Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg så grenseløst å ligge bak noen som ligger 10 km under grensen. Ja, det er 'bare' 10 men når det er feks 70-80 så skal man opprettholde det, med visse untak til folk som øvekjører og om det selvfølgelig er is o.l. på veien.

 

Kjør til siden å la oss andre passere!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over at viasat 4 ødelegger alle trailerne til filmer de skal snart vise.

De dubber og styrer, og får hele driten til å se lame ut.

 

Nå sender de ikke noe bra filmer da, men likevel, får enda mindre lyst til å se det når de gjør sånn drit.

 

Ja, og en annen ting. Hvis jeg blir syk nå så er det svineinfluensa, ingen tvil, finnes jo ingen andre sykdommer lenger. :roll:

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

HVORFOR er det så mye VIKTIGERE med fotball?

Det er ekstremt dårlig behandling av seere.

 

Alle kanaler har jo egne SPORTSKANALER for faen, BRUK DE.

 

De gjør ikke sånn med andre sporter...

Den sporten har alltid vært det viktigste i verden omtrent, uten at jeg skjønner helt hvorfor.

ÅJA, PENGER, JEG GLEMTE DET HELT.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
HVORFOR er det så mye VIKTIGERE med fotball?

Det er ekstremt dårlig behandling av seere.

 

Alle kanaler har jo egne SPORTSKANALER for faen, BRUK DE.

 

De gjør ikke sånn med andre sporter...

Den sporten har alltid vært det viktigste i verden omtrent, uten at jeg skjønner helt hvorfor.

ÅJA, PENGER, JEG GLEMTE DET HELT.

+1

Annen ting som irriterer vettet av meg er at alle i klassen på død og liv MÅ snakke om mopeder. Hva er det som er så spennende? Det går fort ja, men du kan ikke kjøre fort me dem, halvparten har ikke trimmet dem en gang. De snakker HELE tiden om det, seriøst, what the f...? Når jeg endelig har fått samtalen inn på musikk og vi sitter og hygger oss så må selfølgelig noen idioter komme og si noe ala "Så deg i bakspeilen idag" åsså begynner de ><

Lenke til kommentar

Det er ikke alle folk i verden som liker MTV og The Voice. TVN er okei, men hvis det ikke er noe der så sliter du.

Men det jeg syntes er irriterende, jeg ser riktig nok ikke på tv men andre har nok dette problemet. Du skal se ett program du følger med på, men får ikke sett det pga det blir utsett så jævlig sent pga Fotball/håndball kamp.

Lenke til kommentar

Hehe, opplevde en nestenulykke i en rundkjøring i går. Er som vanlig den gamle dama som sitter inni bilen og ikke ser NOEN vei før hun schmeller inn i rundkjøringen uten et blikk til venstre. Jeg står på bremsen og tuter på kjerringa. Idiot kjerring. Når jeg tenker tilbake på det kunne jeg skaffa meg en ny frontfanger i den situasjonen der. Faen..

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '9' innlegg slettet fra tråden.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Amatørmessige lånekassa. Først missforstår de søknaden totalt, og svaret på søknaden gir de meg noe helt annet enn hva jeg har søkt på. Når jeg prøver å ringe for å få avklart dette, må jeg først vente flere minutter på at telefonsvareren skal bli ferdig med å snakke før jeg kna taste at jeg vil prate med noen... Men når jeg endelig kommer så langt, så er det ingen ledige, og jeg får beskjed om å ringe opp igjen senere. Hvorfor i helvete kan de ikke bare fikse en callback funksjon?

 

Prøvde første gang å ringe Onsdag forrige uke, og begynner å bli passe pissed off...

 

Fikk summetonen en gang, men etter å ha ventet i en halvtime gadd jeg ikke mere.

 

Nå har jeg så lyst til å møte opp på lånekassens kontorer med balltre...

Lenke til kommentar
Jeg HATER når programmer blir avlyst pga fotball!!!!!!!!!!!!!! :mad:
HVORFOR er det så mye VIKTIGERE med fotball?

Det er ekstremt dårlig behandling av seere.

 

Alle kanaler har jo egne SPORTSKANALER for faen, BRUK DE.

 

De gjør ikke sånn med andre sporter...

Den sporten har alltid vært det viktigste i verden omtrent, uten at jeg skjønner helt hvorfor.

ÅJA, PENGER, JEG GLEMTE DET HELT.

Det gjør dem da! Tour de France, vinter-OL, håndball-VM for å nevne noe. Men det er som regel de som ikke liker fotball som klager...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...