Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Været? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Været? Her er det knallsol. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ikke alle som liker sol. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 jævla forbanna hagleammunisjon... Dua lander på åkeren mellom lokkeduene og gjett hva som skjer? Haglepatronen smeller ikke mere enn ei salongkule og mellomladningplastikkskiten dunker rolig borti dua som flyr til helsike vekk. Ikke nok med det. Bøyer meg etter en ny patron og da kommer ei nye due til landing. Tenker jeg skal ta den med patronen i det andre løpet. Det klikker fanken med på den patronen også. fikk noen blandende følelser etterpå... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 HVa i helv? Klage på ammoen! Tenk på hvis det skulle ha vært Zombier! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Å ikke rekke bussen og dermed sitte 30 min langt uti nowhere uten strøm på mobilen. Og når bussen endelig kommer, er det fylt med jenter som drikker og skråler og bråker. : Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som tror at hjemmelaget mat = husmannskost Så en kommentar på facebook med ei som skulle lage veeldig fancy middag. Sennepsmarinert steik som var langstekt i flere timer med potet og blomkål +++. Og "namm, husmannskosten sin det". Husmenn spiste vel mest saltsild og annen fisk. Og grøt Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 bare sier fra til de som hater spotify-reklamene; hvorfor ikke bare mute dem? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fordi da pauser Spotify seg automatisk, men det går an å skru volumet ned ja.. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så trykker man på play igjen da vet du. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Bare skift sang selv rett før de ender, så får man aldri reklamene. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jenter som skal kødde med følelsene dine, DET irriterer Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så trykker man på play igjen da vet du. Og da fortsetter reklamen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At jeg ikke får paint bucket tool i Flash CS3 til å fungere at all >< Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Så trykker man på play igjen da vet du. Og da fortsetter reklamen Du skrur ned lyden på spotify (da pauser spotify seg), men så trykker du på play igjen med spotify muta. Da går det. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Ahh det var jeg faktisk ikke klar over. Edit* Irriterer meg over at det regner og at bilen står ute uten tak Endret 6. september 2009 av W202 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Rettskrivingskommentar fjernet fra tråden. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det irriterer meg litt at jeg ikke er rik. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 +1 Det irriterer meg at jeg i en alder av 22 ikke eier en eneste ting. Den dyreste eiendelen jeg eier en laptoppen min(!!!!). Den er forøvrig på halvannen måneds ferie hos reperatøren. Det irriterer meg litt at jeg ikke har bil, er avhengig av andre, ikke kan ta bilen min og kjøre til oslo fordi jeg har lyst, at jeg ikke kan se på min tv (eier ikke tv), at jeg ikke kan stikke på restaurant hvis jeg har lyst (uten å vite at det går på bekostning av noe annet), at jeg ikke kan kjøpe en båt om sommeren, jeg er låst til stranda. At jeg ikke har hytte eller ikke kan leie, derfor er jeg AVHENGIG av andre hvis jeg/vi skal på hyttetur. At jeg ikke kan få hund, som jeg har kjempelyst til, siden jeg ikke bor i eget hus og ikke har råd. Er student nå, men en vakker dag..........!!!! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Bare gjør det godt på skolen,studer og jobb som faen etterpå.Da strømmer pengene inn normalt sett.Det kommer litt ann på hva man definerer som rik naturligvis.Å bli som Røkke,Stordalen ol krever litt ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg