Applebee Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Folk som absolutt skal ut på natta og kjøre tidenes mest høylytte firehjuling.... Ikke kjører dem lovlig heller tror jeg... Og når man er i gang: Folk som leker poeter på nettby.. Nei, 0,00001% av alle diktene der er verdt å lese (Ikke at jeg er en stor fan av dikt heller da ) Endret 27. august 2009 av Applebee Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Her diskuterer vi Kongo-saken Lyst til å bli moderator? Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 At noe har løsnet inni den ene høyttaleren min og lager irriterende lyder. At platene på høyttaleren er limt på så det er ikke bare å åpne den. At høyttaleren skaper resonans (rett ord?) ved ca. 124 Hz. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sarte mennesker som ødelegger for alle andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Og når man er i gang: Folk som leker poeter på nettby.. Nei, 0,00001% av alle diktene der er verdt å lese (Ikke at jeg er en stor fan av dikt heller da ) Og de aller fleste stjeler diktene til andre og mener de selv har skrevet dem >< Sarte mennesker som ødelegger for alle andre. Yeah. Så jævlig enig! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Får ikke sove. Prøvde å legge meg for halvannen time siden og allikevel... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Itavisens forum og dets brukere. Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en jernedød debatt. Kan oppleves underholdene da. En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt. Flott. En annen ting som irriterer meg grenseløst: Folk som konstant henger seg opp i skrivefeil og må påpeke dette på en måte som vises for hele forumet. Enkelte steder har man ikke lov å gjøre en glipp.... Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Akkurat det var jo litt morsomt da, ettersom det var ironisk. "Jernedød", "moran", osv. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Her diskuterer vi Kongo-saken Lyst til å bli moderator? DU irriterer meg. Hver eneste gang jeg ser deg på forumet så er det et surt, sutrete innlegg. VÆRSÅSNILL. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kokainkanin, pust rolig UT og INN. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Itavisens forum og dets brukere. Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en jernedød debatt. Kan oppleves underholdene da. En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt. Flott. En annen ting som irriterer meg grenseløst: Folk som konstant henger seg opp i skrivefeil og må påpeke dette på en måte som vises for hele forumet. Enkelte steder har man ikke lov å gjøre en glipp.... Det er ikke noe personlig, det er bare at hele familien er lærere så det har kommet automatisk. Grammarnazi er jeg, men gjør også feil selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Å rette skrivefeil er en av livets mange goder. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Føler meg alltid nerd når jeg gjør det da (selv om jeg helt sikkert har en del feil selv). Men uansett.. Jeg irriterer meg litt over KRF. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 DU irriterer meg. Hver eneste gang jeg ser deg på forumet så er det et surt, sutrete innlegg. VÆRSÅSNILL. Huff da, stått opp på feil bein i dag? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 At jeg har så mye fritimer på skolen -.- I stedet for 2 timer fri, hvorfor ikke slutte 2 timer før heller og ha små pauser? omg. Kjenner ingen heller enda fra klassa, og de jeg kjenner er umulige å finne igjen på en skole som er 25 000 kvadratmeter stor -.- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kjenner ingen heller enda fra klassa Hva med å gjøre noe med det? "Hei, jeg er robbern9292, hvem er du?" Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 "Hei. Jeg heter No Information. Jeg liker No Information og har lagd en ku." Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kjenner ingen heller enda fra klassa Hva med å gjøre noe med det? "Hei, jeg er robbern9292, hvem er du?" Det er et stort problem jeg har... Jeg tør ikke. Syns det er flaut å menge meg med folk jeg ikke kjenner. Har småpratet såvidt, men ikke nok til at folk liksom henger med meg hvis du skjønner? Blir nok bedre etter litt prosjekter og gruppeting for komme i kontakt med folk håper jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Vel, det beste tipset er å "vokse seg noen baller". Begynte selv på en helt ny skole, og der kjente jeg ikke en eneste person. Resultatet var at jeg var kvalm i en måneds tid av nervøsitet. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Å sykle hjem i regn er ikke særlig gøy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg