Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk, og forumbrukere, som tror de er levende leksikon innen sine felt. (noen er jo forsåvidt det og, men ikke alle)

Enig. Er spesielt en eller to (husker ikke om han ene fortsatt er mod) stk i stabben på forumet som er sånn. Umulig å føre en diskusjon med de, siden de alltid skal ha rett.

Lenke til kommentar
At rommet plutselig ble mørkt... Sikringa gikk.

Ikke helt sikker på hvorfor :/

mordere :ohmy: lokker deg til sikringskapet og når du lokker opp er de inni og angriper deg med kniv

Jeg er jo født ninja jeg :ph34r:

Banker dem lett, uansett om det er 50 av dem og de har ei 50 cal. rifle hver... og selfølgelig ligger det ei atombombe under meg, og x15 F22 Raptor sirkler over meg.. Alt jeg trenger er en binders.

Lenke til kommentar
At rommet plutselig ble mørkt... Sikringa gikk.

Ikke helt sikker på hvorfor :/

mordere :ohmy: lokker deg til sikringskapet og når du lokker opp er de inni og angriper deg med kniv

Jeg er jo født ninja jeg :ph34r:

Banker dem lett, uansett om det er 50 av dem og de har ei 50 cal. rifle hver... og selfølgelig ligger det ei atombombe under meg, og x15 F22 Raptor sirkler over meg.. Alt jeg trenger er en binders.

Er du.... Macgyver?

Lenke til kommentar
Creative Zen (MP3) irriterer. Batteriet varer jo knapt noen timer før jeg må finne meg en PC og lade opp igjen, som fort kan ta en time. Følger det med strømadapter til iPods?

Uansett ønsker jeg meg en MP3-spiller med OLED-skjerm..

Nei, men man får kjøpt det :) ...

Jeg irriterer meg over at jeg faktisk allerede er trøtt..

Lenke til kommentar

Du er ikke alene Sookie,i går var det noen folk i gata som hadde en skikkelig ape-fest med house og syremusikk som dundret til over 3 på natta.De var veldig bråkete og høylytte av seg.Det var latter,gråt og glede om hverandre.Altså en skikkelig ape/fjortiss-fest,med unntak av at disse menneskene er studenter på 20+.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...