co2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 At discovery viser alt det spennende som kommer til å skje i mythbuster og andre program, slik at alt er avslørt med en gang. FAEN TA DEM! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) At discovery viser alt det spennende som kommer til å skje i mythbuster og andre program, slik at alt er avslørt med en gang. FAEN TA DEM! 7803457[/snapback] Å, ja kunne ikke vært mer enig. Og en annen ting som er forferdelig drygt er disse småfilmene som alltid går. De er jeg så lei av at jeg spyr. Og en siste ting som irriterer er hyppige reklamepauser, en for hvert kvarter. Dette gjør da at programmene føles korte. Spesielt rides på lørdagskveldene. Der er det 10min med programmet, så 5-8min reklame. OG når det begynner på igjen, så må alt som hadde skjedd de første 10min gjennomgås på nytt i en oppsumering. Dette irriterer noe forferdelig. Endret 26. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Strekningene mellom oss. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Hater at folk ikke klarer å innse at de kan ta feil i blant. Så utrolig irriterende! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Det irriterer meg at en jævla kuk skal ødlegge turen min til Julie. Jeg hadde banka fyren om jeg hadde sett han. Idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er fremdeles de som hadde fest i går som irriterer meg, men i dette tilfellet begrenser jeg det til vedkommende som spydde på hele inngangspartiet vårt inni gangen, som jeg tråkket i da jeg skulle til skolen i morges. Jummy. Irriterer meg litt at det ikke er onsdag også. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Når man knipser som en gal, og batteriet plutselig er tomt. Huff. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Det er fremdeles de som hadde fest i går som irriterer meg, men i dette tilfellet begrenser jeg det til vedkommende som spydde på hele inngangspartiet vårt inni gangen, som jeg tråkket i da jeg skulle til skolen i morges. Jummy. Irriterer meg litt at det ikke er onsdag også. 7804702[/snapback] Stress med folk som ikke rydder. Var fest her for litt siden, dagen etter var gulvet i trappa seigt og det lå sneiper over alt. Ikke like ille som spy, men stadig ikke optimal start på dagen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 At jeg får migrene rett før russefest. Og at jeg har hatt det hele uken nå. FAEN TA MIGRENE Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg unner ikke russen mye, men litt migrene skal jeg kunne leve med at de har. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg unner ikke russen mye, men litt migrene skal jeg kunne leve med at de har. 7804853[/snapback] BLASFEMI! Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noe som irriterer meg er kassadamer på diverse matbutikker, spesielt store kjeder, som meny og ica. Skal kjøpe øl, og er under 23 år..spørr etter legg. Jeg har ingen ting imot at de spørr etter legitimasjon, for det er jobben dems, men MÅTEN de spørr på. De skuler på en som om jeg skulle ha kviser ut av ræva, sier ikke "hei" men "Jeg SKAL se legitimasjon", med et lite håp om at de skal kunne ødelegge dagen. Hvor vanskelig er det å si "Heihei, kan jeg få se legitimasjon" eller lignende. Jobber i butikk selv, og jeg hadde ikke klart å være sur mot kunder en hel dag, da hadde jobben vært KJEDELIG. Kunder kan jo også være irriterende, men faen..."JEG SKAL" irriterer meg as. "Jeg skal ha en pakke prins mild, jeg SKAL ha ut 200 kr ekstra, JEG SKAL ha ditt..FUCK AS..skjer med sånne folk. Missbrukt eller? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Ja, skal-ha-folk er jævlig irriterende. Lyst til å starte en klubb? Hver gang vi hører noen si "skal ha", stiller vi oss foran dem og sier "du skal ikke ha noe som helst, men du kan kanskje få kjøpe det hvis du ikke oppfører deg som en jævla kødd". Eller noe lignende. EDIT: Jeg var på en bar en gang, hvor den engelske bartenderen fant ut at han skulle ha "please-and-thank-you-night". Hvis man ikke spurte pent og takket høflig, måtte man betale dobbelt for drinken. Bra tiltak. Endret 26. januar 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 At Telenor lovte oss bredbånd til den 15 august i 2006, og at datoen for ferdig utbygging blir satt bakover hver helvetes måned! Og isdn. Fyfaen for noe helvetes makkverk å sitte å surfe på i det herrens år totusenogsju! Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Yeah, du får bare ringe inn og si du "Skal ha" internett Da får du sikkert sendt ett gammelt modem i posten. Menmen. Joa, skal ha folk er hat. Pleier å svare dem "du SKAL det ja?!". Får ofte "oj" reaksjoner så de skjønner det til nestegang. Menmen, kunder er kunder. Kunne sikkert ha denga 25% av kundene vi har, men får liksom ikke lov av sjefen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Joa, skal ha folk er hat. Pleier å svare dem "du SKAL det ja?!". Får ofte "oj" reaksjoner så de skjønner det til nestegang. Menmen, kunder er kunder. Kunne sikkert ha denga 25% av kundene vi har, men får liksom ikke lov av sjefen. 7805572[/snapback] Jeg glemmer meg en sjeden gang selv, men jeg liker absolutt ikke "SKAL ha"-mennesker, så jeg setter pris på en liten påminnelse. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Folkeaksjonen mot "skal ha"? Jeg hadde meldt meg inn. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Irriterer meg over at folk er så utrolig forhåndsdømmende. Ikke bare når det gjelder hudfarge, men også når det gjelder hvilke spill man liker. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Irriterer meg over de som sitter i kassa. Hvis jeg handler 2-3 ting så sier de ikke hei til meg! Hvis jeg derimot skulle handle masse så starter de å snakke med meg om været og hva enn... Diskriminering! De må da være hyggelig mot de som handler for et par kroner. Jeg må alltid være hyggelig mot folk når jeg ber om noe, føler meg slem ellers Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 En kamerat av meg hadde en vanvittig bra idé. Han var så lei av halvhjerner og idioter som vanker på grill/fastfood-steder at han ville starte en kebab/burger-sjappe hvor du får kjeft av personalet, konstant. Det verste er at det faktisk kunne blitt litt populært også. Det hører kanskje med til historien at denne fyren er ekspert i å kjefte opp folk, og hadde klart jobben med glans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg