Isbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Du skal ikke se bort ifra at det som en gimmick kunne funket ganske bra. Det er jo en klessjappe i Oslo med en ikke direkte reservert innehaver, hvor kvinner kan gå hvis de vil høre hvor mye for feite de er for den og den kjolen. Grunnlaget er likevel at fyren er dritflink, og kundene forlater butikken med bedre klær enn de ville ha gjort hvis de fikk velge selv. EDIT: "Du skal ha kebab sier du? Ja, det må vel bli ekstra mild det, for en pingle som deg. "Ekstra mild"-sausen vår har en spesialingrediens, du kan velge: Meg eller Ali, mer sier jeg ikke". Endret 26. januar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Du skal ikke se bort ifra at det som en gimmick kunne funket ganske bra. Det er jo en klessjappe i Oslo med en ikke direkte reservert innehaver, hvor kvinner kan gå hvis de vil høre hvor mye for feite de er for den og den kjolen. Grunnlaget er likevel at fyren er dritflink, og kundene forlater butikken med bedre klær enn de ville ha gjort hvis de fikk velge selv. EDIT: "Du skal ha kebab sier du? Ja, det må vel bli ekstra mild det, for en pingle som deg. "Ekstra mild"-sausen vår har en spesialingrediens, du kan velge: Meg eller Ali, mer sier jeg ikke". 7806190[/snapback] Aner jeg en Soup Nazi type her NO SOUP FOR YOU! Endret 26. januar 2007 av Uderzo Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Youtube- Kjedebrev. please don't read this!In 1945,a young girl named katu lata kulu came over to America in a grey boat from Africa. A mysterious man killed her by cutting the word "LATUALATUKA" into her back. now that you have read this measge she will come to your house on a full moon and steal your soul unless you follow these directions: 1. Retype this message as a comment for three other videos don't read thisIn 1876, a young girl named Jenn was walking down a river, an insane man killed her by stabbing her in the back, raping her, and then hanging her in his closet. While he hanged her he said Bukakke Bukkake. Now that you have read this message, she will find you and her dead body will haunt your house for 5 years. Every night you go to sleep she will appear in your closet, hanging their with her glowing red eyes. repost 3 times to be saved Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har ikke et skap der jeg sover :| I AM SAVED Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Youtube- Kjedebrev. 7811720[/snapback] Fått sånne jeg og. Har noen sånne i innboksen, men ser ut som admins har sletta de. Endret 27. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) - HATER at folk maser sykt på msn... "Hallo"... 2 sec etter "hallooo?"...... 2 sec til "NUDGE".. Kan ikke folk ta et hint?! Borte betyr borte! - HATER servicen på acer. Har bare hatt problemer med de. De klarer faktisk å glemme at jeg skal ha en ny OEM cd av de, som betyr at jeg må ringe å mase mer. - HATER sta gamle folk (spesielt i butikken) som ikke vet når de tar feil - HATER når ting ikke funker. fks. at jeg har kjøpt en dvd-spiller som ikke klarer å spille dvd. Da må jeg dra til butikken å bytte den. - HATER når vifter og harddisker lager små irriterene lyder hele tiden. - HATER når alle skal snakke til meg når jeg står opp. Svarer bare surt da.. - HATER kjedebrev og folk som er dumme nok til å sende de videre. - HATER når folk på bussen skyver setet så langt bak at du blir klemt. - HATER at folk skal ha det aller nyeste av alt.. Man klarer seg som regel med det man har (til det går i stykker da ) - HATER CS forkortelser som 1337 osv. - HATER ansatte på elkjøp som ikke kan noe om produktene de selger og hvis du fks. skal ha en ny mp3 spiller til 1299 så sier de som regel: "Jeg vil anbefale deg denne som koster 1000 kr mer. Den har bl. annet mere plass og alt er bedre." Har jo bestemt meg for den til 1299.... - HATER en jeg kjenner som skal ha det nyeste hele tida. Nesten hver dag skryter han på skolen at han har bestillt en nytt HK eller en ny harddisk. (Sitat fra onsdag: Jeg og noen andre snakket som pc osv. så snakket vi om amd. "Lol.. Du har intel du. AMD er myyye bedre." hva er så mye bedre med det?? intel holder i lange baner. Sikkert mye mer jeg hater, men jeg kommer ikke på det nå. Endret 27. januar 2007 av Toffer91 Lenke til kommentar
propers404 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Stemmen til dama på TV3 som presenterer filmene og sånt. Jeg hater det tonefallet så intenst. 6244104[/snapback] Ja, helt enig.. :!: Får nesten lyst til å skru av. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Hater nyhetsreporterene sitt tonefall, er jo helt fukka. Legg merke til det neste gang du ser på nyhetene. :§ Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) TVFollo, den latterligste TV-kanalen på jord, samt reklamer på Ski Kino for lokale firmaer. Nyhetsoppleseren i TVFollo har da likevel visse kvaliteter; et ganske artig tonefall, som er vanvittig god underholdning sent på kvelden. Endret 27. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Laman Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 7-11-reklamen som går på tv nå. Brenn. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tromsøværinger på tv som legger om dialekten. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg irriterer meg over folk som bruker ord de ikke veit betydningen av, og folk som veit betydninger, men allikevel bruker de feil. Også irriterer jeg meg over folk som hater alt mulig. Eller som elsker alt mulig. Det er sterke ord og det skal ganske mye til for å elske/hate, imo. But hey, guess that's just me. Lenke til kommentar
nree Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Sportskommentatorene på tv sitt tonefall.. det går opp og ned på helt unaturlige måter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 At treningssentret mitt ikke åpner før ETT på søndager fordi "studenter bare er fyllasyke og sover lenge og sånt på søndager" Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Geografilæreren 90 sider om ressurser, næringsliv, bosetning og arealbruk i norge. Dvs 90 sider å lese om gårder, skog, fiske og olje til i morgen. Alt det bare fordi han var borte forrige time, så vi må lese alt han skulle undervist oss i, og vi må kunne det godt, til et stort prosjekt vi skal ha. Men dette er ikke bare det om irriterer meg, han gidder heller ikke å ha en prøve i hvert kap. Neida, han tar heller flere 2-3 kap i EN prøve. Og kapitlene er store, og dritkjedelige. Hvorfor han gjør det? Han vil ikke ha så mye å rette, gah. Er ikke det jobben hans?. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ting jeg har irritert meg over i nær tid: - Fjortisser, som ikke kan skrive å bare holder på med "plz, kkkkgid, lizm" etc. - Emo-kjerring som lukter helvette, ser ut som helvette alltid stirrer på meg i 2-3 minutter før hun setter seg rett foran meg på bussen - HVER DAG! - Broren min som alltid må komme inn på rommet mitt for å se hva jeg holder på med. - Folk som ikke vet hva ordet "hygiene" betyr. - Reklamer på TV3 som ALDRI ender. - Hunden min som alltid vil ut når det passer meg, men aldri vil ut når vi skal ut. - Mobilen min som konstant går tom for strøm. - Ei jente i klassen min som alltid spør spørsmål, og etter du har sagt to ord svarer hun "det driter vel jeg i?" - Innvandrere som tror de kan gjøre hva faen de vil, bare fordi de har en gjeng på 50 andre innvandrere som banker livskiten ut av deg om du gjør/sier noe "feil". - Folk som tror de er bedre enn alle andre. - At jeg ikke klarer å lære fort, spesielt ting jeg intresserer meg for. - Snøen - Dr. Phil og alle de latterlige menneskene som er med på det programmet. ... Og mer, bare det jeg kom på i farten. - TheoB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Men dette er ikke bare det om irriterer meg, han gidder heller ikke å ha en prøve i hvert kap. Neida, han tar heller flere 2-3 kap i EN prøve. Og kapitlene er store, og dritkjedelige. Hvorfor han gjør det? Han vil ikke ha så mye å rette, gah. Er ikke det jobben hans?. 7814966[/snapback] Tja, se på det som oppvarming til studenttilværelsen, der man ikke akkurat får en prøve hver gang man har lest 20 sider, men en eneste eksamen etter et semester Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tja, se på det som oppvarming til studenttilværelsen, der man ikke akkurat får en prøve hver gang man har lest 20 sider, men en eneste eksamen etter et semester 7814999[/snapback] Ja, sant det. Så på en måte er det kanskje bra..Aww, huff. Jaja. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Når et eller annet skirenn eller en fotballkamp er satt opp til å starte 18:00, og "programlederene" bare prater en haug av bullshit i en halvtime/tre kvarter, før og etter kampen. Huff. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Folk som kommer på nachspiel bare for å stjele. Hva skjer med å komme, drikke opp Captain Morgan, stjele mobilen min og selge den rett etterpå? Retard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg