Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Sippete gravide.

Herunder finner du dem med ett helt normalt svangerskap, uten noen særlige plager, annet enn de vanlige irritasjonsmomentene (som i at man blir fortere sliten, hovne ben, slitne, slitne ben and so on), som ikke kan jobbe, fordi de er gravide. SHUT THE FUCK UP, AND DIE. Jeg jobber godt over 120% stilling i butikk, nå i 8. måned (altså, jeg har vært gravid i mer enn 7 måneder), og det er slitsomt, men herlighet, get over it. Null respekt til de sippete idiotene som sykemelder seg fra å sitte på en kontorstol hele dagen, fordi de er gravide. BAH. Det er deres feil at jeg må forsvare det faktum at jeg jobber. BAH.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over at jeg ikke tørr rundkjøringer ennå :(

Men en gang må være den første :/

Et enkelt tips: tenk at du har vikeplikt for de fra venstre i stedet for høyre.

Og så må du plassere deg rett og blinke på vei ut, værre er det ikke.

Lenke til kommentar

Ja, fant ut at det var ikke så vanskelig alikevel. Var nettop ute og kjørte, og kan ikke si annet en at jeg gleeeeeder meg til lappen :D

Edit: Den rundkjøringen jeg kjørte i, var ikke vanskelig. Men den i byen tror jeg kan bli hakket værre, men tror det skal gå bra nå :)

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

At det finnes en så og si ufarlig medisinsk plante som får meg til å slokne iløpet av 5 min når jeg røyker .4 gram av skuddene dens, men som er ulovlig i de fleste land. I stedet må jeg ta potensielt livsfarlige tabletter som ikke får meg til å sovne før etter 30-45 min.

Lenke til kommentar
At det finnes en så og si ufarlig medisinsk plante som får meg til å slokne iløpet av 5 min når jeg røyker .4 gram av skuddene dens, men som er ulovlig i de fleste land. I stedet må jeg ta potensielt livsfarlige tabletter som ikke får meg til å sovne før etter 30-45 min.

Selvmotsigelse.

Lenke til kommentar
At madammen ikke klarer å forstå at jeg er en opptatt person som jobber til de mest banale tider og ikke alltid har tid/orker å snakke sammen....

Høres ikke særlig bra ut for forholdet...

At folk svarer "Just google it", når folk spør om hjelp på et forum... Hva er vitset med et forum da???

Det betyr vanligvis at problemet er banalt og kan sikkert løses med første resultat på google.

Lenke til kommentar
Hvis det liksom er farlig med et medikament som får deg til å sovne etter 30-45 min. vil jeg si at det er mer farlig med en "plante" som får deg til å sovne etter 5 min. Ikke motsatt.

Du skal røyke ganske mye marijuana før du dør av en overdose, imotsetning til sovepiller hvor du trenger ganske få piller før du ikke våkner opp igjen.

Lenke til kommentar
At madammen ikke klarer å forstå at jeg er en opptatt person som jobber til de mest banale tider og ikke alltid har tid/orker å snakke sammen....

Høres ikke særlig bra ut for forholdet...

Nei det hjelper ikke stort mye på forholdet.

Men det for bare bli sånn, kan ikke akkurat slutte på jobben jeg akkurat har fått (Bestod fagprøva og ble tilbudt fastjobb) for ei dame.

Orker ikke å drive å klenge dag inn, dag ut. Shoppe her, shoppe der...

eDit*

Hva har skjedd med å bare chillen hjemme?

Endret av prixmyo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...