iSimen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 At jeg er syk! Det vet vi jo, bare se på avataren din og nicket ditt! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Siste Firefox-oppdateringa. Nå kan jeg ikke lenger markere en fane og bla mellom de med piltastene. Ja, det er faktisk veldig irriterende. Kan heller ikke trykke på pila i rullegardinmenyen og få opp mest brukte bokmerker. Endret 1. september 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 At jeg er syk! Det vet vi jo, bare se på avataren din og nicket ditt! /facepalm Dama mi er syk også, så jeg får ikke sett hu på et par dager..faen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Siste Firefox-oppdateringa. Nå kan jeg ikke lenger markere en fane og bla mellom de med piltastene. Ja, det er faktisk veldig irriterende. ctrl+tab Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 At jeg er syk med hva jeg ikke kan forklare som noe annet enn en helt vanelig influense, den old school influensaen. Men alle er jo livredde meg fordet Jeg ler av svineinfluensa hysteriet å alle som har noia! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne artikkelen.. Ærlig talt, hva tenker folk med? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Denne artikkelen.. Ærlig talt, hva tenker folk med? Hahahah! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Må sove... NÅ! Bare en runde til, en veldig kort runde. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Siste Firefox-oppdateringa. Nå kan jeg ikke lenger markere en fane og bla mellom de med piltastene. Ja, det er faktisk veldig irriterende. ctrl+tab Er ikke like chill. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 At jeg ikke har begynt å jobbe en gang og allerede har hodepine. Og så at jeg har fått min vanlige høst-forkjølelse, renner og renner, uten å stoppe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Flere myggstikk! Nå er høyre pekefinger helt stiv grunnet to myggstikk som har hovnet noe jævlig opp. Så har jeg 3-4 andre myggstikk på fingrene. Fingrene for faen! Arg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gangster idioter i klassen min, er det mulig sier jeg bare. Oppfører seg som små drittunger og sier :"homo" til alle. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gi de juling! HATER gangstah kids. Hater forsåvidt Gangstah folk på 25+ også.. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mulig. Men da holder jeg meg på fortau. eller sykler når rushtia er over Du sier med andre ord at syklister som holder en hastighet på 30-40km/t skal sykle på fortauet, for og så bli en fare for barn og andre? Jeg har selv syklet mye på veien, og det kan i seg selv være en risikosport. Det er faktisk noe av det verste som finnes, folk som deg. Folk som ikke tar hensyn og tenker hovedsaklig på.. seg selv. Nå kjenner jeg ikke din situasjon, men begge parter må absolutt samarbeide for at det skal fungere. okei.. må slutte der før jeg blir enda mer usaklig. Jeg sier med andre ord at dere kan vel greie å sykle utenom rushtid. Jeg har også til overs å se en syklist i 40km/t. Jeg tar hensyn til alle jeg. Deg også. Helt til du finner ut at du skal leke kamikaze midt i rushtia, midt i veien. Da kan du brenne sakte for min del Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 At det er jobb møte klokka 21:00 i dag. Greit nok at det er betalt, men har bedre ting å gjøre på fritiden min. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Alt snakket om syklister minner meg om noe: Når jeg går langs fortauet, og en syklist raser forbi rett ved siden av meg uten at jeg legger merke til det før han er forbi. Hadde jeg strukket ut armene eller vinglet litt i gangen ville jeg blitt meid rett ned. Skjedde flere ganger i sommeren. Får helt angst av det. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 At folk må flytte på stoler og pulter og herje for å sitte ved bestevenninna... Kan ikke folk bare sette seg ned? Hater at folk skal ta pulter og stoler ved meg, siden jeg ender opp med å sitte alene -.- Lenke til kommentar
Feh Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Norske syklister er jo bare barnemat. Prøv å stikk til Nederland og gå deg en tur igjennom Amsterdam. Faen meg ekstremsport. Har ingen anelse om hvor mange ganger jeg holdt på å bli påkjørt iløpet av de 4 dagene jeg var der. Lenke til kommentar
Splashii Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg irriterer meg også over gutter som tror de er så jævlig kule, og kan finne på å rope "Heeei sexxy! Sexxy!" fra noen titalls meter unna, og når du snur deg står de der og gliser! HATER DET! Venninner rundt står å fniser, mens jeg har lyst til å gå bort å dra' til han. Hvem tror de at de _er_? Gutter er noen selvopptatte og egoistiske vesner, som kjører rundt i en hårete BMW. <-- Sikter til videregående gutter. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Yeah, nybegynner gutter er helt OK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg