Datasmurf Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 De alt for mange forskjellige versjonene av Windows 7. Jeg aner ikke hvilken jeg skal ønske meg i bursdagsgave -_- Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ultimate, selvfølgelig. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Irriterer meg grenseløst når jeg har solgt en ting som fungerer 100% og får tilbake melding fra kjøper at den ikke fungerer!! Har i tillegg fått flere mailer der han spør om ting en hver 3åring hadde forstått! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Folk, og forumbrukere, som tror de er levende leksikon innen sine felt. (noen er jo forsåvidt det og, men ikke alle) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At rommet plutselig ble mørkt... Sikringa gikk. Ikke helt sikker på hvorfor :/ Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Folk, og forumbrukere, som tror de er levende leksikon innen sine felt. (noen er jo forsåvidt det og, men ikke alle) Enig. Er spesielt en eller to (husker ikke om han ene fortsatt er mod) stk i stabben på forumet som er sånn. Umulig å føre en diskusjon med de, siden de alltid skal ha rett. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At rommet plutselig ble mørkt... Sikringa gikk. Ikke helt sikker på hvorfor :/ mordere lokker deg til sikringskapet og når du lokker opp er de inni og angriper deg med kniv Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kjenner at jeg irriterer meg over alle de som poster bilder fra Farmville på facebook. Jeg kunne ikke gitt mer faen. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At rommet plutselig ble mørkt... Sikringa gikk. Ikke helt sikker på hvorfor :/ mordere lokker deg til sikringskapet og når du lokker opp er de inni og angriper deg med kniv Jeg er jo født ninja jeg Banker dem lett, uansett om det er 50 av dem og de har ei 50 cal. rifle hver... og selfølgelig ligger det ei atombombe under meg, og x15 F22 Raptor sirkler over meg.. Alt jeg trenger er en binders. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At rommet plutselig ble mørkt... Sikringa gikk. Ikke helt sikker på hvorfor :/ mordere lokker deg til sikringskapet og når du lokker opp er de inni og angriper deg med kniv Jeg er jo født ninja jeg Banker dem lett, uansett om det er 50 av dem og de har ei 50 cal. rifle hver... og selfølgelig ligger det ei atombombe under meg, og x15 F22 Raptor sirkler over meg.. Alt jeg trenger er en binders. Er du.... Macgyver? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hysj!! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 TV-reklamene til Unibet. Irriterer mer enn den dårlige forestillinga det norske laget sørger for. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Har ikke TV, og fant ingen gratis livestream av Norge-Island. Heier derfor på Danmark (som spiller mot Portugal). Endret 5. september 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At kompissen min sitter og spiller WOW! Og vi skulle jo drikke og ha guttesex! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At jeg ikke får sett South Park" Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Creative Zen (MP3) irriterer. Batteriet varer jo knapt noen timer før jeg må finne meg en PC og lade opp igjen, som fort kan ta en time. Følger det med strømadapter til iPods? Uansett ønsker jeg meg en MP3-spiller med OLED-skjerm.. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Creative Zen (MP3) irriterer. Batteriet varer jo knapt noen timer før jeg må finne meg en PC og lade opp igjen, som fort kan ta en time. Følger det med strømadapter til iPods? Uansett ønsker jeg meg en MP3-spiller med OLED-skjerm.. Nei, men man får kjøpt det ... Jeg irriterer meg over at jeg faktisk allerede er trøtt.. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Naboen som har fest med 2 kompiser i etasjen over. Høres ut som det er 20 fjortisser som leker seg der oppe. Spiller fussball (sånn bord med fotballspill) men det høres mer ut som han drar sofaen rundt omkring på gulvet.............. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du er ikke alene Sookie,i går var det noen folk i gata som hadde en skikkelig ape-fest med house og syremusikk som dundret til over 3 på natta.De var veldig bråkete og høylytte av seg.Det var latter,gråt og glede om hverandre.Altså en skikkelig ape/fjortiss-fest,med unntak av at disse menneskene er studenter på 20+. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg