Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller i hvert fall syklister som gir faen i bilene. Jeg har syklet i vegen noen ganger selv, men da prøver jeg så godt jeg kan å ikke være et hinder.

 

Lå bak en syklist som ikke gadd å sykle litt inn i en busslomme for å slippe meg forbi engang. Jeg hadde vært forbi på et blunk om han hadde gjort det, men det gadd han ikke og jeg måtte snegle meg bak fordi det var fullt i det andre feltet.

Lenke til kommentar

Folk som bevist presser ut syklister kan brenne i helvete, hvertfall når man faktisk holder farta eller fortere. Bare fordi de mener de kan holde seg på sykkelstien selvom de sykler overfartsagrensa og har like rettigheter som en bil.

 

Men om man bare dasser ut i joggebuksa midt på veien og realer pro og sinker ok. Men ikke press folk ut av veien eller skyt på de :p

Lenke til kommentar

Nei ikke misforstå. Men har hatt mange som har blitt både skytet på og pressa ut av veien når de over hode ikke har vært negative. Men holdt kanskje 20km/t over fartsgrensa og ligge så mye til siden som mulig. Men enkelte folk har det for seg at sykelister skal holde seg på fotgjengerfeltet og gjør de ikke det... ja så skal de faen meg dø !

 

Det gjør meg pissed, og få lyst til og drepe når folk klager på syklister uten noen som helst grunn. Men unntak av de som mener de senker og breier seg ut i veien :p

Lenke til kommentar
Hvordan Østlandet, og spesielt Oslo, prioriteres i Norge. Hvorfor? Byen er stygg, og halvparten av innbyggerne er ikke en gang norske.

 

FUCK OSLO

Fordi det Norges klart største by og sentrum for østlandsregionen som har over 50% av norges befolknng. At den er stygg er vel desto større grunn å bruke penger for menneskene i byen?

 

FUCK BERGEN (bare tuller, flott by :))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...