livingman Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 ganster unger som bare trekker opp t-shorten for og pisse Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 ganster unger som bare trekker opp t-shorten for og pisse Ja de går meg virkelig på nervene Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Gangstere, bimboer, fjortiser, sosser. Og you name it irriterer meg grenseløst. Endret 3. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Takk gud for at jeg er ferdig på ungdomsskolen for lenge sida. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Å glemme varer på butikken som man har betalt for. Denne gang: pizzakrydder. Wasted: NOK 23,- Så gå tilbake og si at du glemte den. ganster unger som bare trekker opp t-shorten for og pisse Hæ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Takk gud for at dette er sisteåret mitt på grunnskolen. Takk gud for at dette er sisteåret mitt på grunnskolen. Han mente at de har buksen så jævlig langt nede, at de trenger bare ta skjorta opp for og gjøre sitt fomodne. Endret 3. september 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Å glemme varer på butikken som man har betalt for. Denne gang: pizzakrydder. Wasted: NOK 23,- Så gå tilbake og si at du glemte den. Neh den var ikke så dyr for at jeg skal gidde det. Bare irriterende... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Slik jentene ser ut nå. Sorry, men jeg har ingen fetisj for oransje jenter. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det som irriterer meg sykt mye (på CS 1.6) er når man huker seg ned og skyter minst 30 kuler med siktet midt på en annen person uten at han dør! Og da han skyter et par skudd på deg så dør du!!! Grenseløst irriterende og typisk!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Gingers? Brunkrem. Redheads er nå bare søte, Kirsten Dunst Endret 3. september 2009 av Batnobbit Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Slik jentene ser ut nå. Sorry, men jeg har ingen fetisj for oransje jenter. Agreed! Jenter som har bleika håret så jævelig at det er like hvitt som bestemors og spray/(sprøyte) tanned så hardt at de lyser i mørket. Så usansynlig stygt og ekkelt. Ta nå for faen solarium ihvertfall da hvis de ikke gidder å ligge ute i sola, ser litt mer naturlig ut. For ikke å snakke om de som ikke gidder å gjøre det ordentlig heller og man tydelig kan se at de kun er brune i ansiktet og likbleike på hendene/halsen/armene. Endret 3. september 2009 av Feh Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Haha, hvor er det dere bor hen? Må jo være et utrolig harry sted der jentene ser sånn ut. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bor i Horten, men har sett det alle plasser jeg har vært i sommer. Drammen, Oslo, Tønsberg, Amsterdam. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Slik jentene ser ut nå. Sorry, men jeg har ingen fetisj for oransje jenter. Agreed! Jenter som har bleika håret så jævelig at det er like hvitt som bestemors og spray/(sprøyte) tanned så hardt at de lyser i mørket. Så usansynlig stygt og ekkelt. Ta nå for faen solarium ihvertfall da hvis de ikke gidder å ligge ute i sola, ser litt mer naturlig ut. For ikke å snakke om de som ikke gidder å gjøre det ordentlig heller og man tydelig kan se at de kun er brune i ansiktet og likbleike på hendene/halsen/armene. Kunne ikke sagt det bedre selv. Det ser så stygt ut. Bare en ting positivt med det og det er at de gjør de som er "mindre" pene, mye penere Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ang. brunkrem og lignende har jeg bare en ting å si: Less is more! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Brødet mitt er tørt, så lider jeg meg gjennom min dream o' caviar. Forsooth! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Er jo bedre med store klær en for små klær hvertfall! Gensere som starter langt over håndleddet osv. Endret 3. september 2009 av TMWH Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 helvetes pc'en som har gått il helvete på så mange måter jeg ikke klarer å gjøre en skit selv om den ble formatert for 3 timer siden. FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg