Andie93 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Folk som bruker '' '' på msn hele tia! Synes det virker så overlegent av en eller annen grunn Den smileyen som kom opp her var ikke så gæren da. Endret 4. september 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 "" er myee verre ! Ser skikkelig fake ut, syns jeg.. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Den er verst, folk bruker den for mye, og gjerne som "jeg er bedre enn deg" sammenhenger Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Syntes denne: er trivelig jeg. Viser jo bare at du svarer med en hyggelig tone Edit: Den som er værst er denne . På msn. Folk bruker den ALT for mye. Endret 4. september 2009 av sandinista Lenke til kommentar
wûst Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sannheten er at den kamuflerer en jævla arrogant tone. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) WASD = Sno? Nope Irriterer meg at jeg har 4 store munnsår i kjeften, så jeg ikke klarer å få i meg en dritt mat, har drukket melk i hele dag ... Endret 4. september 2009 av Sno Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Så så Irriterer meg over alt regnet den siste uken, regner jo hele tiden! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At jeg har blitt tagga i et bilde på facebook hvor / om du blir tagga skal fortelle om en stund / good moment du har hatt med den personen en random gang...og så klart hvert sekund eller mindre noen skriver noe på den jævla tagga veggen så får jeg EMAIL OG JEG HAR FÅTT SNART 100 OG DET KOMMeR KONSTANT OPP PÅ SKJERMEN "DU HAR NETTOP MOTATT EPOST FRA FACEBOOK..." OOOOOOOOOMG jævla dritt side ! Akuratt det jeg trengte når jeg endelig har rydda plass i innobksen ned til rundt 470 uleste xD Nå ahr jeg vell rundt 800 snart.... Bare menst jeg skrev dette har jeg mottat over 25 eposter.... Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 du kan jo alltids skru av alt av epost-varsling, da. innstillinger -> varsler. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ja men hjelper ikke mye når jeg skal åpne mailen for og leste epost når jeg faen meg må leite gjennom 800 spam melding fra tardbook... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Slett Facebook om det er så uutholdelig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Facebook er faen meg irriterende. Var sånn application der man skulle skrive alfabetet så fort som mulig, og jeg prøvde men faila. Så gidda jeg ikke mer. Jeg valgte å ikke publishe resultatet, men resultatet ble posta uansett! Fikk 8 sec LOLOL. Mens rekorden min på en annen test er på 2,3 eller noe, og standarden uten at jeg "varmer opp" er på rundt 4. SÅ BLÆH facebookshit Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Bruk Cheat Engine. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes Spotify reklamene er helt greie, plaier bare og la de gå. Men så kom han Jonathan, og det gikk greit. Litt irritert, fordi jeg er lei av han. Så endelig er Jonathan ferdig med og plapre, men da kommer han på nytt igjen. Og etter det kommer han enda en gang. FFFFFFFUUUUUUUUU!! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Bruk Cheat Engine. Ja! Skal skrive et kjapt program nå lolol. Endret 4. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Synes Spotify reklamene er helt greie, plaier bare og la de gå. Men så kom han Jonathan, og det gikk greit. Litt irritert, fordi jeg er lei av han. Så endelig er Jonathan ferdig med og plapre, men da kommer han på nytt igjen. Og etter det kommer han enda en gang. FFFFFFFUUUUUUUUU!! Premium <3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg kan høre på de forbanna reklamene i et år fremfor å lese alle spotify-klagene her. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Syntes ikke disse Spotify rkelamene gjør noe jeg heller. Bare plagsomt at du får 3-4 reklamer på rad. Og ja, jeg skal få meg premium asap. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan dere ikke ta den uendelige survinga over de spotifyreklamene over i en egen tråd? Eller betale for driten sånn at dere slipper å høre reklamene igjen? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Det irriterer meg hvor sann denne sangen egentlig er. Altså, med tanke på hvordan Media oppførte seg.. Endret 4. september 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg