Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FARMVILLE!

ENIG! Først irriterer jeg meg blå siden alle på facebook spiller det, og så tenker jeg "ok lets give it a try" og hva skjer, jo det tar 5 min å laste spillet og så dør jordbærene mine. pure crap

Også får jeg 100 notifications til dagen om dette spillet samtidig som det fyller opp hele loggen ><

Lenke til kommentar
Folk som skrive f.eks "Faen :( " i nicket sitt på msn og når noen spør hva det er så sier de bare "Nei det har ikke du noe med ;) "

+1

Hater at en kamerat har sittet i mange dager å klaget og winet på facebook mnage ganger om dagen om hvor trist og lei seg han er. men hvorfor er så klart hemmelig. SLUTT Å KLAG DA FOR POKKER hvis du ikke har planer om å fortelle hvorfor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
At vi har prøve i morgen, fem kaptiler. Men vi har ikke fått vite hva som er vitkig og øve på pluss vi har ikke gått igjennom halvparten en gang. Forbanna dritt altså!

Føler med deg, bare jeg har 11 kapittler, har lest, men det er jævlig tungt stoff å lese.

Lenke til kommentar
At vi har prøve i morgen, fem kaptiler. Men vi har ikke fått vite hva som er vitkig og øve på pluss vi har ikke gått igjennom halvparten en gang. Forbanna dritt altså!

Føler med deg, bare jeg har 11 kapittler, har lest, men det er jævlig tungt stoff å lese.

Utrolig gørr, spesielt siden det jeg kanskje pugger på ikke blir nevnt i det hele..

Irriterer meg over dårlige lærere

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...