Heldigvis.

OnT: Folk som på død og liv skal fortelle uinteressante historier, uansett hvor lite villig jeg er til å høre på de :mad:

Lenke til kommentar
En person som jeg kjenner, han skal hakke på alt og alle. Skal jeg slå han i trynet?

7886578[/snapback]

Så klart. :D

Irriterer meg over at det er så jævlig kaldt ute, spesielt på morran da jeg fryser fra før.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Jævla hora i klassen som ikke har vært på skolen på 2 mnd pga "sykdom" som kan gjøre hva faen ho vil, og aldri blir snakka til fordi ho har vært sjuk og kan ikke anstrenge seg, men drikke i helgene og pule vilt DET er ikke anstrengene? NEIDA!

Appåtil jeg og halve av klassen sagt til lærerne gang på gang at ho bare faker, og ikke er sjuk i det hele tatt, men får et helvettes stygt møkka flir i tryne av den jævla overvektige lærern!

Slipper det helvettes storprosjektet og, fordi ho ikke gadd.. HERREGUD.. Det må da finnes grenser til inkompetente lærere og? ÅPNE OPP ØYA! faen

Å SÅ DEILIG Å SLIPPE DET UT!

EDIT: La til noe mer

Takk,

TheoB.

7886476[/snapback]

Kanskje hun sliter med noe psykiske greier, men bruker "sykdom" som et dekke? ;)

Lenke til kommentar
Freezing!! Irriterende!! DØ FREEZING!

Edit:

Berg som spiller på gitar på skype!

Og Dahl som synger hele fuckings tiden! mens han kaller Berg homo!

7886893[/snapback]

Ikke diss gitarspillinga mi, den eier!

Iriterende at finne er frekk!

7886927[/snapback]

Sorry berg ok det er ikke irriterende det er søtt med irriterende med dahl som synger!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...