Emomilol Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 *ørliten hatliste* 7857235[/snapback] Chrst, du skulle vel ikke tatt å fått i deg litt flere vitaminer? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det irriterer så jævlig at ingen kan svare meg i "Spørsmål og svar - Konsoll"!!!!!11 Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) *Snip* 7857235[/snapback] Jeg hater folk som skriver en side lang post og ikke greier å bruke tegnsetting samt store forbokstaver der det trengs. Faen ta dere. Edit: Glemte å si at jeg hater mobiler. Fæle drittlyder som piper så helvettes høyt. Og folk som setter på musikk med høyttalere på mobilen sin. Fuckings shitkids. Endret 3. februar 2007 av Thriven Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 At jeg presterte å formatere feil harddisk, og dermed miste 50Gig med musikk.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 At jeg presterte å formatere feil harddisk, og dermed miste 50Gig med musikk.... 7862184[/snapback] Du er ikke den første som har svidd deg på den. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 At jeg presterte å formatere feil harddisk, og dermed miste 50Gig med musikk.... 7862184[/snapback] Hvis PSUen min kortslutta diskene, så mista jeg 1,1TiB med musikk, filmer, tv-serier, spill, programmer... Lenke til kommentar
Letium Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 (endret) At jeg presterte å formatere feil harddisk, og dermed miste 50Gig med musikk.... 7862184[/snapback] Ojsann, den var jammen uheldig. Jeg hater at det ikke er ordentlig kildesortering i Oslo (PS: vi kaster 50% av det vi kjøper, og når det tannpirkere, 100%, men da har man jo brukt dem så...) Jeg irriterer meg over at Jens Stoltenberg ikke vet at CO2 kan oppholde seg i atmosfæren i 200 år før det forsvinner(har egentlig ikke et godt grunnlag for akkurat det, men tror jeg leste det i Illustrert Vitenskap en gang), hun burde derfor arrangere rensing av skorsteinsrøyk(i bedrifter) og inndustriutslipp så snart som mulig, overalt. Endret 3. februar 2007 av Letium Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 ÆSJ! Spise nettopp noe brokkoli, for så å studere det nærme og finne ut at det var masse dyr som lignet en blanding av flått, lus og edderkopp som levde overalt rundt på den. ÆÆsj Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Hater smatting, misliker sterkt når folk som egentlig skal hjelpe deg prøver å være vanskelig og at folk lyver til meg. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 ÆSJ! Spise nettopp noe brokkoli, for så å studere det nærme og finne ut at det var masse dyr som lignet en blanding av flått, lus og edderkopp som levde overalt rundt på den. ÆÆsj 7863434[/snapback] Var nok en form for lus tenker eg;) de legger egg i brokkoli, og klekker når den blomstrer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Utropskap irriterer meg. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Hater at jeg ofte ikke kan si en dritt om meningene mine her på forumet, før en eller annen tilfeldig forumbruker skal komme med sure kommentarer. Edit: Kom på noen fler. Sider som break der man må registrere seg for å si at den filmen eide/sugde. Sider som suger så mye at man må registrere seg for å si hvor mye den suger. At pappa ikke kan holde noe for seg selv når han er sur pga. at noe ikke virker, og må absolutt få det ut 100 ganger, og spesielt når jeg sitter og hører på. At enkelte taster på gaming-tastaturet ofte er harde å trykke ned, sm føer til at je ofte fr skrivefeiler som dete. At tastene på tastaturet er lagt på samme måte som på en laptop. Gamere tar ofte med seg tastaturet sitt på lan, men kubbe gjerne brukt litt mer plass på å legge tastene som på et vanlig tastatur. At ikke alle de 4 piltastene ikke kan trykkes ned samtidig, som fører til at jeg på noen Stepmania-sanger bare blir nødt til å godta det, og miste den eventuelle comboen jeg har. Endret 4. februar 2007 av ;P Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Det som irrirterer meg en hel del, er at jeg er altfor lite frempå når det gjelder damer. Så klart, vil ikke akkurat være slik noen andre er (tafser etter hva det skal være), men såpass frampå at de skjønner at jeg er interessert. Jeg irriterer meg også over det faktum at jeg er blitt totalt hektet på One Tree Hill. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Parkeringsautomater som ikke tar kort. Vi lever tross alt i 2007 og mange av oss bruker ikke kontanter. Jeg har vel ikke brukt kontanter på 2-3 år. Da irriterer det veldig de gangene jeg dumper borti en parkeringsautomat som på død og liv må ha mynter. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 At ikke alle de 4 piltastene ikke kan trykkes ned samtidig, som fører til at jeg på noen Stepmania-sanger bare blir nødt til å godta det, og miste den eventuelle comboen jeg har. 7867063[/snapback] Bruk piltastene og W A D S da vel!! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Jeg irriterer meg over at vi irriterer oss så mye over så masse ting, når vi har det bedre enn alle andre på hele jordkloden. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 At jeg presterte å formatere feil harddisk, og dermed miste 50Gig med musikk.... 7862184[/snapback] Hvis PSUen min kortslutta diskene, så mista jeg 1,1TiB med musikk, filmer, tv-serier, spill, programmer... 7862424[/snapback] Bra at alt du trenger å gjøre er å lete frem platene produktet var lagret på til å begynne med, da. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Noe som irriterer meg brutalt mye er hvis jeg logger inn på DeviantArt hos noen jeg kjenner, kommer tilbake til min data for så å gå inn på accounten min får jeg opp den svette: subscripe to dA, don't see ads, surf faster.. Jeg er en subscriper, får ikke ads, men fader å treige serverne dems er. brenn! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 (endret) Hater elektronikk. En jævla dråpe vann så er den jævla driten helt løpsk og mongo. Argg, elektronikk passer rett og slett ikke på plasser der det er risiko for fuktighet. Irriterer meg oså at det enda er 17 dager igjen til jeg blir 18år og forhåpentligvis får lappen. Tiden går siruptreigt den siste tiden. Endret 5. februar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
April Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Hater å være voksen... Særlig å være voksen mens man går på skole og samtidig må tjene penger til ting og tang som trengs for at man skal ha ett noelunde fungerende liv... Så irriterer jeg meg over at legevakten bruker for kort tid på pasientene sine, takket være de (gav meg alt for lav dose med antibiotika for bronkitt) har jeg nå bihulebetennelse, sterk bronkitt og må gå på piller i nye 10 dager.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg