Myst Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Så irriterende at innleggene mine havner på sisteplass så neste mann får en helt ny side! Darn it! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Så irriterende at innleggene mine havner på sisteplass så neste mann får en helt ny side! Darn it! Slapp av, ingen hadde lest det uansett. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jepp, rett etter deg.... Lenke til kommentar
Newar Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Naboene som legger søppelposer i gangen og lar det ligge å mørnes en ukes tid. _ER_ det mulig? :/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hater alle som kjører rundt i volvo og spiller xbox. Selv skal jeg kjøpe ps3 slim og dvd skjerm i bmw'en Do I smell a fanboy? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 At jeg ikke får gå på Hole in the sky i år Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 At jeg må jobbe i natt og i mårranatt. Håper sola forsvinner igjen slik at folk holder seg hjemme, slik at jeg slipper så mye fylleprat. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Å sykle hjem i regn er ikke særlig gøy Kjøre moped i en halvtime hjem uten regnjakke når det pøsregner er ikke morsomt heller Endret 28. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Kompis av meg som plutslig har begynt å røyke og alltid skal ha meg til å skaffe for han fordi han ikke tør å spørre folk selv. Verste er at han våger å bli sur på meg når jeg sier at jeg ikke gidder å skaffe til han lengre, hadde nettopp en helt fucka samtale med han på msn ,gaaah! Edit: Og så "truer" han meg med å ikke komme til meg vis jeg ikke skaffer til han, han tar seg selv så høytidlig...jeg hadde jo ikke invitert han en gang. Til slutt sier han "kommer vis jeg gidder å gå" (det tar sånn 5min) hadde bare lyst til å si "sa jeg at du kunne komme?" okok emo off.. Endret 28. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det bare meg, eller har du skrevet det der før? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) emo off? eller klaget over venner? uansett it's all cool now når du har noen på besøk å bare chiller mens spotify listen din(MIN alstå) står på i bakgrunnen med passlig voulm og variert musikk så skal folk alltid bare endre en sang og sette volumet på fult, det verste er at de ofte går i sin egen fuckings spille liste(som ligger på minbruker på gunn av den share tingen) å velger en sang der og lar den stå på spille lista si, mens de nyter sin egen musikk som ofte bare har så og si en sjanger som metal eller hip hop faen ass. Så klart skal de alltid ha ... sånn fant noe her Endret 28. august 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen andre som reagere på den talentløse musikk som kommer om dagene. Hinter spesielt til Chris Lee - Talk to The Hand. Mer 'sløkket' sang har jeg ikke hørt på lenge. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 At jeg må være inne så sykt tidlig... Er jo 16 år god damnit, klarer å ta vare på meg selv i et par timer ekstra. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Å sykle hjem i regn er ikke særlig gøy Nå sykler jeg ikke så altfor mye lenger, men å gå i regn er fantastisk. Foretrekker en regndag fremfor en kokvarm solskinnsdag any day Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 At jeg må være inne så sykt tidlig... Er jo 16 år god damnit, klarer å ta vare på meg selv i et par timer ekstra. Signed. Nå har jeg det slikt at jeg kan egentlig bare komme inn når jeg vil. Foreldrene mine legger seg i 11-12 tiden anyways. Innmari greit. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Problemet mitt er at jeg må hele tiden være inne FØR mamma legger seg.. er utrolig irriterende å måtte dra hjem når resten er lengre ute. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg kan være ute så lenge jeg vil. Problemet er at jeg alltid må ta siste buss hjem som går rundt 12 tiden hvis jeg ikke tar nattbuss. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Noen andre som reagere på den talentløse musikk som kommer om dagene.Hinter spesielt til Chris Lee - Talk to The Hand. Mer 'sløkket' sang har jeg ikke hørt på lenge. Et av tegnende på at folk blir dummere og simplere. FRP er et annet tegn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Irriterer meg at jeg er syndebukken til paps, det var jeg som ødela sofaen, det er jeg som stikker av med all isen, det er jeg som roter på kjøkkenet og aldri gidder å rydde og jeg er en jævelunge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg