djgudleif Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da var de billige Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Snørrunger som er høye på pæra og tror de vet alt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 To timer med søvn har jeg hatt, nå dupper jeg snart av. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Hmm, ja, lurer på hvordan jeg etterhvert skal klare å være far, men det kommer vel naturlig... sånn det er nå, synes jeg ikke at jeg skal bry meg mer enn jeg allerede gjør om en unge, bare fordi det er en unge, på en måte. Endret 7. september 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Trassige katter som ikke vil gå ned fra lecablokker som jeg skal flytte på. Egentlig mest morsomt da, hehe. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Unger som griner er værst! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Unger som griner er værst! +1 De kan jo ikke noe for det, men er jævlig irriterende når man skal se på tv\lekser. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Posten! Herregud, noen ganger tar det 2 dager å få pakken, noen ganger 2 uker. Få ræven i gir, litt effektivitet hadde gjort seg der ja Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Unger som griner er værst! I hvertfall de som virkelig bøler og hyler.. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 spesielt på flyet! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) De skriker og hyler av hele sin røst nettopp fordi foreldrene lar dem ved å gi seg først, men jeg skal ikke nekte for at jeg føler stor trang til å slå ned skrikerungene. Forøvrig irriterer dårlige foreldre meg. Edit: I to-tre år har jeg nå hatt en fryktelig familie boende ved siden av meg. Hver gang ungen begynner å skrike bare dytter de han ut på verandaen og lar han stå der og skrike fra seg, rett bortenfor vinduet mitt. Jævlig hyggelig gjort når husene står så tett som de gjør. Endret 7. september 2009 av Saft Suse Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det verste er når foreldrene selv synes det er gøy når vesle Pelle skriker og hulker.Dette har skjedd flere ganger før på restaurant,fly,tog,butikk ol.Jeg vrir meg i vemmelse,men foreldrene kikker seg rundt mens de smiler og ler over sitt støyete mirakel. En annen gang,mora satt med dattera på fanget som hylte med en usedvanlig skjærende stemme som fikk ørene til å verke.Mora lo hver gang ungen hylte som også gjorde at ungen fortsatte å hyle fordi mora så ut til å like det. Jeg hater sippete og støyete unger. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Posten! Herregud, noen ganger tar det 2 dager å få pakken, noen ganger 2 uker. Få ræven i gir, litt effektivitet hadde gjort seg der ja Hvis det er data deler det er snakk om så hadde jeg slutta Blei så dritt lei at hver gang jeg bestillte noe tok det så jævla lang tid så nå bestiller jeg utelukkende fra komplett og henter varene på pick-up-point dagen etter (eller samme dag hvis det er i Sandefjord). Nå har de fått pick-up point i Oslo også. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 At det nok en gang er tatt pikante bilder av meg på fest. Er iallefall ikke på facebook denne gangen...enda. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 "+1" Faen så meningsløst. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva legger du i pikant? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 At Facebook fortsatt er fucka, det samme gjelder Hotmail. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva legger du i pikant? Poserer/danser på kødd for kamera med en annen dude, som du i etterkant(dagen derpå) ser er litt vel seriøs. Meeh! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det verste er når foreldrene selv synes det er gøy når vesle Pelle skriker og hulker.Dette har skjedd flere ganger før på restaurant,fly,tog,butikk ol.Jeg vrir meg i vemmelse,men foreldrene kikker seg rundt mens de smiler og ler over sitt støyete mirakel. En annen gang,mora satt med dattera på fanget som hylte med en usedvanlig skjærende stemme som fikk ørene til å verke.Mora lo hver gang ungen hylte som også gjorde at ungen fortsatte å hyle fordi mora så ut til å like det. Jeg hater sippete og støyete unger. Jeg er så enig. Jeg forstår jo at foreldrene prøver å le av det hele, men værsåsnill, få jævelen til å holde kjeft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg