Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det går en psykopat i klassen, eller så er han bare utrolig frekk og har ingen hemninger.

Han sier nedlatende ting til meg 24/7.

Han har aldri sagt noe positivt / konstruktivt. ALDRI ALDRI

Virker som han er så jævlig mot meg, uten at jeg kan liksom bevise det.

Ingen andre i klassen er slik.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Tror det går en psykopat i klassen, eller så er han bare utrolig frekk og har ingen hemninger.

Du heter vel ikke tilfeldigvis Andreas og går i 3MK på Trondheim Katedralskole?

Lenke til kommentar

Du heter vel ikke tilfeldigvis Andreas og går i 3MK på Trondheim Katedralskole?

Høhø, nei. :p

Lenke til kommentar

At telefonen har blitt så forbanna klikk i det siste. Plutselig mister den dekninga, men når jeg resterter den så funker den igjen. Og hvis jeg manuelt søker etter nettverk så finner den alle i området, men den klarer ikke koble seg til.

Dessuten hakker det en gang i blant når jeg prater så det blir nesten umulig for begge parter å skjønne noe.

Lenke til kommentar

Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...