Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Slik som TIP-linja hadde dominerende mange stemmer på FrP.

Er jo ikke så rart.

Oljeboring og utvinning = Flere lærlingplasser

Jeg tror ikke de helt har fått med seg at de taper ekstremt mye om FrP vinner, hva er vits med lærlingplasser når du må betale titusenvis av kroner når du blir syk?

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det irriterer meg at Internetts kapasitet har blitt brukt opp på dekning av valget, så msn blir ødelagt.

Nå er det ikke bare vi norsker som har problemer med msn, så den teorien stemmer nok ikke : )

Eller var det ironi? :p (Så noen på nettby som trodde dette, skal vel litt mere til for det)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '10' innlegg slettet fra tråden.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Det irriterer meg at Internetts kapasitet har blitt brukt opp på dekning av valget, så msn blir ødelagt.

Nå er det ikke bare vi norsker som har problemer med msn, så den teorien stemmer nok ikke : )

Eller var det ironi? :p (Så noen på nettby som trodde dette, skal vel litt mere til for det)

Det var ironi :) Om det faktisk er noen som i fullt alvor tror det er det så morsomt at det gjør all problematikken verdt det.

Lenke til kommentar

Det var ironi :) Om det faktisk er noen som i fullt alvor tror det er det så morsomt at det gjør all problematikken verdt det.

Bra at det var ironi, begynte å lure :p

Håper ikke noen er alvorlig om det. Uansett så fungerer msn fint her nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...