Bobbylove Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Her var det mye vise ord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Min teori om Frp's stemmere er disse tre. 1.Eldre 2.Ungdom som nettopp har fylt 18 3.The crazies. Så nei,de tjener pent lite penger. 4. Rasistene? De fordeles jo innad de tre gruppene nevnt over. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Her var det mye vise ord. Du stemmer tilfeldigvis ikke FRP? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 og du stemmer tilfeldigvis ikke AP? Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Her var det mye vise ord. Du stemmer tilfeldigvis ikke FRP? Stemmer på partier som har saker jeg er enig med. Holder meg litt over "Frp er slemme nazister som hater fattige" og "SV er dumme kommunister som vil ta alle pengene dine å gi til Gaza" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Om jeg kunne stemt så hadde det blitt noe sosial-liberalistisk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sett deg i min situasjon. Jeg har akkurat satt i en fantastisk plate. Jeg har hørt introen og kommet skikkelig i stemmning samtidig som jeg koser meg med og checke filmer på en side, ja vi er alle forskjellige. Så får jeg en telefon om at det er rollespill og om jeg ikke kom. Det hgar seg visst sånn at når han nevnte igår at det ikke var rollespill sist gang så betydde det vist nok at det ble idag selv om Gamemasteren våres har reist til amerika og at vi skal begynne med nytt spill. Irriterende. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Apropos liberalisme og politikk: FRP irritererer meg, de sier det folk vil høre. Populisme! Min teori om Frp's stemmere er disse tre. 1.Eldre 2.Ungdom som nettopp har fylt 18 3.The crazies. 4. Rasistene? +1 Uansett, dette irriterer meg... GRENSELØST. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Uansett, dette irriterer meg... GRENSELØST. Det der er noe av det latterligste jeg har hørt på lang tid.. Edit: Kom forsent til bussen i dag. 1 minutt! Så måtte jeg sitte å vente en halvtime på neste Endret 27. august 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det der er noe av det latterligste jeg har hørt på lang tid.. Det landet er så korrupt at det skremmer meg. Nå burde vel snart verdenssamfunnet reagere? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Her diskuterer vi Kongo-saken Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Her diskuterer vi Kongo-saken Jeg veit det, men det var nå også en ting som irriterte meg da . Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Itavisens forum og dets brukere. Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en hjernedød debatt. Kan oppleves underholdene da. En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt. Edit. Var litt kjapp med innlegget. Endret 28. august 2009 av Woods Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Itavisens forum og dets brukere. Føler med på denne. Vil bare tilføye at Itavisens journalister ofte legger opp til en jernedød debatt. Kan oppleves underholdene da. En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 I see what you did there. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nesten som å skrive "moran" det. Like ironisk i hvert fall. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 En annen ting som irriterer meg grenseløst: Fanboys. Hater når noen ikke er reflekterte nok til å se to sider av en sak, og i dette tilfellet et produkt. Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hater alle som kjører rundt i volvo og spiller xbox. Selv skal jeg kjøpe ps3 slim og dvd skjerm i bmw'en Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 En ting som irriterer meg: Ting som ryker / slutter å fungere helt uten grunn! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 At folk først untagger seg fra bilder og så maser om at jeg skal slette de. Ja, for det er jo så jævlig lett når jeg må gå gjennom 150 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg