Hyperio Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Må jeg komme å TAPE deg i seng eller? Litt viljestyrke så ligger du der. Faen, busted. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Faaaaaaaaaaaaaaaaen. Jobb-skjortene mine ble ødelagt i vasken. Nå må jeg krype til korset og be om nye Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Kjip den! Men du får sikkert nye T-Skjorter! Tror jeg køyer nå! Natta folkens;) Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Tror det går en psykopat i klassen, eller så er han bare utrolig frekk og har ingen hemninger. Han sier nedlatende ting til meg 24/7. Han har aldri sagt noe positivt / konstruktivt. ALDRI ALDRI Virker som han er så jævlig mot meg, uten at jeg kan liksom bevise det. Ingen andre i klassen er slik. Endret 25. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tror det går en psykopat i klassen, eller så er han bare utrolig frekk og har ingen hemninger.Han sier nedlatende ting til meg 24/7. Han har aldri sagt noe positivt / konstruktivt. ALDRI ALDRI Virker som han er så jævlig mot meg, uten at jeg kan liksom bevise det. Ingen andre i klassen er slik. Du heter vel ikke tilfeldigvis Andreas og går i 3MK på Trondheim Katedralskole? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 irriterer meg over at jeg er for svak til å gå i fra denne helvetes datan Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 irriterer meg over at jeg er for svak til å gå i fra denne helvetes datan Agreed. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Tror det går en psykopat i klassen, eller så er han bare utrolig frekk og har ingen hemninger.Han sier nedlatende ting til meg 24/7. Han har aldri sagt noe positivt / konstruktivt. ALDRI ALDRI Virker som han er så jævlig mot meg, uten at jeg kan liksom bevise det. Ingen andre i klassen er slik. Du heter vel ikke tilfeldigvis Andreas og går i 3MK på Trondheim Katedralskole? Høhø, nei. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Folk som ikke eier respekt og tror dem bare kan gå rett inn på hybelen min og sette seg å prate når det passer dem.. gjelder min mor også.. Det er til å banne av.. helvete faen til dritt ludder Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Bildegreiene på facebook. Bilde 1 *klikk* Bilde 2 *klikk* (laster bilde...) *klikk* Tilbake til bilde 1 Drittgreier Lenke til kommentar
MissK Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jenter med hvit leppestift og hunterstøvler.. _________________________ http://lillestoremeg.blogg.no Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 At telefonen har blitt så forbanna klikk i det siste. Plutselig mister den dekninga, men når jeg resterter den så funker den igjen. Og hvis jeg manuelt søker etter nettverk så finner den alle i området, men den klarer ikke koble seg til. Dessuten hakker det en gang i blant når jeg prater så det blir nesten umulig for begge parter å skjønne noe. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Bildegreiene på facebook. Bilde 1 *klikk* Bilde 2 *klikk* (laster bilde...) *klikk* Tilbake til bilde 1 Drittgreier Hmm, en kompis av meg har samme problemet... Er det forresten bare i Opera? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har samme problem. Jeg bruker Google Chrome Lenke til kommentar
MissK Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg og.. Og jeg bruker Safari __________________________ http://lillestoremeg.blogg.no Lenke til kommentar
Korka Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg får problemet både i Firefox og Opera..Facebook er bæsj. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 tråkka over noe helt for jævli på tennisbanen for kort tid siden.fikk en ball ut i kanten som jeg nesten stupte etter for å ta,der etter var det da å komme seg raskest mulig tilbake.jeg ble for rask i vendingen og dermed var ulykken et faktum. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg hater golf... Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 At jeg får så jævlig vondt i huet og blir sjukt kvalm og slapp bare fordi jeg sov en halvtime istad... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg