Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Irriterende at jeg plutselig ikke klarer å bruke "og" og "å" rett.

SERIØST, JEG HAR JO KUNNET DET SIDEN BARNESKOLEN, WTF SKJER NÅ!

:realmad:

Og mattelærern min.

For ei kråke, maser som faen.

Jeg får ikke gjort en dritt av det jeg skal, må jobbe med matte hele tida.

Fikk NESTEN selvstudie i det faget, men neida, i siste liten ble det bestemt at hun skulle være lærern vår. 5 timer i strekk med hun der!

Samme på fredager, har 5 timer fysikk i strekk med henne.

DA KAN MAN JO FOR FAEN IKKE SITTE Å JOBBE HELE TIDA!

Det er umenneskelig, jeg vil heller danse på fjellet enn å fortsette dette triste skolelivet som blir etterfulgt av jobblivet som blir etterfulgt av katten til jonas som heter jens pederson, som liker piano på bås

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At jeg har fri i morgen.

Åh, nei, det var visst feil tråd :tease:

HELVETEEEEEEEee :mad::cry:

Nei nå er det nok, jeg begynner for fullt å fokusere all hjernekraften min på å tjene penger, slik at jeg kan tjene mer penger, slik at jeg slipper å gjøre en dritt resten av det fuckings livet WOWHWOWOOW

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Ja, irriterer meg at noen har lagd en regel om at man SKAL jobbe og slite fra 18-19+- års alderen, til man er ryndt 70. Man jobber altså "bort" den beste tiden av livet, for så og sitte på ræva og sakte dø når man kan gjøre hva man vil.

Kjempe dårlig innlegg, sto akkurat opp. Har heller ikke fått i meg noe mat enda, så det går sloow her. :p

Lenke til kommentar

Folk som er pålogget på Messenger men ikke gir tegn fra seg! Når man er pålogga, så forventer man at personen er tilstede og svarer tilbake. De statusene er der for å brukes! "Auto-fravær" er også elegant. Verste er når de svarer "Svarer om jeg gidder, og gidder ikke endre status for det". Noen har visst det som hobby ( å irritere andre altså).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...