Iguil Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Åhåhåhå, det er mye det. - Hater bedrifter og anna shit som IKKE SVARER når jeg sender henvendelser (vanligvis på mail). Stort sett er det snakk om å KJØPE FRA DEM. - Hater folk som aldri tar ansvar. Deriblant folk i grupper jeg selv leder. - Hater all dritten på MSN, deriblant nudges og alle de kvalme, stygge smileyene og animasjonene. Og så sånn "hallo?" "hallo?" "nudge nudge" "hallo?" "er du der?". - Hater folk (stort sett jenter (OMG)) i klassen som spør meg om ting, og bare er "care" når jeg svarer. SPØR de så får de svar. Enkelt og greit. - Hater gjenger. En samlig stygge tapere som rotter seg sammen for å gjøre diverse faenskap. - Hater crackere, nettsvindlere og Nigeria-pakket og alt som alltid må cracke, svindle, ddose, phishe osv osv osv. - Hater folk som er med i diskusjon men som ALDRI kommer med argumentasjon. ("NRK-lisensen suger."). BEGRUNNELSE! - Hater musikkbransjens/opphavsskvipets konstante tiltak, nytt på funn hver uke "høhø nå skal vi ta piratene". - Hater en viss jentegjeng jeg sitter ved på skolen som absolutt skal være så jævla "kvinnerettigheter"-frampå hele tia. - Hater den såkalte likestillinga i samfunnet. Kvinner vil ha, men kan ikke gi. - EN ting til jeg kom på. Det jeg kaller indirekte monopol (har ikke funnet noe bedre navn enda). Tenker når bedrifter eller privatpersoner eller annet har et såkalt indirekte monopol på noe. Om folk sliter med å skjønne hva jeg mener kan jeg f.eks. si at Coca-Cola i stor grad har indirekte monopol på brus. Hvem vil liksom velge RC-Cola osv istedet for vanlig cola? Andre aktører får rett og slett ikke sjansen. Også i IT-bransjen er det mye indirekte monopol. Mye blant ISP'er, men også blant dataparties for den saks skyld. TG har et veldig sterkt indirekte monopol på LAN rundt mars/april. TG er også så "store" at de i teorien kan gjøre hva de vil, folk kommer uansett. Er mange i TG-crew som er regelrett frekke blant annet på IRC (JA, helt uten grunn), bare fordi billettsalget på TG er trygt uansett, og fordi de anser seg selv som så "store". Sånn er det ofte med firmaer også. Sikkert mye også annet. Dere får unnskylde meg, følte sterkt for å blåse ut nå. Endret 28. januar 2007 av Iguil Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Irriterer meg over folk som ikke kan tape i spill, og hvis personen vinner så fryder personen seg i det. Spilte monopol med en person for ei stund tilbake, hun trodde selvsagt at jeg jukset siden hun sugde i monopol. Det er rett og slett ikke gøy å spille med noen som er så fokusert på å vinne i alt. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Irriterer meg over de som "godter" seg med at de har vunnet i et eller annet når det bare gjelder med å vinne med bare 1-10 poeng mer. EDIT: LEIF!!!111 Endret 28. januar 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 - EN ting til jeg kom på. Det jeg kaller indirekte monopol (har ikke funnet noe bedre navn enda). Tenker når bedrifter eller privatpersoner eller annet har et såkalt indirekte monopol på noe. Om folk sliter med å skjønne hva jeg mener kan jeg f.eks. si at Coca-Cola i stor grad har indirekte monopol på brus. Hvem vil liksom velge RC-Cola osv istedet for vanlig cola? 7818762[/snapback] Pepsi? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 - EN ting til jeg kom på. Det jeg kaller indirekte monopol (har ikke funnet noe bedre navn enda). Tenker når bedrifter eller privatpersoner eller annet har et såkalt indirekte monopol på noe. Om folk sliter med å skjønne hva jeg mener kan jeg f.eks. si at Coca-Cola i stor grad har indirekte monopol på brus. Hvem vil liksom velge RC-Cola osv istedet for vanlig cola? 7818762[/snapback] Jeg velger RC-cola any day. Forresten et jævlig dårlig eksempel på indirekte monopol. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 I går på toget, han som snakket i telefon og helt åpenbart tøffet seg litt ekstra slik at vi andre, som var opptatt med soving/lesing/slapping av, skulle tro han var en bad ass motherfucker. "Og der mistet jeg dekningen, ja". Jaha? Hvem sa han det til? Og snakking til fremmede folk oppfattes skrullete, spesielt på et sent kveldstog. Jeg hadde et bilde i hodet av hvordan denne idioten så ut, siden han satt bak meg. Og jammen stemte det ganske bra da toget stanset og vi skulle ut. 18-20 år, med en utent sigarett hengende ut av munnen (som han så la bak øret, for ekstra coolness) og et særdeles lite intelligent blikk. Stygt, hvitt hår, smaleste skuldre jeg har sett og sæggebukse. Stod der og trodde han var vognens kuleste, mens jeg satt og prøvde å drepe ham med tankekraft. Like etter hørte jeg høylytt sosialistsnakk om Palestina og lignende, og tre duster som hadde kledd seg så frikete de bare turde kom gående med hver sin sekk. Han ene likte tydeligvis sin egen stemme, fordi kjeften holdt ikke fred et eneste sekund før de var ute av toget. Stemmen hans skalv, fordi han syntes det var så tøft å ytre sine meninger om tull til oss andre stakkars tilhørere på toget. Togturen var helt fin helt til den siste halvtimen, da disse to tingene skjedde. Drittfolk! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 - Kommunister - Kapitalister - Fascister - Religiøse - Nasjonalister - Nasjonalsosialister - sosialister(ala kommunisme) Lenke til kommentar
kimman Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 - Hater all dritten på MSN, deriblant nudges og alle de kvalme, stygge smileyene og animasjonene. Og så sånn "hallo?" "hallo?" "nudge nudge" "hallo?" "er du der?". 7818762[/snapback] Bare sperr av nudge og kryss av smileys.. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 romkamerater som lar halvfulle ølflasker, glass etc fra vorspiel stå fremme i en dag eller to så alle fellesrommene lukter som innsiden av en ølflaske Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Den der e kjip. Selv så bor jeg alene men klarer ikke gå hele dagen derpå, fyllasjuk og jævli og se på griset og rotet med søl og tomme ølflasker med snus i. Rydder som regel med engang jeg kommer til bevisthet igjen etter et kalas. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Folk som kjører sakte i venstrefila. Folk som betaler med sjekk. Folk som møter for sent og/eller uforberedt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 folk som er våken klokken 04.15 Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 FOlk som sørger for at det er et komersielt marked for dvds som dette: Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Folk som går svært lettkledd hele året, selv om respektive person er mer enn gjennomsnittlig omfangsrik. Ekkelt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Irriterer meg over små pingler som samler seg i gjenger og leker gærne på skolen, frekke er de også ... Skulle gjærne gitt et par av dem en skikkelig blåveis, men aner ikke hva de har av kontakter osv., DESVERRE! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Irriterer meg over små pingler som samler seg i gjenger og leker gærne på skolen, frekke er de også ... Skulle gjærne gitt et par av dem en skikkelig blåveis, men aner ikke hva de har av kontakter osv., DESVERRE! 7830403[/snapback] Var et parr kids fra ungdomskolen som jeg hadde siviltjeneste på som fant ut de skulle hive snøballer på vinduene min i fjor vinter. Det de ikke visste er at jeg bodde på et sted som het det samme som mitt etternanvn....Noe som betyr at jeg kjenner de fleste og er i familie med mange. Fikk naboen til å kjøre med bilen slik at de ble jaget i den retningen som jeg kom fra. Fikk fatt på de:) Ene begynte å grine før jeg tok i han, andre mann spiste en blanding mellom grus og snø så begynte å grine. siste mann løp hjem og låste seg inne på dassen. Foreldrene kjeftet på han gjennom døren og kallte han en feiging. Btw de var naboene min. Så begynte siste mann også å grine inne på dassen. De har aldri kommet opp i min gate igjen. Endret 30. januar 2007 av Killer_DT Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 At postcounten ikke går på OT seksjonen når nesten alle postene mine er der. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2007 At postcounten ikke går på OT seksjonen når nesten alle postene mine er der. 7831316[/snapback] Takk gud! Da ville noen hatt latterlig mange posts. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Irriterer meg over små pingler som samler seg i gjenger og leker gærne på skolen, frekke er de også ... Skulle gjærne gitt et par av dem en skikkelig blåveis, men aner ikke hva de har av kontakter osv., DESVERRE! 7830403[/snapback] Dette er så tåpelig. Over de siste månedene har det kommet mange pakkisgjenger til skolen jeg går på for å yppe til slagsmål, og det har det blitt mange av. En gang gikk de til og med inn i skolen på starten av dagen, slo ned en guttunge med en jernstang, sparket litt på ham, og stakk av. Drit lei av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg