co2 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 At jeg ikke har tilgang til en "tidslomme." En egen dimensjon hvor jeg kan sove og eventuelt ta igjen arbeid, uten at tiden går videre her... så sånn skulle jeg hatt det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Posten Har sporet pakken og det 3 dagen den ikke har kommet oppdatering etter at den ble "levert til postterminal". Er bare halv annen time unna også... ARGH.... Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 At jeg ikke har tilgang til en "tidslomme." En egen dimensjon hvor jeg kan sove og eventuelt ta igjen arbeid, uten at tiden går videre her... så sånn skulle jeg hatt det. I second that Posten Har sporet pakken og det 3 dagen den ikke har kommet oppdatering etter at den ble "levert til postterminal". Er bare halv annen time unna også... ARGH.... Vel, jeg har ventet på pakken min siden den 24.08 og statusen er enda "Mottatt order". Pakken er ikke en gang sendt Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 at jeg er brogemester i nettby. slemme nettsted, lokke og lure! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 At jeg ikke har tilgang til en "tidslomme." En egen dimensjon hvor jeg kan sove og eventuelt ta igjen arbeid, uten at tiden går videre her... så sånn skulle jeg hatt det. I second that Posten Har sporet pakken og det 3 dagen den ikke har kommet oppdatering etter at den ble "levert til postterminal". Er bare halv annen time unna også... ARGH.... Vel, jeg har ventet på pakken min siden den 24.08 og statusen er enda "Mottatt order". Pakken er ikke en gang sendt Da er det jo ikke posten sin feil, da er det jo de som skulle sende pakken ikke har sendt pakken. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Vel, jeg har ventet på pakken min siden den 24.08 og statusen er enda "Mottatt order". Pakken er ikke en gang sendt Da hadde jeg ringt for lengst og klaget. Jeg ringer i morgen dersom ikke det kommer noen oppdateringer. Endret 9. september 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Irriterer meg at jeg ikke får tilbake lyden på den bærbare Har testet alt jeg vet om... Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Prøvd å slå av mute? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Håper du ikke var seriøs der. Er ganske vanskelig å forstå ironi på forum. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Håper du ikke var seriøs der. Er ganske vanskelig å forstå ironi på forum. Det er jo ikke det. Sarkasme spesielt, er veldig lett å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du aner ikke hvor ofte spørsmålet mitt fikser problemet. Og "har du plugget i strømledningen" er ikke en spøk uten grunn. Den enkleste løsningen er som oftest den som blir oversett. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg hater reklamen i Messenger, der får jeg input fra lamer-Norge. Drit og dra. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Sigrid Sollund på NRKs valgprogram. Tidenes mest falske smil. Hele dama er også ganske frekk og ekkel i opptredenen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Pratesyke jenter på morgentoget er syk irriterende. Kan de aldri holde kjeft og gi litt ro og fred til medpassasjerer? Unlikely! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hva i fandens land og rike er galt med lærere nå i dag? Jeg vet jeg burde være på skolen i alle fag og timer, men når man har ekstra ting å gjøre i skoletiden som tar tid fra fagene så må jo de surrehodene skjønne at jeg ikke magisk kan vite hva i satan som skjedde i en Norsktime på tirsdag når de raringene ikke oppdaterer med oppgaver vi skal gjøre!! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg hater reklamen i Messenger, der får jeg input fra lamer-Norge. Drit og dra. http://apatch.org/ Løsningen til de fleste WLM-problemer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ugg. "Praise be to God". Får dårlige vibber av den siden. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jag hatar politiker. Jag hatar Skåne. Ge tillbaka Skåne till Danskarna. Jag hatar televisionen. Jag hatar feta haggor som påstår att de äter nyttigt, när jag med egna ögon har sett dem äta Snickers och Mars-bars. Sedan har de mage att påstå att de har fel på sin ämnesomsättning. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har endelig fått meg jobb! Det som irriterer med dette, er at jeg trenger egen bil. Som jeg ikke har. Og jeg har en uke på å skaffe bil. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jag hatar feta haggor som påstår att de äter nyttigt, när jag med egna ögon har sett dem äta Snickers och Mars-bars. Sedan har de mage att påstå att de har fel på sin ämnesomsättning. Haha, ja. Det er så typisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg