Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle kjøre forbi en bil i går. Så kommer det ei fin strekke, jeg blinker, legger meg ut og drar på. Men trur dere ikke idioten jeg skal forbi (som også tydeligvis har kjappere bil enn meg) gir på noe som f. HVA FAEN ER DET MED SLIKE FOLK? Det er jo ikke noe jævla bilspill, det kunne blitt farlig. Jeg kommer meg akkurat forbi før svingen, men faen for en idiot. Hvis han ikke likte å bli forbikjørt kunne han jo kjørt fortere da jeg lå bak han. Skulle hatt raketter a la James Bond i grillen.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Skulle kjøre forbi en bil i går. Så kommer det ei fin strekke, jeg blinker, legger meg ut og drar på. Men trur dere ikke idioten jeg skal forbi (som også tydeligvis har kjappere bil enn meg) gir på noe som f. HVA FAEN ER DET MED SLIKE FOLK? Det er jo ikke noe jævla bilspill, det kunne blitt farlig. Jeg kommer meg akkurat forbi før svingen, men faen for en idiot. Hvis han ikke likte å bli forbikjørt kunne han jo kjørt fortere da jeg lå bak han. Skulle hatt raketter a la James Bond i grillen.

Opplevd det samme selv noen ganger. Og etter at du har kjørt forbi ligger de nesten på støtfangeren din, akkurat som om dem skal bevise noe. Idioter! Noen ganger har jeg lyst til å bråbremse, for så å gi full pinne. Forhåpentligvis kjører de ikke på meg, men av veien...

PS! De som prøver å skrive flest mulige innlegg i denne og andre tråder i OT-Baren for å øke antall poster, har bæsja skikkelig på leggen! ;)

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar
Irriterer meg over Rødt og Vigrid på skoledebatten. :p

Kunne aldri tenkt meg å ha noe som helst med Vigrid å gjøre, men når Rødt oppfordrer oss til å skade/drepe han fra Vigrid går man for langt.

Var sikkert bare en litt overivrig hissig debattant som sa det?

Og ikke noe selve Rødt står for.

Lenke til kommentar
Tarrentino filmer er irriterende. Ingen av hans filmer har levert varene siden Pulp Fiction. Han har bare fått en genierklæring av media, mens filmene i virkeligheten er...

geniale...

Pulp Fiction - 9 / 10

Reservoir Dogs - 9 / 10

Inglourios Basterds - 9 /10

Kill Bill - 8 / 10

Death Proof - 3 / 10 - denne var dårlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...