Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg blir irritert av de uttalige latterlige telle trådene.

"Gi brukeren over deg et råd"

"Vurder brukeren over deg"

"Vurder avataren til brukeren over deg"

"Sug pikken til brukeren over deg"

"Finn brukeren over deg sin beste tråd"

"Vurder signaturen til brukeren over deg"

"Analyser det astronomiske nyansene som foreligger i muskelvevet til brukeren over deg"

Lenke til kommentar

Irriterer meg litt at kremting har blitt et tegn på at personen som kremter vil ha oppmerksomhet, o.l

Satt i timen og var forkjøla, jeg kremta, hele klassen snudde seg, inkludert læreren og nistirra på meg i tre sekunder. Jeg kremter for å rense halsen, ikke for at alle skal bli oppmerksomme på meg.

Lenke til kommentar
Hår bak i ganen som man ikke får vekk, UGH

7845952[/snapback]

Greit at du ikke får det vekk, men åssen får du det dit ?

7845962[/snapback]

Nei si det, plutselig er det bare et lite et som stikker..tror jeg iallefall

Føles iallefall ut som det

Lenke til kommentar

Vettlause bilister. Når det er skøyteis overalt (ikke ellers heller for den saks skyld) kan man ikke regne med at fotgjengeren kommer seg over veien før han faktisk står på andre siden. Man kunne strøket med flere ganger den siste uken bare ved å være uheldig og skli i et fotgjengerfelt. :mad:

Lenke til kommentar

JEG HATER FORUM NERDER MED 49857439857349875 posts som tror de er saa JAEVLA KULE

Jeg HATER religioese faenskaper som kommer paa doera mi og tror de kan redde meg fra djevelens grep

jeg HATER rednecks

jeg HATER folk som tror de er saa jaevla kule naar de har begynt aa paa ungdomsskolen og faatt seg noen "toeffe" hiphop klaer og gaar nedover gata og tror de er verdt en jaevla dritt, jeg banker drittunger som det.

Jeg HATER obsternasige drittunger

Jeg HATER de folka jeg bor hos i USA atm.

Jeg HATER hu dama som akuratt utloeste alarmen paa skolebiblioteket saa jeg fikk vondt i oera, retard. (selvom hu er ganske hyggelig)

jeg HATER at man naar man skal skrive @ med norske tastaturer maa man bruke alt og ikke shift som de bruker i alle siviliserte land.

jeg HATER at jeg har saa jaevla uflaks og klarer aa herpe alle PCene mine.

jeg HATER bibliotekaren her som akuratt gikk forbi meg og sier til folk at de ikke kan se paa video, hater hu noe saa jaevla intenst!

jeg hater feite folk uten selvtillit som skal syte og synes saa jaevla synd paa seg selv

Jeg hater late nordmenn som tror det er noe galt med dem saa de maa gaa paa trygd!

Jeg hater at jeg har vondt i haanda etter aa klage paa folk!

Jeg HATER idioten som akuratt satt seg ved siden av meg, han irriterer meg grenseloest!

jeg hater at jeg ikke kommer paa flere ting jeg hater og at jeg maa slutte aa skrive naa!!

Men saann generelt er jeg en blid og hyggelig person!

jeg HATER mobilen til en kompis av meg som begynner aa lage obsternasige lyder og blinker og slik naar det ikke er batteri igjen

jaevla liberale RU horer som tror de er saa jaevla kule naar de gaar rundt og sier bush er baesj

jeg hater folk som sier bush er baesj, og naar jeg spoerr hvorfor de ikke liker bush sier de at det er fordi han er daarlig president.

Jeg hater Exxon mobil, og generelt alle fuckings oljeselskaper i hele verden som foekker oss istykker med propaganda faenskap

Jeg hater rednecks som sier at global oppvarming ikke finnes, om de i tilleg er feite og har maett av kviser banker jeg dem.

Jeg hater Condoleeza rice

jeg hater at jeg maatte google henne faar aa stave navnet hennes riktig

jeg HATER at jeg maa ta en 2min pause siden jeg har krampe i hoeyrehaanda

Jeg elsker hu jaevlig fine kjerringa som sitter ovenfor meg som stirrer paa meg, men jeg HATER at jeg ikke gidder aa gaa bort til hu og si hei.

Jeg hater sosial arbeidere som tror de er der for aa hjelpe, jeg hater folk som smisker med sosial arbeidere.

Jeg hater at alt skal vaere saa jaevla dyrt i norge.

Jeg hater at de jeg bor hos har stengt bank kontoen min fordi jeg bestillte kratom online!

jeg HATER at hu jaevlig fine kjerringa driver og fniser naa, helvete!

Jeg HATER at om 20min har jeg Modern World History med verste retard laerern ever.

jeg HATER at jeg aldri har fyrstikker/lighter til weeden min, HORE!!!!!!!

Jeg hater naruto/nerde gjengen paa skolen her, de er saa grenseloest stygge og irriterende! naar de driver og skriker yagamashiasaia yahguato til hverandre i gangene!

Jeg hater folk paa myspace som poster bulletins FUCKINGS 24/7 for aa faa oppmerksomhet, de er jo FAEN MEG PSYKISK SYKE NARCISISTER.

Jeg hater hu DRITSTYGGE kjerringa som gikk forbi i gangen for 30sec sia, hu er i en av timene mine og er verste tarden ever, faen!!!!

jeg HATER at foreldra mine ikke lar meg ta lappen her borte, her koster det fuckings 400$, en jaevla broekdel av hva det koster i Norge, HORE!

jeg HATER folka som skriver paa itavisen.no, jaevla mac drittunger

Jeg hater mac

jeg hater store forurensende biler

Jeg hater Helen Bjoernoey og jens stoltenberg, selvom han gikk paa steinerskolen

Jeg hater det norske skoleverket

jeg HATER Raadgivern min i Norge, Inger Johanne.

jeg HATER sosiale hemmiser

Jeg HATER at jeg glemmer ting jaevlig lett

Jeg HATER at jeg har oedelagt nesten alle sekker jeg noengang har hatt ved aa glemme gamle bananer i dem.

jeg HATER kristendommen

Jeg HATER jaevla israel, jeg HATER aa diskutere ting meg israelere paa ett saklig nivaa, uansett hva jeg sier blir jeg kalt nazist.

Jeg hater innadvente nordmenn

Jeg hater de fleste medlemmer paa hamarungdom

Jeg hater aftenposten.no siden den er 1000000x verre enn papirversjonen som jeg ikke faar tak i.

Jeg HATER nettbutikker som ikke tar paypal, HORER hva faen feiler dere??

Jeg HATER at den nye lekre dell PCn her har begynt aa lagge saa der er frustrerende aa skrive!

jeg HATER at windows vista ikke er kompitabel med en JAEVLA DRITT

jeg HATER maxtor

jeg HATER APPLE

Jeg hater folk som skriver ting som dette. "ny teknologi som iPod og mp3 spillere" JAEVLA APPLE HORER, BRENN I HELVETE!

Jeg hater nazister

Jeg hater fascister

jeg HATER kommunister

Jeg misliker sosialister paa det sterkeste

Jeg hater Hu Jintao

Jeg hater Kina

Jeg hater Vladimir Putin

Jeg hater at jeg har tatt bussen helt til 7-eleven for aa slaa til paa ett av tilbudene deres men saa bestemmer de seg plutselig for at tilbudet ikke skal gjelde lenger.

Jeg hater weed som er for toerr og at jeg maa drive aa fukte den foer jeg roeyker.

jeg hater 90% av alle folk som gaar paa bygg/mekk/elektro, jaevla harrytasser

jeg hater folk som sier at du blir psykopat av aa roeyke marijuana.

Jeg hater redneck politi som skal drive og gaa rundt paa skolen her og vaere saa jaevla obsternasige, dra til helvete!

Jeg hater at neste timen min starter naa at jeg maa vente til etter skolen med aa finishe den posten!

Endret av Chrst
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...