Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Vel, noen (dere) må ofre seg for at andre skal ha det artig.

Neida, det er jævlig kjipt. Men det er jo lover mot det, så dere kan kontakte de man kontakter når loven blir brutt aka. politiet. Eller helst bare (særlig hvis det er i samme hus) kontakte de som fester og vennlig be de om å vise hensyn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Folk som kaster opp meksikansk gryte veggemellom, som jeg da må vaske opp. Blir ikke bedre av at alt sammen henger sammen i skikkelig tykk slim, som stinker groteskt magesyre.

Blargh...bilde inni hue mitt nå :sick:

De kan vel vaske det selv når de blir edrue da...?

Lenke til kommentar
Folk som kaster opp meksikansk gryte veggemellom, som jeg da må vaske opp. Blir ikke bedre av at alt sammen henger sammen i skikkelig tykk slim, som stinker groteskt magesyre.

Blargh...bilde inni hue mitt nå :sick:

De kan vel vaske det selv når de blir edrue da...?

Ikke på en uteplass nei. Men skulle gjerne tvunget dem :p

Lenke til kommentar
Folk som ikke kan bruke "også".

"Jeg gjør det og."

Óg er en godtatt form for 'også' såvidt jeg husker fra norsktimene, dog husker jeg ikke om apostrofen skal peke framover eller bakover.

Såklart er det ingen som gidder å bruke apostrofen, så det blir feil uansett.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar

Jeg husker Slimda klaget over myggstikk på fingrene for en stund siden. Nå vet jeg akkurat hvorfor det irriterte han.

Fire stikk som klør på høyrehånden (tre av de på fingrene). Hvorfor på fingrene!?

Drittinsekter (ofte referert til som stikkende eller bitende insekter) irriterer meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...