WarpX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hva i rakkern er det slags *bleep* sensurering på reklamen for "Hellstrøm rydder opp" på TV3. Bor vi i usa?! Didn't think so. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 *Beep* er jo sjæmpe kult! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Nei, det er bare ultrateit. Rart at de ikke sladder kjeften hans også, det ville jo vært toppen på kransekaka ellerno Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 eid... - At juiceboksen er så jævlig "ustabil" når man tømmer opp i glassene. Kommer jo for lang sprut hele tiden! xD Jeg syns sånne videoer er smakløse!! Særlig for en som meg som faktisk har problem med sinne! (Og skal få behandling for det). Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg tar deg ikke seriøst. Edit: Gidd klikke da Endret 29. august 2009 av McBitch Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 At en spesiel person ikke har vært på msn idag! Jay, post på side 1500 Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 nettby, jeg må slette meg derfra snart. Tar knekken på meg, nettby er bygd opp av idioter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Vurdert det jeg også! Men liker nettby på en måte da. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg tar deg ikke seriøst. Edit: Gidd klikke da Jeg har faktisk dokumentasjon fra psykolog, men jeg kommer ikke til å legge slik sensitiv informasjon ut på nettet. Men hvis du ikke tror på meg så er det ditt problem. EDIT: Og hvis du mener det jeg skreiv er å klikke, så burde du jaggu tenke deg om litt. Sånne som deg kan jeg lett gå skikkelig berserk på. Men en liten setning er ikke å klikke! Endret 29. august 2009 av Gnålern Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg tar deg ikke seriøst. Edit: Gidd klikke da Jeg har faktisk dokumentasjon fra psykolog, men jeg kommer ikke til å legge slik sensitiv informasjon ut på nettet. Men hvis du ikke tror på meg så er det ditt problem. Han mente det neppe som et personangrep mot deg! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 At jeg må vente. vente vente vente. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 At dumme politimannen ikke tok imot den ensomme kaninen Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 eid... - At juiceboksen er så jævlig "ustabil" når man tømmer opp i glassene. Kommer jo for lang sprut hele tiden! xD Jeg syns sånne videoer er smakløse!! Særlig for en som meg som faktisk har problem med sinne! (Og skal få behandling for det). Kan også være en sånn hissigpropp når det gjelder ting som ikke vil samarbeide, kanskje også derfor jeg syntes det var ganske morsomt :!: Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg tar deg ikke seriøst. Edit: Gidd klikke da Jeg har faktisk dokumentasjon fra psykolog, men jeg kommer ikke til å legge slik sensitiv informasjon ut på nettet. Men hvis du ikke tror på meg så er det ditt problem. EDIT: Og hvis du mener det jeg skreiv er å klikke, så burde du jaggu tenke deg om litt. Sånne som deg kan jeg lett gå skikkelig berserk på. Men en liten setning er ikke å klikke! Det var da fælt hvor du tok deg nær av den filmen da! Det er humor.. Og hvis du "klikker" så lett bare ved å lese på et forum ville jeg revurdert behandlingen, og kanskje telle til 10. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hysteriske, overnervøse mennesker har tatt seg til rette nederst i mitt Messenger-vindu. (Hint: influensa) Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 eid... - At juiceboksen er så jævlig "ustabil" når man tømmer opp i glassene. Kommer jo for lang sprut hele tiden! xD Jeg syns sånne videoer er smakløse!! Særlig for en som meg som faktisk har problem med sinne! (Og skal få behandling for det). Haha, jeg ler av folk som må ha hjelp angående sinnet sitt! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Det måtte jeg! Jeg ble mer sint.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg hadde også problemer med sinne og fikk beskjed om å telle til 10. Så jeg telte til 10 og eksploderte... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg hadde også problemer med sinne og fikk beskjed om å telle til 10. Så jeg telte til 10 og eksploderte... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sommerferien gikk så altfor fort:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg