CFM Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 At man blir godtesyk kun når man ikke har godteri... Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Har ligget i senga å prøvd å få sove lenge, men ikke snakk om. Er sjuk å jævlig, da bruker man å sove ganske fort. Det kan jo være litt koselig også, men hvorfor nå Edit: Virus på PCen nå også? javel... Endret 14. september 2009 av sandinista Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Herregud ! Ikke ta ting 110% bokstavelig. Man får variasjon uansett, på grunn av miljø, hendelser i livet, fysiologi osv. Alle skulle ikke bare drikke cola, og ikke pepsi, for å ta et eksempel. Selvfølgelig vil det alltid være noen som liker pepsi, og ikke cola. Men hadde alle hatt samme omtenksomme personlighet, vært snille og greie som meg, eller som mange andre på dette forumet ( ikke som deg og deadstar tydeligvis ). Brenn! Det er nettopp fordi det finnes drittsekker og slemme folk at jeg verdsetter gode mennesker. Men det kunne vært langt flere. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg må slutte med å sove lenge og gi faen i vekkeklokka. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Platekompaniet får ikke inn The Resistance før på onsdag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Platekompaniet får ikke inn The Resistance før på onsdag Albumet er på Spotify allerede, det er ikke dårlig! Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg er vel en av de få i verden som ikke har Spotify. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130041 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg er vel en av de få i verden som ikke har Spotify. Samme her, og ikke vil jeg ha det heller. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Tro meg, du er ikke alene! (Ment til Mariaink) Har ikke så mye å irritere meg over akkurat nå, men for å være on-topic kan jeg si at sjokoladenøttkulene min tok akkurat slutt og kroppen lengter etter mer! Skulle ønske butikken over gata solgte dem.. Endret 14. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg er vel en av de få i verden som ikke har Spotify. Samme her, og ikke vil jeg ha det heller. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flere ting. Det meste ligger på det faktum at internettlinja mi er til de grader elendig (kan ikke engang spille youtube-filmer "Live"), samt at jeg foretrekker å ha sangene liggende på harddisken/CDen. Reklame-avbruddene er heller ikke så fristende. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Denne saken irriterer meg: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=594470 Ihvertfall når jeg kommer til følgende setning: "Da den første av de tiltalte forklarer at kameraten blant annet stjal skoene til et av ransofrene - etter nærmest å ha banket ham bevisstløs og truet med en pistollignende gjenstand - bryter kameratgjengen ut i høylytt latter, og dommeren må to ganger be om ro i salen." Er det rart nordmenn får fordommer mot sånne folk? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ranerne stikker av med lommebok, minibankkort og iPhone. Dette irriterer meg også! Det heter mobiltelefon! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At nettradioen vår ikke fungerer, selv om alt sammen tilsier at den gjør det >< Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 At eg e sjuk. Og at ikkje kjærasten min e her. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130041 Funker ikke. Spotify har blokkert alt sånt. Kommer opp at man må ha invitasjonskode for å komme inn, ikke som vist på bilde 5. Fyll inn informasjon i feltene. Skriv "SW1A 0AA" der det står "Postal Code" Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 fordi hvis alle hadde vært like, hadde værden vært en fukka plass. alle måtte jobba for a skaffe det du likte.og hvis alle likte den samme tingen, måtte det ekstremt mye matrialer til. og.... nei du skjønner det vel sjøl Herregud ! Ikke ta ting 110% bokstavelig. Man får variasjon uansett, på grunn av miljø, hendelser i livet, fysiologi osv. Alle skulle ikke bare drikke cola, og ikke pepsi, for å ta et eksempel. Selvfølgelig vil det alltid være noen som liker pepsi, og ikke cola. Men hadde alle hatt samme omtenksomme personlighet, vært snille og greie som meg, eller som mange andre på dette forumet ( ikke som deg og deadstar tydeligvis ). Brenn! for en omtanke, og så snill og grei du er. jeg irriterer meg over sånna hippier som deg ass. vær snille og greie, lukt på blomstene. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130041 Funker ikke. Spotify har blokkert alt sånt. Kommer opp at man må ha invitasjonskode for å komme inn, ikke som vist på bilde 5. Fyll inn informasjon i feltene. Skriv "SW1A 0AA" der det står "Postal Code" Nåja, fikk det til å fungere for 2 dager siden jeg. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sean Paul, "musikken" hans, og dermed også folk som hører på han. Generalisering, ja visst, men akkurat i dette tilfellet bryr det meg lite. Alle jeg har møtt som hører på han bevisst har vært den samme typen samfunnsplage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg