FlinkeFreddy Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg HATER dårlige reklamer. Med dårlige mener jeg plagsomme, uprofesjonelle, lite kreative og misvisende reklamer som sendes gang på gang for å vranglære verdens befolkning. Blir flau på vegne av mine fremtidige kolleger, ettersom jeg skal inn i bransjen selv om noen år. Eksempler: Jamba: irriterende temaer til mobil som er overprisa til den store gullmedaljen, i tillegg til å ha barn og retards som målgruppe. Talkmore: Har lyst til å sette fyr på han mobiltelefonkioskmannen! Håper det lages en boikott mot Talkmore snart. Jeg er samtidig fornøyd med meg selv da jeg måtte google "mobiltelefonkioskmannen" for å finne ut hvilket selskap det dreide seg om. Tydelig at slike reklamer ikke biter på meg;) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Og you name it irriterer meg grenseløst. Enig, jeg blir også irritert over malplassert engelsk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 uprofesjonelle, lite kreative Kunne ikke vært mer enig. Er så glad jeg ikke skal inn i den bransjen. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 uprofesjonelle, lite kreative Kunne ikke vært mer enig. Er så glad jeg ikke skal inn i den bransjen. Noen må ta ansvar og rette opp i problemene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At jeg er helt sinnsylt trøtt hele tiden og har store problemer med å holde oppe øynene etter å ha vært våken i 4 timer eller mer. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Men likevell greier du å sitte her å syte kvart over 3 på natta. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jepp. Null stress. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) At jeg er helt sinnsylt trøtt hele tiden og har store problemer med å holde oppe øynene etter å ha vært våken i 4 timer eller mer. Kjøp deg en 4-pack redbull, eller noen rør med Fres™ fra TechNutrition. Det hjelper godt på saken. Btw, hils Lene, Baby, og Gynge Endret 5. september 2009 av GullLars Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Når tegneserier har episoder basert på filmer. For eksempel Family Guy som parodierer Star Wars.. Og når de skal synge en hel jævla episode. Brenn. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Når tegneserier har episoder basert på filmer. For eksempel Family Guy som parodierer Star Wars..Og når de skal synge en hel jævla episode. Brenn. Endret 5. september 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At det jævla viruset gjør at jeg må svette som om jeg har løpt maraton uten at jeg har bevegd meg en millimeter. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Blir irritert når jeg får en ripe på klokka mi :/ Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Blir irritert når jeg får en ripe på klokka mi :/ Kjøp kvalitet, kjøp safirglass. Har hatt min i 2 år.. Ikke en eneste skramme... Har prøvde å ripe den opp med kniv, men går ikke. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hunden din ser ut som et par sko. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 De helt fremme på venstre sko. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Når tegneserier har episoder basert på filmer. For eksempel Family Guy som parodierer Star Wars..Og når de skal synge en hel jævla episode. Brenn. Den scenen er best i hele episoden Men alt i alt, så er episoden kjedelig med unntak av et par småsketsjer som Family Guy pleier å ha, og det som gjør det morsomt. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hunden din ser ut som et par sko. Jeg ble nødt til å le litt der OT: Spotify-reklamene, men skal bestille premium om litt så det er null stress om ikke lenge. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 At luftmassemåleren på bilen er gåen.. Og alle Facebook statusene der folk skriver at de er ensomme og lengter etter at folk holder rundt dem osv. Det er da for faen deres egen skyld at dere har flytta fra alle vennene deres.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Øyekatarr på begge øynene. Det vil si at jeg ikke kan bruke linser, og når synet ditt er på -5 er det et veldig handikapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg