Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud ! Ikke ta ting 110% bokstavelig. Man får variasjon uansett, på grunn av miljø, hendelser i livet, fysiologi osv.

Alle skulle ikke bare drikke cola, og ikke pepsi, for å ta et eksempel. Selvfølgelig vil det alltid være noen som liker pepsi, og ikke cola. Men hadde alle hatt samme omtenksomme personlighet, vært snille og greie som meg, eller som mange andre på dette forumet ( ikke som deg og deadstar tydeligvis ).

Brenn!

Det er nettopp fordi det finnes drittsekker og slemme folk at jeg verdsetter gode mennesker. :)

Men det kunne vært langt flere.

Lenke til kommentar

Tro meg, du er ikke alene! ;) (Ment til Mariaink)

Har ikke så mye å irritere meg over akkurat nå, men for å være on-topic kan jeg si at sjokoladenøttkulene min tok akkurat slutt og kroppen lengter etter mer! Skulle ønske butikken over gata solgte dem..

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Denne saken irriterer meg:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=594470

Ihvertfall når jeg kommer til følgende setning:

"Da den første av de tiltalte forklarer at kameraten blant annet stjal skoene til et av ransofrene - etter nærmest å ha banket ham bevisstløs og truet med en pistollignende gjenstand - bryter kameratgjengen ut i høylytt latter, og dommeren må to ganger be om ro i salen."

Er det rart nordmenn får fordommer mot sånne folk?

Lenke til kommentar
fordi hvis alle hadde vært like, hadde værden vært en fukka plass. alle måtte jobba for a skaffe det du likte.og hvis alle likte den samme tingen, måtte det ekstremt mye matrialer til. og.... nei du skjønner det vel sjøl

Herregud ! Ikke ta ting 110% bokstavelig. Man får variasjon uansett, på grunn av miljø, hendelser i livet, fysiologi osv.

Alle skulle ikke bare drikke cola, og ikke pepsi, for å ta et eksempel. Selvfølgelig vil det alltid være noen som liker pepsi, og ikke cola. Men hadde alle hatt samme omtenksomme personlighet, vært snille og greie som meg, eller som mange andre på dette forumet ( ikke som deg og deadstar tydeligvis ).

Brenn!

for en omtanke, og så snill og grei du er.

jeg irriterer meg over sånna hippier som deg ass. vær snille og greie, lukt på blomstene. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...