Datasmurf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At læreren aldri gir meg tilbakemelding på min forrige oppgave, selv om han sa han skulle -_- Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 NÅ er jeg irritert! Pakken min kom faktisk i går, men pga de jævlenes sporingssystem-systemfeil fikk jeg ikke sjekket framdriften og gikk glipp av det! Verste er at varselen ble sendt dagen etter! AAARG! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sur mage, grunnet Kaffe. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Folk som sykler midt i veien, selv om det er et fortau 2m. til høyre for dem. Også tror de at de er på Tour de France og sykler kjempefort, men neida, de sykler 30km/t i 60 sonene, og selvfølgelig MIDT i kjørebanen... jada... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) biler som nesten er klint oppi rompa på bilen jeg er i(når man allerede ligger på max grensa på veien)..og når man slipper de forbi tase de videre i 20 km/t over fartsgrensa..(venter nesten ett smell) Endret 4. september 2009 av estella_87 Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 enig der. klikker av at når man blir forkjøla MÅ man få vondt i huet. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 it avisen = iphone avisen. Kjøpt og betalt! Rapporterer at en telefon er kommet på lager... jadda.... verden går framover. STOR IT NYHET! Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Taliban bekrefter til Al Jazeera at kjøretøyene ble kapret, men sier at den ene kjørte seg fast og ble forlatt. Han hevder at det er denne lastebilen som ble bombet og at 90 personer døde i angrepet. Her stormer 75 sivile til for å stjele diesel, så bomber nato lastebilen pga den er kapret. Er de folka dumme eller bare fattige? Kanskje begge deler? Blir nesten det samme som om noen kaprer ett fly så løper vi dit for kaperene sier at det er gratis flymat til alle. Så klager vi etterpå for swat skøt på oss. Eller som bensinledningene i nigeria hvor hele landsbyer driller hull i ledningen for å stjele bensin, så lager de en gnist som får hele ledningen til å gå i lufta, for å så klage etterpå. Leste en artikel om en turistbuss som veltet på en veg i et land i afrika, vitnene hvor en var Norsk sa at hele landsbyen kom løpende. Omtenksomme hjelpsomme mennesker tenkte de, men nei da de stjal bare all bagasjen så stakk de igjen. En hel landsby med idioter. Hva med Kongo saken, mens de hvite går i gatene til retten blir det kastet stein. Snu litt på det, si to mørke hadde gjort tilsvarende i Norge, så hadde vi kastet stein på dem, da hadde amnesty, røde kort, og alt som kan krabbe og gå ropt rasisme. Endret 4. september 2009 av War Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Irriterer meg over at det regner som FAEN ute og jeg må ta bussen til jobb etterpå! Ikke har jeg regnjakke og ikke har jeg paraply siden jeg flyttet nylig. Endret 4. september 2009 av Feh Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kvise inni nesa igjen. DÆVEN FITTE Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det som irriterer meg sykt mye (på CS 1.6) er når man huker seg ned og skyter minst 30 kuler med siktet midt på en annen person uten at han dør! Og da han skyter et par skudd på deg så dør du!!! Grenseløst irriterende og typisk!! Du må lære deg å kontrollere sprayen, mann! Er det AK det er snakk om her, så driver du og skyter langt over hodet på ham! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Waitwaitwait, hvordan visste du at han brukte en AK-47? Og hvem har sagt at AK-47 har mye rekyl? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Han vet vel ikke det, han antok det vel bare.. Men helt korrekt det han sier. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva er korrekt? At AK-47 har mye rekyl eller at han sprayer for mye og derfor taper. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 begge deler er korrekt. AK har endel rekyl, og han sprayer nok mer enn han er i stand til. Og ja, jeg bare antok at han brukte AK. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Når du sprayer får du jo rekyl, og våpen vil gå oppover og oppover. Min taktikk er alltid 3 skudd om gangen. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) min taktikk er å spraye, for jeg har kontroll.... men bare på greie avstander... driver ikke og sprayer fra b1-slope til lang liksom. Endret 4. september 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 At jeg sendte en Email til netcom om at jeg fikk en annens Faktura men har enda ikke fått svar >< Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 ITavisen.. + dets brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg