co2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det gjør meg så forbanna at FRP er stort. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det gjør meg så forbanna at FRP er stort. håper de vinner Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det gjør meg så forbanna at FRP er stort. håper de vinner Jeg skulle likt å hørt den grunnen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er tragisk når et parti vinner frem på uvitenhet, rasisme og individualisme. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 gå inn på FRP.no og så "vi mener". der er grunnen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Håper også FRP vinner. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 gå inn på FRP.no og så "vi mener". der er grunnen Som sagt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hundre grunner til å ikke stemme på FrP. Det viser seg jo at de som stemmer FrP, er mindre intelligent enn "oss andre". Synes jeg ser det. Folk som har gått på politiskolen i ETT år, i gatene, med våpen Og de som blir skadeskutt, må på private sykehus, hvor de må punge ut for behandlingen av egen lomme! Hva skjer med å stemme FrP kun for å få stopp på utlendinger, bedre veier, fri fartsgrense(110) og billigere alkohol? Gud, så slike folk irriterer meg. Tenker jo ikke lengre enn sin egen nesetipp. Velgerene har ikke en god grunn, og argumentere for seg ? Det kan de hvertfall ikke !! Endret 14. september 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 det skulle vært 8 års perioder forr pariter til å sitte på "tronen". når det bare er 4 år, tenker de jo mer på, hvordan vinne neste valg istedenfor andre nødvendige ting. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vinner FrP, skal jeg love deg de ikke vinner neste valg igjen, etter at Norge blir USA2. Det er uansett ikke såå mye de kommer til å få gjort på fire år. Heldigvis! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hundre grunner til å ikke stemme på FrP. Det viser seg jo at de som stemmer FrP, er mindre intelligent enn "oss andre". Slike betegnelser bør man holde seg for god til å komme med. Den statistiske differansen fra andre stemmere bygger mer på utdanningsnivå. Altså, kunnskap om reell politikk = ikke en stemme til FRP. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vinner FrP er jeg usikker på om de klarer å holde "hele" 4 år. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Husker ikke hvor, men så liste over formue og inntekt til hvem som stemte hva. Dem som stemte FrP lå blant de laveste. Da blir det litt vel dumt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Vinner FrP, skal jeg love deg de ikke vinner neste valg igjen, etter at Norge blir USA2.Det er uansett ikke såå mye de kommer til å få gjort på fire år. Heldigvis! Det er akkurat det jeg også pleier å si. Husker ikke hvor, men så liste over formue og inntekt til hvem som stemte hva. Dem som stemte FrP lå blant de laveste. Da blir det litt vel dumt. Litt iroisk siden det er de som taper på FrP Endret 14. september 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Husker ikke hvor, men så liste over formue og inntekt til hvem som stemte hva. Dem som stemte FrP lå blant de laveste. Da blir det litt vel dumt. Og ser man på hvem som tjener på FRPs politikk så ser man fort at de stemmer imot egne interesser, dog uvitende om dette. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Husker ikke hvor, men så liste over formue og inntekt til hvem som stemte hva. Dem som stemte FrP lå blant de laveste. Da blir det litt vel dumt. Og ser man på hvem som tjener på FRPs politikk så ser man fort at de stemmer imot egne interesser, dog uvitende om dette. Det var det jeg tenkte på ja. Viser klart at de som stemmer FrP ikke har satt seg godt nok inn i politikken deres, og da er det idiotisk om de kommer på stortinget. Hadde bare Venstre vært mer populært... Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Platekompaniet får ikke inn The Resistance før på onsdag Jeg forhåndsbestilte "The Resistance" fra Platekompaniet og fikk den i posten på lørdag... Lenke til kommentar
fsx Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) jeg starter med militæret, FAEN I HELVETE HVORFOR MÅ ALTID SÅ MÅ JEG I DET MILITÆRET JEG BLIR DRITT LEI HAR GÅTT DÆR 2 MÅNDER NÅ FAEN . man tjener jo nesten ingenting .bruk gjerne CAPS LOCK om du vil Endret 14. september 2009 av fsx Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vi har en egen tråd for dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Gikk du i militæret ? Anyway, rapportert. Endret 14. september 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg