Bruktbilen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hater at jeg glemmer å tøye ut etter treninga. Ligger med gg smerter i bena, får nok bare legge meg <3 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Forbaskede middelaldrende menn som ikke kan å rygge. Les biltråden min Side 3\4 så får du se hvordan det gikk Grenseløst irriterende. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 "Det pleier da ikke stå noe der"-syndromet? Lenke til kommentar
sekt Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Folk som på død og liv MÅ sykle i den værste slafsen midt i oslo sentrum, midt i veien. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ei bitch i markedsføringsklassen min som absolutt alltid må ta lærerens side uansett hvor patetisk og urimelig den er. Forbanna suck-up! Brenn. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Gutter som skal heve seg over en. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Gutter som skal heve seg over en. 7886369[/snapback] QFT. Og gutter som vil legalisere voldtekt, fordi "det er jenta si feil at de ikke klarer å holde styr på lillemann" omfg. Edit: leif stakk innom Endret 6. februar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Konteeksamen og delprøve som er så og si lagt oppå hverandre Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Rompediltere. Folk som mener det samme som andre, for de er redd for å mene noe annet... Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Jævla hora i klassen som ikke har vært på skolen på 2 mnd pga "sykdom" som kan gjøre hva faen ho vil, og aldri blir snakka til fordi ho har vært sjuk og kan ikke anstrenge seg, men drikke i helgene og pule vilt DET er ikke anstrengene? NEIDA! Appåtil jeg og halve av klassen sagt til lærerne gang på gang at ho bare faker, og ikke er sjuk i det hele tatt, men får et helvettes stygt møkka flir i tryne av den jævla overvektige lærern! Slipper det helvettes storprosjektet og, fordi ho ikke gadd.. HERREGUD.. Det må da finnes grenser til inkompetente lærere og? ÅPNE OPP ØYA! faen Å SÅ DEILIG Å SLIPPE DET UT! EDIT: La til noe mer Takk, TheoB. Endret 6. februar 2007 av TheoB Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Gutter som skal heve seg over en. 7886369[/snapback] QFT. Og gutter som vil legalisere voldtekt, fordi "det er jenta si feil at de ikke klarer å holde styr på lillemann" omfg. Edit: leif stakk innom 7886379[/snapback] Har bare sett den ene i løpet av min tid på jorda så det er ikke så mange av dem. Heldigvis. OnT: Folk som på død og liv skal fortelle uinteressante historier, uansett hvor lite villig jeg er til å høre på de Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 En person som jeg kjenner, han skal hakke på alt og alle. Skal jeg slå han i trynet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) En person som jeg kjenner, han skal hakke på alt og alle. Skal jeg slå han i trynet? 7886578[/snapback] Så klart. Irriterer meg over at det er så jævlig kaldt ute, spesielt på morran da jeg fryser fra før. Endret 6. februar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Freezing!! Irriterende!! DØ FREEZING! Edit: Berg som spiller på gitar på skype! Og Dahl som synger hele fuckings tiden! mens han kaller Berg homo! Endret 6. februar 2007 av Axzter Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jævla hora i klassen som ikke har vært på skolen på 2 mnd pga "sykdom" som kan gjøre hva faen ho vil, og aldri blir snakka til fordi ho har vært sjuk og kan ikke anstrenge seg, men drikke i helgene og pule vilt DET er ikke anstrengene? NEIDA! Appåtil jeg og halve av klassen sagt til lærerne gang på gang at ho bare faker, og ikke er sjuk i det hele tatt, men får et helvettes stygt møkka flir i tryne av den jævla overvektige lærern! Slipper det helvettes storprosjektet og, fordi ho ikke gadd.. HERREGUD.. Det må da finnes grenser til inkompetente lærere og? ÅPNE OPP ØYA! faen Å SÅ DEILIG Å SLIPPE DET UT! EDIT: La til noe mer Takk, TheoB. 7886476[/snapback] Kanskje hun sliter med noe psykiske greier, men bruker "sykdom" som et dekke? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Freezing!! Irriterende!! DØ FREEZING! Edit: Berg som spiller på gitar på skype! Og Dahl som synger hele fuckings tiden! mens han kaller Berg homo! 7886893[/snapback] Ikke diss gitarspillinga mi, den eier! Iriterende at finne er frekk! Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Freezing!! Irriterende!! DØ FREEZING! Edit: Berg som spiller på gitar på skype! Og Dahl som synger hele fuckings tiden! mens han kaller Berg homo! 7886893[/snapback] Ikke diss gitarspillinga mi, den eier! Iriterende at finne er frekk! 7886927[/snapback] Sorry berg ok det er ikke irriterende det er søtt med irriterende med dahl som synger! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 SnipHvorfor bryr du deg i det heletatt? Ødelegger det mye for deg? Gjør hun slik at du får dårligere karakterer eller noe? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Kronisk huepine. Maks irriterende >< Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Travle/stressa folk. argh! Jeg får helt noia av slike folk. Også irriterer jeg meg over idiotene som presser så jævlig for å komme ombord i busser, skulle tro det gjaldt liv og død Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg