djgudleif Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Irriterende at jeg plutselig ikke klarer å bruke "og" og "å" rett. SERIØST, JEG HAR JO KUNNET DET SIDEN BARNESKOLEN, WTF SKJER NÅ! Og mattelærern min. For ei kråke, maser som faen. Jeg får ikke gjort en dritt av det jeg skal, må jobbe med matte hele tida. Fikk NESTEN selvstudie i det faget, men neida, i siste liten ble det bestemt at hun skulle være lærern vår. 5 timer i strekk med hun der! Samme på fredager, har 5 timer fysikk i strekk med henne. DA KAN MAN JO FOR FAEN IKKE SITTE Å JOBBE HELE TIDA! Det er umenneskelig, jeg vil heller danse på fjellet enn å fortsette dette triste skolelivet som blir etterfulgt av jobblivet som blir etterfulgt av katten til jonas som heter jens pederson, som liker piano på bås Endret 6. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At jeg har fri i morgen. Åh, nei, det var visst feil tråd Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) At jeg har fri i morgen. Åh, nei, det var visst feil tråd HELVETEEEEEEEee Nei nå er det nok, jeg begynner for fullt å fokusere all hjernekraften min på å tjene penger, slik at jeg kan tjene mer penger, slik at jeg slipper å gjøre en dritt resten av det fuckings livet WOWHWOWOOW Endret 7. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Så du har lyst til å gjøre masse for å ikke gjøre noe? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Men det er jo slik med alle. Vi jobber og sliter ræva av oss mens vi er unge. Og når vi er gamle og ikke jobber og har lagt oss opp penger er vi ... nettopp gamle. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, irriterer meg at noen har lagd en regel om at man SKAL jobbe og slite fra 18-19+- års alderen, til man er ryndt 70. Man jobber altså "bort" den beste tiden av livet, for så og sitte på ræva og sakte dø når man kan gjøre hva man vil. Kjempe dårlig innlegg, sto akkurat opp. Har heller ikke fått i meg noe mat enda, så det går sloow her. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 akuratt nå irriterer jeg meg grenseløs over lang matkø foran cafeterian på høgskolen. jeg vil ha frokost NÅ Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Eg er sjuk. Med mi flaks er det heilt sikkert svineinfuensa. Great. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Eg er sjuk. Med mi flaks er det heilt sikkert svineinfuensa. Great. Det er ikke så ille altså. Det eneste er at du må holde deg hjemme i en uke, men da får du jo god tid til litt av hvert Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ja, er ikkje influensaen eg er redd for, men alt skulearbeidet eg går glipp av. Forhåpentlegvis har eg ikkje svineinfuensa. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Folk som er pålogget på Messenger men ikke gir tegn fra seg! Når man er pålogga, så forventer man at personen er tilstede og svarer tilbake. De statusene er der for å brukes! "Auto-fravær" er også elegant. Verste er når de svarer "Svarer om jeg gidder, og gidder ikke endre status for det". Noen har visst det som hobby ( å irritere andre altså). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Facebook. Gud, så ustabilt det er om dagen :| Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Irriterende at jeg plutselig ikke klarer å bruke "og" og "å" rett. SERIØST, JEG HAR JO KUNNET DET SIDEN BARNESKOLEN, WTF SKJER NÅ! Akkurat det samme har skjedd med meg i det siste. Forstår ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 At jeg ikke skrev god nok søknad til jobben jeg søkte på. Nå har ei venninne av meg blitt innkalt til intervju, uten at jeg har blitt det. Og jeg vil ha den jobben!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Facebook. Gud, så ustabilt det er om dagen :| Enig med deg der! Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Preemptive strike: Folk som alltid skal kritisere brukere av Facebook hver gang det nevnes. Det er en grei side så lenge man ikke sitter der halve dagen, som mange gjør. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 At mamma har brukt penger på pilot-solbriller til meg. Hun vet at jeg hater det designet. Tanken er jo fin, men hva er poenget når hun vet at jeg ikke kommer til å bruke de. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er vell mulig å bytte?!? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 De er kjøpt i Hellas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg