iSimen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Variant av den over her: Folk som sier "Haahahhaha" og "jeg ler meg ihjel", men når du spør hvorfor så sier de "nei, det sier jeg ikke uansett hvor mye du spør" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At det er en trend å hate sosialisme, de har ikke peiling på hva sosialismen har gjordt med Norge en gang. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Folk som skrive f.eks "Faen " i nicket sitt på msn og når noen spør hva det er så sier de bare "Nei det har ikke du noe med " Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Folk som skrive f.eks "Faen " i nicket sitt på msn og når noen spør hva det er så sier de bare "Nei det har ikke du noe med " Enig, eneste de vil ha, er sympati. Hater slike mennesker Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 FARMVILLE! ENIG! Først irriterer jeg meg blå siden alle på facebook spiller det, og så tenker jeg "ok lets give it a try" og hva skjer, jo det tar 5 min å laste spillet og så dør jordbærene mine. pure crap Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 FARMVILLE! ENIG! Først irriterer jeg meg blå siden alle på facebook spiller det, og så tenker jeg "ok lets give it a try" og hva skjer, jo det tar 5 min å laste spillet og så dør jordbærene mine. pure crap Også får jeg 100 notifications til dagen om dette spillet samtidig som det fyller opp hele loggen >< Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tip of the day: Du kan blokkere applikasjonen og da hører du aldri mer fra den :o Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tip of the day: Du kan blokkere applikasjonen og da hører du aldri mer fra den :o ... >< Irriterer meg over at jeg er så treig med og finne ut slike ting.. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Folk som skrive f.eks "Faen " i nicket sitt på msn og når noen spør hva det er så sier de bare "Nei det har ikke du noe med " +1 Hater at en kamerat har sittet i mange dager å klaget og winet på facebook mnage ganger om dagen om hvor trist og lei seg han er. men hvorfor er så klart hemmelig. SLUTT Å KLAG DA FOR POKKER hvis du ikke har planer om å fortelle hvorfor. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Personer som "griner" på facebook om alt! Endret 15. september 2009 av TMWH Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg må lese til naturfagprøva jeg har i morgen. Jeg har drøyet det i hele dag. Jeg burde startet for lenge siden, men det er så mye lettere å slenge seg ned på sofaen foran TV-en. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At Susan Boyle har fått lov til å Covre en av, for meg, verdens beste ballader nemlig Wild Horses av The Rolling Stones. Hør forskjellen: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At Susan Boyle har fått lov til å Covre en av, for meg, verdens beste ballader nemlig Wild Horses av The Rolling Stones. Hør forskjellen: Herregud, er det ingen godhet igjen i verden? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At vi har prøve i morgen, fem kaptiler. Men vi har ikke fått vite hva som er vitkig og øve på pluss vi har ikke gått igjennom halvparten en gang. Forbanna dritt altså! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At vi har prøve i morgen, fem kaptiler. Men vi har ikke fått vite hva som er vitkig og øve på pluss vi har ikke gått igjennom halvparten en gang. Forbanna dritt altså! Føler med deg, bare jeg har 11 kapittler, har lest, men det er jævlig tungt stoff å lese. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At jeg ikke skal få lov til å kjøpe en plate fordi de for***** plateselskapene mener at denne plata ikke skal være tilgjengelig i Norge. Og de klager på at de ikke selger plater og alle laster ned. Noen som har den fjerneste anelse hvorfor man i noen land ikke kan kjøpe/laste ned(lovlig) noen plater? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At vi har prøve i morgen, fem kaptiler. Men vi har ikke fått vite hva som er vitkig og øve på pluss vi har ikke gått igjennom halvparten en gang. Forbanna dritt altså! Føler med deg, bare jeg har 11 kapittler, har lest, men det er jævlig tungt stoff å lese. Utrolig gørr, spesielt siden det jeg kanskje pugger på ikke blir nevnt i det hele.. Irriterer meg over dårlige lærere Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 irriterer meg over kanye west..... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Folk som bruker trapper og inngangs- og utgangsområder som møtesteder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg