Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At jeg i etterkant av å ha bestillt en vare finner ut at nettbutikken er noe forbanna møkk og nesten bare får bunnscore i anmeldelser. Noe som forklarer behandlingstiden på tusen år.

Meeeeh!

Hvilken butikk er det? Så jeg slipper å falle i samme felle.

On topic: Jeg måtte sykle langt idag, ikke godt for helsa mi.

Lenke til kommentar
Når jeg går langs fortauet, og en syklist raser forbi rett ved siden av meg uten at jeg legger merke til det før han er forbi.

Irriterer meg over folk som bruker hele fortauet, vingler fra side til side. Det har ikke noe med at syklister ikke kan ta det litt mer forsiktig, for det kan de, men gående kan også holde seg til en side av fortauet.

Lenke til kommentar
At jeg i etterkant av å ha bestillt en vare finner ut at nettbutikken er noe forbanna møkk og nesten bare får bunnscore i anmeldelser. Noe som forklarer behandlingstiden på tusen år.

Meeeeh!

Hvilken butikk er det? Så jeg slipper å falle i samme felle.

On topic: Jeg måtte sykle langt idag, ikke godt for helsa mi.

Multicom.no

Lenke til kommentar
venta på en kamerat, venta og venta og venta. så ringer jeg og spør hvor han blir av

jeg: hvor blir du av?

han: jeg kan visst ikke alikkavel

jeg: HVA, hvorfor ikke?

han: må gjøre lekser og støvsuge

jeg: si ifra LITT tidligere da, så slepper jeg å vente!!

han: jaja

FAKK, så irriterende

Du er ikke alene... Ofte avtaler jeg skitur og sånt med venner... Har en fast kamerat jeg står på twintip med, men vi prøver å få med flere... Så.. Vi skaffer folk og blir full bil, dagen før, ringer den ene og sier han skal bort/whatever, 1 time før vi drar for å stå på ski, ringer den andre og sier han ikke har råd/må på bandøving.

Hater folk som ikke klarer å si ifra i god tid! Ender ofte opp med å måtte dra bare 2 og 2 el. alene hvis jeg gidder.

Lenke til kommentar
venta på en kamerat, venta og venta og venta. så ringer jeg og spør hvor han blir av

jeg: hvor blir du av?

han: jeg kan visst ikke alikkavel

jeg: HVA, hvorfor ikke?

han: må gjøre lekser og støvsuge

jeg: si ifra LITT tidligere da, så slepper jeg å vente!!

han: jaja

FAKK, så irriterende

Du er ikke alene... Ofte avtaler jeg skitur og sånt med venner... Har en fast kamerat jeg står på twintip med, men vi prøver å få med flere... Så.. Vi skaffer folk og blir full bil, dagen før, ringer den ene og sier han skal bort/whatever, 1 time før vi drar for å stå på ski, ringer den andre og sier han ikke har råd/må på bandøving.

Hater folk som ikke klarer å si ifra i god tid! Ender ofte opp med å måtte dra bare 2 og 2 el. alene hvis jeg gidder.

+10000000

nesten alltid når vi skal på softgun krig.

klkka er tid for å dra og ingen er kommett for å sitte på. så ringer jeg til de.

sto opp så seint

tror ikke jeg orker

lesker

folk ass -.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
ringer rundt og ordner -.- stoler ikke på vennene mine mer nesten :nei:

Nestegang sier du ifra å si at du må ha svar helst dagen før om de kan bli med, å visst de ikke blir med så sier du ikke ifra å drar, da får de seg en lærepenge.

Lenke til kommentar

Ok, det er lytt her jeg bor og en fyr borti gangen har nå spilt den samme sangen i hele dag. Har klokket inn flere timer på samme jævla sang. Sangen er fin nok, men jeg er lei. Lurer på om han har satt den på repeat og dratt ut på pur faenskap...

Der starter den igjen, irriterer meg også over at jeg ikke vet hva den heter.

Lenke til kommentar
Irriterer meg over folk som bruker hele fortauet, vingler fra side til side. Det har ikke noe med at syklister ikke kan ta det litt mer forsiktig, for det kan de, men gående kan også holde seg til en side av fortauet.

OK, greit nok at man må bruke en side av bilveien når man kjører bil, men aldri i livet om jeg må holde meg på en side av fortauet også. Et sted går grensa spør du meg

Lenke til kommentar

OK, greit nok at man må bruke en side av bilveien når man kjører bil, men aldri i livet om jeg må holde meg på en side av fortauet også. Et sted går grensa spør du meg

Den er grei, og det er jeg enig i, men ikke går frem og tilbake mellom sidene! Det er det som er problemet!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...