Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, føler ikke helt for å si hvor det er.

Sa til "fadderen" min hvordan det var, han spurte hvilken etasje det var. 6. sa jeg, da lo han bare. Det er visst den værste.

Jeg tror jeg sparte meg selv for mye frustrasjon da jeg for første gang skulle flytte for meg selv bestemte meg for at jeg ALDRI skulle bo i et hybelfelleskap. Leilighet/Hybelleilighet FTW.

Lenke til kommentar

Bo hjemme hos foreldrene er hvertfall win-win :p

Ugh, for en drittdag! Begynte å skrive, men ble veldig rotete. Liste er en fin ting.

- Først glemmer jeg lommeboka hjemme og måtte sykle hjem igjen for å hente den.

- Så var hele toget møkkefullt så jeg måtte sitte heeelt bakerst.

- Så møtte jeg sjefen i heisen og sa han ikke var fornøyd med tegningene, og la en bunke med rettelser på pulten min og ønsket de korrigert fortere enn fort.

- Gikk glipp av "oppvåkningsfasen" (15 mins oppstart på arbeidsdagen; aviser og forum)

- Holder fortsatt med tegningene og faen så sakte det går med nedsenket motivasjon.

- Mandager er noe dritt.

- Det var alt for nå

Edit: kom på en til: Ødelagt humør av en jente som brukte lang tid på å svare på mail. (Hun eide meg)

Endret av Myst
Lenke til kommentar

klarer ikke å konsentrere meg om det jeg må. er nødt til å lese pensum og løse eksamensoppgaver,men holder ikke ut så lenge som jeg burde. ender med at jeg bare sitter her på forumet og fjaser om noe annet.pokkern ta,burde hive pc'n i sjøen.

kunsten å konentrere seg:

http://www.studenttorget.no/index.php?show...artikkelid=6652

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...