Skjelvgråt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Irriterer meg over at tapet for alle de 8. klassingene som kom til å oppleve nait for første gang i år Nait? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Irriterer meg over at tapet for alle de 8. klassingene som kom til å oppleve nait for første gang i år Nait? NaITparty, stort dataparty i Narvik. Edit: Btw, hva i all verden er vitsen med å poste en link der en fyr blir brent levende ? Endret 8. september 2009 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Dassu dassu, shop the wops Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Did I hear DESU? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Migrene, er slapp, føles som om hjertet slår i en annen rytme (?), er sulten, har ikke mat, må gå å kjøpe mat, vil ikke gå, fordi jeg er sliten, trøtt, har migrene. Det har vært en crap-dag. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Did I hear DESU? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) At jeg kom borti en ting på Lyd instillingene og klarte å slette den. Vet ikke hva det er, og reinstall av lyd drivere hjelper ikke Noen som vet hva jeg kan gjøre? På Lyd-> Avspilling - kan jeg bare velge SPDIF grensesnitt og Bluetooth lyd. Før var det en tredje mulighet her. Endret 8. september 2009 av TMWH Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men: Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men: Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN Er ikke det akkurat det samme? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men: Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN Er ikke det akkurat det samme? 1 byte = 8 bit Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Megabyte og Gigabyte er MB og GB, ikke Mb og Gb... :/ Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men: Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN Herregud da, folk flest vet faktisk ikke sånn. Ikke klag på slike dritting, du virker bare barnslig. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Stemmer, jeg er faktisk litt barnslig til tider. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Bare fordi folk flest ikke kan sånt, så betyr det ikke at teksten er riktig. Selv om navnet mitt kan skrives med K, så er det fortsatt ikke riktig å skrive "Kristian" fordi folk flest ikke vet at det skrives "Christian". Og hvis han skal følge en lærebok som inneholder feil, så vil han få problemer med å bestå en eksamen når det han har blitt lært ikke stemmer i realiteten. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Studiene har bare pågått i snaue 4 uker og jeg begynner allerede å bli fryktelig rastløs av meg.Et dårlig tegn. Endret 8. september 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Helvettes folk som lager mat som stinker piss. Eller kanskje det er ingrediensen? Jævla hybelhus. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Finner faen ikke mobilen.. Mista den når jeg leita etter skapnøkkelen i morgest. Er ikke veldig flink til å huske hvor jeg legger ting. Har vel hatt rundt 9-10 busskort. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men: Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN Herregud da, folk flest vet faktisk ikke sånn. Ikke klag på slike dritting, du virker bare barnslig. Man skal ha høye krav til skolebøker man bruker til læring. Det er direkte skammelig at det fins feil i mattebøkene. Jeg husker opptil flere feil i boka mi. Greier de ikke gå over boka noen ganger før de sender den ut til skolene? Har ikke utdanningsdepartementet kvalitetsjekk. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 "I call shenanigans " på youtube Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg vet det er en bitteliten bagatell, men: Hvorfor i helvete har de som skrev matteboka mi, forkortet Megabyte og Gigabyte som Mb og Gb?? Mb OG Gb ER MEGABIT OG GIGABIT FOR FAEN Dette er vel ikke akkurat "allmenn kunnskap"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg