co2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Udugelige, voldelige, manipulerende kvinnfolk på jobb. UGH! Lenke til kommentar
mathos Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Følgende sammensetninger av tegn: ._. :3 <3^^ Slutt, please. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 At jeg ikke er fornøyd å glad i livet selv når det går så bra som det gjør. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Følgende sammensetninger av tegn::3 Spesielt den der. Endret 30. august 2009 av Sno Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 yngre søsken som ikkje vil ha ting i rett format på tv-en fordi "det er sånn eg alltid har hatt det, og eg bare vil" omg! fatt at det ser feil ut! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 At jeg ikke har penger til å kjøpe det jeg vil ha. Arg, jeg vil være bortskjemt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 At jeg ikke har penger til å kjøpe det jeg vil ha. Arg, jeg vil være bortskjemt. .. og dermed gå glipp av all lærdom om verdien av å jobbe for det man vil ha? God plan Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 At jeg ikke har penger til å kjøpe det jeg vil ha. Arg, jeg vil være bortskjemt. .. og dermed gå glipp av all lærdom om verdien av å jobbe for det man vil ha? God plan En veldig god plan, faktisk. Hvor skal jeg underskrive? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 At jeg ikke har penger til å kjøpe det jeg vil ha. Arg, jeg vil være bortskjemt. .. og dermed gå glipp av all lærdom om verdien av å jobbe for det man vil ha? God plan En veldig god plan, faktisk. Hvor skal jeg underskrive? Hehe Det er ikke bare damer som kan gifte seg til penger.. Finnes damer som har mye også.. Finn en slik Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Den snørrgrønne fargen på AXA frukt-frokostblanding (ny pakke) Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jævla syklister! MÅ dere sykle midt i veien i rushtid?? fy faen så dumme dere er!. Og hvis du som ga fingeren til en mørk Mondeo fordi DU lagde kø er her!. Jeg sverger, neste gang kjører jeg på deg.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Da tror jeg du ender opp som en av dem. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Mulig. Men da holder jeg meg på fortau. eller sykler når rushtia er over Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 At min høyskole ikke var blant sammarbeidspartnerne til NSU. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Folk som har noe skrevet i msn nicket sitt som gjelder for den dagen, men det står der i dager og uker. Skal dere informere alle om noe, som sikkert ingen bryr seg om engang, ta det nå bort når det er ferdig!! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Vi har ikke badekar Det hadde gjort dette til den ultimate søndagen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Ex. phil., hvordan kan man prakke på folk viten om noe så uinteressant? Hvorfor kunne dette ikke vært valgfritt? Ja, man kan få brukt for dette, men det er mye man kan få mer brukt for. Hadde jeg heller brukt tiden på å studere leseteknikk, samfunnsvitenskap, matematikk, fysikk eller hva det skulle være, hadde jeg følt meg mye bedre rustet til et akademisk liv og et liv ute i verdenen. Etikkdelen er dog interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg