Hyperio Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vel, noen (dere) må ofre seg for at andre skal ha det artig. Neida, det er jævlig kjipt. Men det er jo lover mot det, så dere kan kontakte de man kontakter når loven blir brutt aka. politiet. Eller helst bare (særlig hvis det er i samme hus) kontakte de som fester og vennlig be de om å vise hensyn. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som kaster opp meksikansk gryte veggemellom, som jeg da må vaske opp. Blir ikke bedre av at alt sammen henger sammen i skikkelig tykk slim, som stinker groteskt magesyre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som ikke kan bruke "også". "Jeg gjør det og." Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At jeb har fått feber og blitt syk. Jeg må på skolen for ikke å stryke, samt at jeg har en photoshoot i morgen -_- Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som kaster opp meksikansk gryte veggemellom, som jeg da må vaske opp. Blir ikke bedre av at alt sammen henger sammen i skikkelig tykk slim, som stinker groteskt magesyre. Blargh...bilde inni hue mitt nå De kan vel vaske det selv når de blir edrue da...? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som kaster opp meksikansk gryte veggemellom, som jeg da må vaske opp. Blir ikke bedre av at alt sammen henger sammen i skikkelig tykk slim, som stinker groteskt magesyre. Blargh...bilde inni hue mitt nå De kan vel vaske det selv når de blir edrue da...? Ikke på en uteplass nei. Men skulle gjerne tvunget dem Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At jeg ikke får sett South Park" "There, i fixed it dot com" Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Folk som ikke kan bruke "også". "Jeg gjør det og." Óg er en godtatt form for 'også' såvidt jeg husker fra norsktimene, dog husker jeg ikke om apostrofen skal peke framover eller bakover. Såklart er det ingen som gidder å bruke apostrofen, så det blir feil uansett. Endret 6. september 2009 av Saft Suse Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som ikke skriver noe på profilene sine. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At jeg ikke får i meg stoff fra norsken. Litterære utviklingslinjer :/ Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som ikke ser forskjell på apostrof og aksentstegn. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Point taken. De er nå rimelig like, og man forstår budskapet uansett hva jeg kaller det. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som skal bry seg om hvordan andre skriver. spessielt de som skal rette på alt man skriver! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Folk som skal bry seg om hvordan andre skriver. Spessielt de som skal rette på alt man skriver! Stor forbokstav. Neida, er veldig irriterende når folk begynner med endeløse diskusjoner. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Stor forbokstav etter punktum, og spesielt staves uten 2 s'er. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg husker Slimda klaget over myggstikk på fingrene for en stund siden. Nå vet jeg akkurat hvorfor det irriterte han. Fire stikk som klør på høyrehånden (tre av de på fingrene). Hvorfor på fingrene!? Drittinsekter (ofte referert til som stikkende eller bitende insekter) irriterer meg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Enig, tror jeg fikk årets første myggestikk i går. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 At jeg igjen greier å sovne med knallrød lebestift på. Puta mi ser ikke ut. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fan check photos! Calculate your fan list at apps.facebook.blablablabla jesus christ! nok nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg