Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, han er sint fordi jeg ignorerer han (anbefaler andre å gjøre det samme forresten)

Ignorerer du meg? Det visste jeg faktisk ikke ;)

 

Og jeg ignorerer Jason Something, fordi jeg synes linkene er ekkel, forumbildet er ekkelt, signaturen er ekkel, historien om gutten eller hva faen det er, er ekkel..So fuck it!

This.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for det, men jeg irriterer vettet av meg over reklame på TV. Særlig 1000 ganger midt i en film eller en serie. Og på TV3, Discovery, ++ får man inntrykk av at det er lengre reklamepause enn selve filmdelen..

 

Skulle ønske det gikk an å betale en ekstra sum hver måned for å få se en eller flere kanaler uten reklame.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke noe for det, men jeg irriterer vettet av meg over reklame på TV. Særlig 1000 ganger midt i en film eller en serie. Og på TV3, Discovery, ++ får man inntrykk av at det er lengre reklamepause enn selve filmdelen..

 

Skulle ønske det gikk an å betale en ekstra sum hver måned for å få se en eller flere kanaler uten reklame.

 

De kunne jo i det minste ha fjerna promoreklamene når det er pauser midt i en film / serie.

De kunne vært der bare mellom programmer.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke noe for det, men jeg irriterer vettet av meg over reklame på TV. Særlig 1000 ganger midt i en film eller en serie. Og på TV3, Discovery, ++ får man inntrykk av at det er lengre reklamepause enn selve filmdelen..

 

Skulle ønske det gikk an å betale en ekstra sum hver måned for å få se en eller flere kanaler uten reklame.

Her i Canada har de reklame etter introen til The Simpsons, 4 ganger under The Simpsons og før rulleteksten til The Simpsons. Hva faen? Før rulleteksten, faktisk.

Lenke til kommentar

De har det i et annet land og, bare rett før showet skal slutte. Ikke få ganger jeg har hørt verten si "En kort pause" og rett etter reklamen "Det var alt vi hadde, på gjensyn", rulletekst. Så kommer det 10-15 min med reklame igjen. WTF liksom?

 

En annen ting er Office 2007 og det nye verktøylinjesystemet. De har tatt noe som fungerte perrfekt og gjort til en stor irritasjon. Sjelden jeg finner det jeg leter etter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...