Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Alle jentene i klassen som SKAL ha det varmere når det er 40 fuckings grader! diaf Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, men er like fælt hvis det er omvendt! Hater å sitte i timen å fryse! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Alle jentene i klassen som SKAL ha det varmere når det er 40 fuckings grader! diaf Det er hele tiden noen som fryser uansett hvor varmt det er. Irriterende situasjon når guttene skal ha det kaldere, og jentene varmere. Blir aldri enig . Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 La jentene få det varmere. Da er det større sannsynlighet at de viser mer hud. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 tits or gtfo. Neida, eneste som går av er kanskje boblejakka skjønneru.Ikke mye å satse på i denne klassen uansett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 At eg blir bombadert av meldinger på mobilen fra FRP om at eg må huske og stemme. 3 meldingen til nå i dag. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Deilig å vite at man allerede har stemt. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Deilig å vite at man allerede har stemt. Og det irriterer deg? Irriterer meg over folk som ikke forstår at de må ta inn trampolina si når det er storm ute , hvor dum kan man bli? Lenke til kommentar
Lekilodelt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det som irriterer meg er folk som syter over alle små bagateller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 At eg blir bombadert av meldinger på mobilen fra FRP om at eg må huske og stemme.3 meldingen til nå i dag. Mhm.. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Irriterer meg at jeg "hele" tiden må oppdatere PS3. Føler det hvertfall slik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gutter som skryter over hvor mye fitte de får hele tida, det irriterer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Å gå tom for varmtvann mens man står og vasker opp -_- Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Pupper i veien irriterer. Lenke til kommentar
Staian Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Deilig å vite at man allerede har stemt. Irriterer meg over folk som ikke forstår at de må ta inn trampolina si når det er storm ute , hvor dum kan man bli? Dette glemte vi en gang, trampolinen lettet og fløy over hekken og ut i bilveien Endret 9. september 2009 av Staian Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Deilig å vite at man allerede har stemt. Irriterer meg over folk som ikke forstår at de må ta inn trampolina si når det er storm ute , hvor dum kan man bli? Dette glemte vi en gang, trampolinen lettet og fløy over hekken og ut i bilveien Såg selv en gang at en trampoline hadde blåst ut i en dyp elv :!: Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 FJortis jenter som prøver å finne løsningen på alle verdens problemer. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 FJortis jenter som prøver å finne løsningen på alle verdens problemer. Og de som tror løsningen er så sykt simpel på alle verdens problemer.. "Jeg ville heller....blabla" .... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) *host*Heidialexandra *host* Endret 9. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De aller fleste av oss hadde noen idiotiske meninger når vi først begynte å interessere oss for politikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg