iSimen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Meningsløse argumenter som denne over her ^ Skjønner ikke folk at det er ikke alt som funker for alle? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 AP gjorde det ikke akkurat bedre for de fattige, eldre og helsevesenet, selv om dette var de tre sakene de mente var viktigst ved forrige valg. Veiene ble heller ikke spesielt bedre. Jeg sier ikke at det automatisk blir bedre med et annet parti ved makten, men så lenge størsteparten av landet fortsetter å stemme de inn, så vet vi ikke om det hadde blitt bedre eller ikke. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At FRP-velgere sluker valgflesk. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 De borgerlige blir kalt konservative. De virkelig konservative er de som stemmer på AP av gammel vane. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Irriterer meg at jeg aldri skal få sove! Er jo slik hver jævla natt jo -.- Bare to en halv time til jeg skal stå opp! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det irriterer meg at det er ingen partier som vil stemme i nærigheten av det jeg ønsker på stortinget. Det er to partier som er ideologisk ganske nære, men disse har for seg andre sære ting eller kan bli betraktet som ustabile. FRP ønsker å skalere ned byråkratiet og satse mer på infrastruktur og utdanning (yay) og deportering av voldlig kriminelle som ikke er statsborgere (og strengere straffer for voldskriminalitet), men det er lite sansynlig at de får gjennomført noe av dette og samtidig er de ustabile mot sosiale sikkerhetsnett og statseide bedrifter (btw, jeg er for privatisering av mye og private alternativer. Men med en gjevn og bærekraftig overgang), samt at de har noen (eller katrer til) irrasjonale relgiøse suppejøker som ikke er helt gode. Høyre har mye fin ideologi, men er for konservative til å få gjort unna noe særlig og fokuserer IMO for mye mot GRØNNE ting. De blir overkjørt av andre partier eller inngår kompromisser på mye, og virker ikke som de ønsker å skalere ned byråkratiet. Er for irritert over alt det gale norske politikere gjør og sier (og måten de oppfører seg på!) til å stemme i år. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At DLF ikke fikk mer enn 332 stemmer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hmm, lurer på hvorfor! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg også. De er det eneste partiet som virker sånn nogenlunde oppegående og som passer perfekt for meg. Jeg er enig i nesten alt på prinsipp- og stortingsprogrammet deres. I motsetning til andre partier hvor det eneste jeg er enig i, er tingene om tog og ulv, og det blir det sikkert ingenting av. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Den dernå der. *peke på dvd-recorder / Video casette recorder som ikke vil kopiere vhs til dvd* Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det irriterar mig att det är iskallt ute. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At avisene skriver så mye om Frithjof Wilborn. Fyren må beskyttes mot seg selv, han har jo klikket totalt Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Han mista to unger før helgen eller noe, så stiller han opp i det siste Se&Hør? Syntes det var litt ille jeg. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fire nye år med de rødgrønne irriterer meg! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Folk som ikke vasker hendene etter at de har vært på do. Folk som synes det er morsomt å dele tarmgassen sin med andre så ofte som mulig. Folk som trykker innerst på kaviartuben slik at den blir helt deformert. Folk som ringer en, for så å knapt si et kvekk. Folk som ikke gidder å jobbe, og skal låne penger i hytt og gevær. Regnvær. De små drittfluene som alltid svermer over søppelbøtta. Når glidelåsen på jakka løsner midt på. Folk som sitter med headsett på og flirer og ler høylytt konstant, og når man spør hva det er som er morsomt, sier de bare, "uh nei, ingenting". At jeg har altfor mye å klage over... Endret 15. september 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Folk som sitter med headsett på og flirer og ler høylytt konstant, og når man spør hva det er som er morsomt, sier de bare, "uh nei, ingenting". Mer irriterende å bli spurt in the first place. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 At jeg må ta opp tysk og mattematikk som privatist nå i november + alle ordinære eksamener. Gud hvor stress det blir :< Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kristin Halvorsen irriterer meg så grenseløst. Drittkjerring ass!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Når enkelte nettaviser skriver om "alvorlig sikkerhetshull". "JA ALVORLIG HULL AZZ LOL" MEN DE SKRIVER IKKE EN DRITT OM HVORFOR DET ER ET ALVORLIG HULL, ELLER HVA FAEN DET EGENTLIG DREIER SEG OM. Hva er vitsen da? Jeg vil liksom vite hva det dreier seg om. Det verste er at de har skrevet flere artikler om forskjellige sikkerhetshull. Men det er umulig å skille mellom de. Så skriver de at et hull er fikset, men de skriver ikke hvilket hull. Faen meg bullshit hele driten. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er jo alltid slik, overdramatiserer alt sammen. Som i disse influensatider, der de skriver om f.eks en pasient som er innlagt med svineinfluensa og tilstanden er kritisk. Men det de ikke skriver om er om denne pasienten hadde andre lidelser som kanskje gjorde tilfellet mer alvorlig, som f.eks noe slags lunge eller luftveislidelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg