Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næmmen, der braket fjortissgjengene sammen igjen :hrm:

Fikk nettopp en telefon, ingen ble alvorlig skadd though.

 

Jeg irriterer meg over data nerder som ikke har noe annet liv en og sitte hjemme på datan hele dagen  :ermm:

 

No offence vis noen føler seg truffet  :!:

7832166[/snapback]

 

Hvordan kan de irritere deg hvis de sitter hjemme? :!:

Lenke til kommentar
Næmmen, der braket fjortissgjengene sammen igjen  :hrm:

Fikk nettopp en telefon, ingen ble alvorlig skadd though.

 

Jeg irriterer meg over data nerder som ikke har noe annet liv en og sitte hjemme på datan hele dagen  :ermm:

 

No offence vis noen føler seg truffet  :!:

7832166[/snapback]

 

Hvordan kan de irritere deg hvis de sitter hjemme? :!:

7832216[/snapback]

Det er nettop det, de sitter bare der hjemme og når de først er ute som feks på skolen så prater de KUN om data ting og spill som feks wow :!:

 

Jada kult og høre om diverse servere som kræsjet iløpet av dagen og slikt :roll:

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar
Det er nettop det, de sitter bare der hjemme og når de først er ute som feks på skolen så prater de KUN om data ting og spill som feks wow  :!:

 

Jada kult og høre om diverse servere som kræsjet iløpet av dagen og slikt  :roll:

7832243[/snapback]

 

Haha, kjenner meg igjen i det der. Jeg spiller WoW selv, men prater aldri mye eller unødvendig om det. Når en unge kommer opp til meg fordi han vet jeg spiller WoW og sier "åh herregud assa Silvermoon servern kræsja i går 3 ganger, laggen var utrolig da jeg gjorde bg og eide horde lizm".

"Joa.." sier jeg og trekker meg sakte tilbake. :S

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar

Noe jeg erfarte i dag:

 

Folk som stirrer på meg og sier: "Ehh, er ikke du han [broren min sitt navn]."

Alle som kjenner oss begge synes vi ligner, jeg synes ikke det. 2 års aldersforskjell, argh.

 

Dette gjalt gjennom hele ungdomsskolen og videregående. Lærer som sier: "Ahh jeg kjenner broren din" hver gang vi møtes, og elever som fniser og sier: "Du er ikke tilfeldigvis broren til [navnet hans]"...

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Det er nettop det, de sitter bare der hjemme og når de først er ute som feks på skolen så prater de KUN om data ting og spill som feks wow  :!:

 

Jada kult og høre om diverse servere som kræsjet iløpet av dagen og slikt  :roll:

7832243[/snapback]

 

Haha, kjenner meg igjen i det der. Jeg spiller WoW selv, men prater aldri mye eller unødvendig om det. Når en unge kommer opp til meg fordi han vet jeg spiller WoW og sier "åh herregud assa Silvermoon servern kræsja i går 3 ganger, laggen var utrolig da jeg gjorde bg og eide horde lizm".

"Joa.." sier jeg og trekker meg sakte tilbake. :S

7832306[/snapback]

haha, Ja nettop og det er plenty med folk her som prater slikt 24/7

 

Men de stakkars folka har jo ikke noe annet og prate om :ermm:

Endret av Wunder_baumen
Lenke til kommentar

Irriterende at ingen butikk i Akershus har fått inn Windows Vista når utslippsdatoen var i dag.

 

Og og it-folk hater jeg noe så jævli. De er evneveike, eier ikke sosiale antenner og har ALLTID kviser. Dang.

 

EDIT:

Noe annet som irriterer meg er mobiler. Hva faen er vitsen med å blinke, ule, riste og alt den klarer for å bruke opp siste slump batteri. Det er igjen batteri til ca 2 timen, men NEIDA, der var det utgått pga den forjævlie duringa/lysinga/ringinga. For en dum ting å lage..holder med en gang, kanskje 2, men faen, hvert 3 sek, og jo mindre batteri det er jo flere ganger lager den helvete. skulle hatt deng.

Endret av Roxrud
Lenke til kommentar
Noe annet som irriterer meg er trangsynte mennesker. Våkn opp.

7833093[/snapback]

 

Greit, var litt teit å skrive it-folk. "It-folk" blir bedre. Altså de som tror de eier verden pga de kan litt pc, altså samme som (ikke for å virke krenkende eller for å sette noen i dårlig lys) betegnelsen "homser" i forhold til "homo". En homo liker bare andre gutter, men en "homse" er så fullstending klar over det, og skal vise til alt og alle hva han gjør sexuelt, i tillegg til å jogge rundt, klemme og tafse. Men ca 90% av "it-folk" er vel mer eller mindre irriterende i mine øyne. Så la meg nå få ha synet mitt, kom heller med motargument enn å bare si jeg er trangsynt.

Lenke til kommentar

Var ikke så veldig overbevisende argumenter du kom med heller Roxrud.

Men la meg bygge på.

 

Jeg selv er en sånn som defineres som IT-folk. Men jeg liker ikke sånne typiske nerder som ikke klarer å snakke høytnok, som bare snakker i teknisk sjargong bare fordi de kan stave tunge forkortelser som DHCP og shitt. Kunder og folk ellers trenger ikke høre om slikt!

 

En annen ting jeg finner svært irriterende er når kamerater skal snakke om WoW på fylla/fest. Jeg spiller like mye som dem, men når man er ute blant folk kan man godt vise litt interesse for andre deltakere. Det finnes plenty av ting å snakke om, om man ikke skal ekskludere halvparten fordi de ikke spiller WoW.

Lenke til kommentar
kom heller med motargument enn å bare si jeg er trangsynt.
Ja vel. Så: Hvor mange prosent av Norges IT-folk har du møtt?

Sikkert veldig få, men det skal ikke mer til før jeg hater dem. Kan hende jeg har møtt en IT-sekt eller noe, som alle er motbydlige. Men jeg har vel møtt/snakket med ca 60-100 IT-folk, og det er vel kun en håndfull som klarer å være normale. "etter min standard"

 

du kan se på det sånn:

Hvis jeg spiser ett godteri fra en pose, og det smaker helt faen, jeg peller ikke opp 10 til for å se om kanskje jeg liker de neste. Jeg kaster vel heller hele dritten.

Lenke til kommentar
du kan se på det sånn:

Hvis jeg spiser ett godteri fra en pose, og det smaker helt faen, jeg peller ikke opp 10 til for å se om kanskje jeg liker de neste. Jeg kaster vel heller hele dritten.

7837385[/snapback]

Til tross for at jeg ikke liker ape/banan-tingsten i en bonbon-pose, så betyr ikke det at jeg ikke liker resten ;)

Lenke til kommentar

Med fare for at også dette blir hakket på.

 

Ta poenget mitt da. Trenger ikke henge deg pga jeg ikke liker IT-folk, Jeg må da få lov å irritere meg over det jeg vil for faen. Dere får si alt pent om IT folk hvis dere har god erfaring eller digger de, men med den erfaringen jeg har fra IT folk klarer jeg ikke annet enn misslike, og det burde jeg vel egentlig få lov til. Hvis det var så galt får du heller legge "folk som ikke liker it folk pga 100 stk har fucka for dem" for hat, og skrive at du irriterer deg over dem.

 

Nå er det også en ting til som irriterer meg.

 

Folk som ikke klarer å la andre få lov til å irritere seg. Irritasjon ligger instinktivt og jeg har ikke forvane å tråkke på noe jeg sår for.

Lenke til kommentar
Vel, jeg irriterer meg over alle som drar alle under en kam.

Så våre små irritasjoner kolliderer litt, skjønner du.

 

Edit: leif

7837522[/snapback]

 

Jepp, er vel en grunn til at det blir krig i verden. Men sånn har det vel alltids vært, og sånn kommer det vel alltid til å være. Bare kos det.

Lenke til kommentar
- HATER at folk maser sykt på msn... "Hallo"... 2 sec etter "hallooo?"...... 2 sec til "NUDGE".. Kan ikke folk ta et hint?! Borte betyr borte!  :mad:

7812925[/snapback]

Jepp.. Blir irritert over samme. Værste er at de omterent skulle trodd at jeg kan høre de bedre HVIS DE SKRIVER I CAPS når jeg sitter i stua og har slått av annlegget på pc'n (som står på rommet mitt).

 

Så har jeg satt på automelding, men noen tar bare ikke hintet. :nei:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jævel says:

Halla

Røyking dreper... says:

Automessage: Jeg er borte. Kan snakke med deg etterpå.

Jævel says:

Halloooo?

Røyking dreper... says:

Automessage: Jeg er borte. Kan snakke med deg etterpå.

Jævel says:

EEERRR DDUU DDEERRR??

Røyking dreper... says:

Automessage: Jeg er borte. Kan snakke med deg etterpå.

Jævel says:

KOM HIT!111oneone MÅ SNAKKE MED DEG NÅÅÅÅÅ!!11111oneoneone

Røyking dreper... says:

Automessage: Jeg er borte. Kan snakke med deg etterpå.

osv...

 

EDIT:

Noe annet som irriterer meg er mobiler. Hva faen er vitsen med å blinke, ule, riste og alt den klarer for å bruke opp siste slump batteri. Det er igjen batteri til ca 2 timen, men NEIDA, der var det utgått pga den forjævlie duringa/lysinga/ringinga. For en dum ting å lage..holder med en gang, kanskje 2, men faen, hvert 3 sek, og jo mindre batteri det er jo flere ganger lager den helvete. skulle hatt deng.

7832424[/snapback]

Sånn er mobilen min. Når batteriet begynner å bli tomt skal den absolutt dirre og sånt hvert minutt, som om jeg har tilgang på lader 24/7. Verste er at jeg nesten må ha det, spesielt når jeg skal filme. Det vises på skjemen at batteriet er fullada. Jeg skal filme litt, og med mobillyset. Etter 30 sekunder får jeg beskjed om at jeg har "Svakt batteri".

 

En annen ting som irriterer meg er vekkealarmen på mobilen. Når den ringer kommer den med en tone som er så irriterende at du omtrent flyr i veggen. Men jeg bruker den likevel, for det finns ikke noe bedre på mobilen.

Mobilen ringer, og jeg flyr bort til den for å åpne skjemen og trykke på "Bekreft". Er jeg så uheldig at jeg bommer, regnes det som "Utsett", og etter 5 minutter kommer den med den samme stygge tonen. >.<

 

Mar mye annet å si, men nå må jeg rekke bussen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...