FLarsen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Prøv et vepsestikk mellom tommelen og pekefingeren neste gang. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Tror jeg står over. Blitt stukket to ganger av veps før, det holder i massevis. Store, svarte flekker på kroppen er ikke noe jeg liker. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Synes veldig mange tråder på dette forumet går i "loop", inklusiv denne tråden. Hvor mange ganger tidligere har man ikke diskutert syklister på vei og fortau? Snart er det vel noen som hater "Jonathan from Spotify" igjen også tenker jeg. Snart kommer det en musikksmak-diskusjon. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har den nye på jobb, og den er grusom Har boikottet msn pga dette, nå går det i Pidgeon eller hva det heter. Jeg fatter enda ikke vitsen med og flytte bilde til venstre side på msn. Se for deg at avaterene flyttes til høyre side. Så irriterende er det. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 MSN blir bare mer og mer håpløst for hver oppdatering, og enda mer irriterende er at når versjonen jeg sitter på blir gammel nok blir jeg tvunget til å oppgradere dritten. Heldigvis fins det noen geniale ting som a-patch, slik at den blir helt reklamefri i det minste. Men har ikke undersøkt om det er noen patcher som får bildet over på motsatt side igjen, tror ikke a-patch'en gjør dette. Prøvde pigdin for en stund siden, men det falt heller ikke helt i smak, det ble litt for enkelt igjen synes jeg. Det som funka best var MSN en god del generasjoner bak i tid. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ydmykhet, at noen folk ikke eier det... Skjønner ikke hva som får folk til å si "jeg er flinkere enn deg" Også irriterer det meg at det blir mindre og mindre frihet, men ingen ser det. Nesten ingen vet hva frihet er, og ingen gjør noe for å få det, eller en følelse av det hvertfall. Endret 1. september 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har den nye på jobb, og den er grusom Har boikottet msn pga dette, nå går det i Pidgeon eller hva det heter. Jeg fatter enda ikke vitsen med og flytte bilde til venstre side på msn. Se for deg at avaterene flyttes til høyre side. Så irriterende er det. Jeg har faktisk aldri enset at bildet er flyttet over til den andre siden før dere sa det nå. Måtte faktisk åpne MSN vinduet og sjekke og da kom jeg på det. Kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ekskjærester. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg ærbødigst be debattanter, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '6' innlegg slettet fra tråden. Det er viktig å presisere at innlegg ikke ble slettet pga. at de var rapportert som rasisme, men fordi de startet en meta-debatt utenfor trådens tema krydret med noen personangrep og annet fjas. Som allerede uttalt ser man et innlegg så rapporter i stedet for å kommentere. To wrongs doesn't make a right. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Splashii Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Irriterer meg skikkelig over folk som glemmer hvor de har lagt ting. Også hater jeg klumsete folk som ødlegger ting. Har en stefar som klarer å knuse, ødlegge eller bare herpe ALT han tar i. Rydde ut av oppvaskmaskinen = knuser tre krystallglass = den dumme "Åisann"- ordet! Også hater jeg folk som ikke klarer å gjøre små ting selv. Sette på en DVD, starte gressklipperen eller skru opp en IKEA- hylle! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 At Big One American Bacon ikke har bacon i noen form. Den er rett og slett vanlig Big One med større skinkebiter. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 at jeg måtte ta omvalg -.- Skulle bare gått allmen første året jeg egentlig skulle det, i stedet for å gå på restaurant- og matfag, for så å ta allmen igjen -.- Går kanskje glipp av russetiden med de nærmeste vennene pga jeg muligens stikker til USA vg2! ARGH! Har ikke lyst til å gå glipp av litt russetid med dem Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 skjønner at du går på VGS i sandefjord kaptein Btw, Hitler hata jøder fordi han var oppvokst som en, og han hatet atl han måtte igjennom, kunne ikke dra til lege, bruke medikamenter, gå i bursdag osv. det er hovedgrunnen til hans jødehat Emmhh du og ? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 http://www.dagbladet.no/2009/08/31/kultur/...eratur/7893841/ Jævla hippiekunstnere. Dette irriterer så sykt! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 skjønner at du går på VGS i sandefjord kaptein Btw, Hitler hata jøder fordi han var oppvokst som en, og han hatet atl han måtte igjennom, kunne ikke dra til lege, bruke medikamenter, gå i bursdag osv. det er hovedgrunnen til hans jødehat Emmhh du og ? hehe, nei går nok fortsatt i 10 kl jeg da ^^ men bor i Vestfold Lenke til kommentar
havfal Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det irriterer meg at halvparten av årets valgkamp handler om at alle politikerene lover at alt skal bli så mye grønnere. Jeg tror vi har en del andre ting å ta oss til også. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Må være derfor jeg driter i politikk... bortsett fra når jeg ikke klarer og løpe tidsnok og blir sittanes og høre alle løftene til paritene. (som viser seg og være bullshit og glemt ihft vis de vinner valget) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ting som irriterer? IKEA møbler og dems bruksanvisninger. Endret 1. september 2009 av W202 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg