Gavekort Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Slik som TIP-linja hadde dominerende mange stemmer på FrP. Er jo ikke så rart. Oljeboring og utvinning = Flere lærlingplasser Jeg tror ikke de helt har fått med seg at de taper ekstremt mye om FrP vinner, hva er vits med lærlingplasser når du må betale titusenvis av kroner når du blir syk? Endret 14. september 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At jeg ikke klarer å legge meg. Skjer akkurat det samma hver bidige kveld. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 alt valg maset på facebook irriterer meg.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Valg maset generelt. Nå har jeg en grunn til å legge meg da! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At jeg ikke kan legge meg pga. valget. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At MSN er helt ødelagt at the moment. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Folk som har dette som nick på msn: "KOM PÅ MSN *random navn her* PLIIIIIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZSSSSSSSSSSSSS" Hvordan i helvete hjelper det? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det irriterer meg at Internetts kapasitet har blitt brukt opp på dekning av valget, så msn blir ødelagt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Rødgrønt flertall Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Demokrati er demokrati. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Det irriterer meg at Internetts kapasitet har blitt brukt opp på dekning av valget, så msn blir ødelagt. Nå er det ikke bare vi norsker som har problemer med msn, så den teorien stemmer nok ikke : ) Eller var det ironi? (Så noen på nettby som trodde dette, skal vel litt mere til for det) Endret 14. september 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '10' innlegg slettet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det irriterer meg at Internetts kapasitet har blitt brukt opp på dekning av valget, så msn blir ødelagt. Nå er det ikke bare vi norsker som har problemer med msn, så den teorien stemmer nok ikke : ) Eller var det ironi? (Så noen på nettby som trodde dette, skal vel litt mere til for det) Det var ironi Om det faktisk er noen som i fullt alvor tror det er det så morsomt at det gjør all problematikken verdt det. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ting som irriterer meg grenseløst? Må være idioter som ikke respekterer andre! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det irriterer meg at Internetts kapasitet har blitt brukt opp på dekning av valget, så msn blir ødelagt. Nå er det ikke bare vi norsker som har problemer med msn, så den teorien stemmer nok ikke : ) Eller var det ironi? (Så noen på nettby som trodde dette, skal vel litt mere til for det) Det var ironi Om det faktisk er noen som i fullt alvor tror det er det så morsomt at det gjør all problematikken verdt det. Bra at det var ironi, begynte å lure Håper ikke noen er alvorlig om det. Uansett så fungerer msn fint her nå. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Rødgrønt flertall Ja dessverre,kjenner jeg er på gråtens rand akkurat nå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Ja, vi har hatt noen fæle år under de rødgrønne Irriterer meg over at jeg er trøtt selv om jeg sto opp halv 12 i dag. Endret 14. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg irriterer meg over at jeg ikke har bil, og at jeg ikke er gammel nok til å ha bil! Irriterer meg også over at jeg fremdeles er trøtt, har sove hele dagen jo -.- Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At store deler av landet ikke skjønner at vi ikke kan fortsette med AP i regjeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg