djgudleif Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Foreldre som sier helt obvious ting som om vi ikke vet en dritt om livet. Særlig når det ikke er mine foreldre som sier det. Værste er når de gjentar det gang på gang, og sier det er "alfa omega". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Kollektiv? Jeg er ute på tirsdag til estella_87. Endret 13. september 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kollektiv? Jeg er ute på tirsdag til estella_87. nei bor midletidig hos svigers forde jeg skal bytte jobb og finne leglighet til meg og typen leglighet(lang hist) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Folk som pynter seg når de skal stemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Slasker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kjepphøye personer. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 At folk terger meg. Nå er lillefingerknoken på høyre hånd dobbelt så stor som den på venstre, og flata ved siden av koken er helt hoven, knoken er blå, og rimelig vond. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Seriøst? Har de ikke bedre ting å erte på? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) *snip* Haha, sånn skjer når man går på fjortisfylla i helga Endret 18. september 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Seriøst? Har de ikke bedre ting å erte på? kanskje han bare har banka opp de som erta ham? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Seriøst? Har de ikke bedre ting å erte på? De tok nøkkelen min (scooter) når jeg skulle dra og gjemte den... Så lette jeg overalt og sa jeg ble sur og at de skulle gi meg den før jeg eksploderte. De sa den lå på bordet, og jeg sjekka gjentatte ganger. Jeg går rett utenfor og inn igjen, så ser jeg den på bordet. Så kommer de med ting som "er du helt paranoid eller?" "hahaha". Jeg ble ekstra sur pga jeg var rimelig pissed off i natt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 At jeg begynner å bli syk. Typisk. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg stemte Venstre. Happy now? ...edit: Ang. parti, DLF. Happytard? ... Snakker ikke om noen random forum folk, men folk jeg kjenner IRL. Har forresten ikke spurt dere om hvem dere skal stemme på.. så stfu? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg blir ekstremt forbanna av folk som tar meg i anskiktet. Må være noe av det verste jeg vet. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Snakker ikke om noen random forum folk, men folk jeg kjenner IRL. Har forresten ikke spurt dere om hvem dere skal stemme på.. så stfu? Det er en privatsak som du ikke har noe med. Hvorfor vil du vite det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hahah, klarer ikke helt å se for meg at noen kladder andre personer i ansiktet. Jeg fryser på føttene for å være On-topic. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Snakker ikke om noen random forum folk, men folk jeg kjenner IRL. Har forresten ikke spurt dere om hvem dere skal stemme på.. så stfu? Det er en privatsak som du ikke har noe med. Hvorfor vil du vite det? Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være en privatsak. Folk skal da kunne være stolte over det de stemmer istedet for å gjemme seg unna og ikke si det. On-topic: Bråkete laptop irriterer meg... Endret 13. september 2009 av Mondania Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Fryser konstant på bena! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) ikke merkeklær, men dyre klær). Det stemmer, dyre klær er jo ikke merkeklær. Endret 13. september 2009 av Mikachu Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 lol`d Men, jeg irriterer meg faktisk over når noen er borti meg. Om jeg f.eks sitter i en bil, så irriterer det meg om personen ved siden av har foten slik at den kommer borti min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg