Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

kan ikke spille musikk på mitt lydanlegg,er redd for å tiltrekke meg folka som fester rett nedi gata med min house og clubmusikk. kan jo bare redusere volumet,men siden huset er veldig lytt så må jeg nok redusere ned til et lydnivå som knapt er hørbart.da er vitsen vekk.

 

Det problemet har ikke jeg. Når jeg dundrer på med housemusikk her er den eneste oppmerksomheten jeg får noen dunk i veggen/taket av naboene som vil jeg skal skru ned. Og jeg bor faktisk i studentby :p

 

Høh, husker jeg og noen venner spilte DRITHØY trancemusikk klokka 4 om natta, med vinduet helt åpent.

Og naboene hadde også vinduene åpne, og jeg bor i rekkehus! BORETTSLAG!

 

Ingen reagerte.

 

Men jeg gjør ikke det nå lenger, hvis jeg skal spille høyt nå, lukker jeg vinduet hvertfall. :p

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel det slik her og... Eneste problemet er at det faktisk høres ganske godt ut, men har ikke fått noen klager :)

 

Edit: Er irriterende når folk på nettby har tekst på et annet språk på profilen. Akkurat som om noen bryr seg om hva som står så mye at de gidder å translate det.

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Smilte litt når jeg så en ung Arthur Arntzen på TV anno 1972 som synes folk sørpå stresset for mye kontra folk nordpå......dette stemmer vel bare mer og mer anno 2009 ;)

 

Ikke dum den fyr'n.....synd folk flest bare ser han som bajasen Oluf......more than meets the eye osv.

Lenke til kommentar

Var på el-kjøp her om dagen og sveipa bortom pc-avdelinga. "Se her da, perfekt til skolebruk står det!" hører jeg en dame si. Så kommer det en ekspeditør bort til henne og hu sier "Jeg ser etter ny bærbar pc og jeg synes denne hadde veldig fin sånn blåfarge." YAAAAARGHRGHRHGRGRHGRHGAYAGRHARGYGRHGRHGRHAGRYGRHGRYRHGRH!

Ekspediøteren så sin mulighet og spilte selvfølgelig med, han pakka på med office-pakker og klar-til-bruk avtaler itillegg til kaffesølforsikring. Dama dro fornøyd ut av butikken med sin nye så til de grader overprisede laptop med "fin sånn blåfarge".

Lenke til kommentar

Nettilgangen på denne skolen. Fra hva jeg kan finne ut er det 2 mbit delt på 90 elever, men så er ikke nettverk min sterke side heller. Wireless adapteren er jo også fra 2003. Og her skal jeg bo fram til Mai. Kan jo ikke annonsere med nett til alle rom når en nettside tar fem minutter å åpne med litt flaks...

 

Edit: Jeg fant en løsning! Jeg er bare nødt til å ha adapteren hengende ut av vinduet for å få en brukbar stabil fart. Faren er jo at hvem som helst kan komme og nappe den uten at jeg rekker å se hvem det er engang... Jeg hadde jo regna med router i hvert bygg, ærlig talt.

Endret av Saft Suse
Lenke til kommentar
Var på el-kjøp her om dagen og sveipa bortom pc-avdelinga. "Se her da, perfekt til skolebruk står det!" hører jeg en dame si. Så kommer det en ekspeditør bort til henne og hu sier "Jeg ser etter ny bærbar pc og jeg synes denne hadde veldig fin sånn blåfarge." YAAAAARGHRGHRHGRGRHGRHGAYAGRHARGYGRHGRHGRHAGRYGRHGRYRHGRH!

Ekspediøteren så sin mulighet og spilte selvfølgelig med, han pakka på med office-pakker og klar-til-bruk avtaler itillegg til kaffesølforsikring. Dama dro fornøyd ut av butikken med sin nye så til de grader overprisede laptop med "fin sånn blåfarge".

Hun må ha vært kjempefin siden du iaktok henne så lenge.

Lenke til kommentar

Her er ting som irriterer meg for tiden, det vil si studentboligen jeg befinner meg i:

 

Lite jævla rom (nesten fengselscelle).

 

Er flere redskaper/fat/kniver osv. som mangler på kjøkkenet

og de som ikke mangler ligger ikke i noe system.

 

Det er skittent på kjøkkenet generelt.

 

Det lukter stygt på kjøkkenet.

 

Folk vasker faen ikke opp etter seg, så det stinker, ting

ligger i veien og det du skal bruke er skittent.

 

Null system på kjøleskapet, ikke indelte hyller, så hvem som

helst kan i praksis stjele.

 

Toalett/dusj har generelt dårlig standard.

 

På doene er det nesten alltid (rett og slett) piss på ringen, toalett-

skåla og på gulvet, noe jeg svært sjelden opplever f. eks. på

et kjøpesenter der toaletter brukes mange, mange flere ganger

i løpet av dagen.

 

 

Dusjene har ofte kaldt vann, det er elendig stråle (lite trykk, må presse ut shampooen),

feil med dysa (rar, ekkel stråle) og det er alltid hår på gulvet

selv om det står tydelig merket om å fjerne hår.

 

Heisen er vannvittig treg og lukter stygt.

 

Folk kaster ikke søppel, det står ofte søppelposer på kjøkkengulvet som de

har giddet å fylle, knyte og ta ut, men ikke gå til det skrittet å kaste, noe

som igjen medfører lukt.

 

Søppelcontaineren utenfor blokka er nesten tom, det er fordi det ligger

en haug med søppel UTENFOR den, de har altså ikke giddet å kaste søpla

i den.

 

Generelt lukter det stygt i gangene også, i dag da jeg åpnet døra stinket det piss

i gangen rett utenfor, noen må faktisk ha pisset på gulvet der.

 

Og så er det selvsagt rimelig lytt, noe som medfører bråk og konstant irritasjon.

 

Med frykt for å bli kalt rasist og det som værre er sier jeg dette: grunnen er at hele blokka

er fyllt til randen med utlendinger, det virker som om de ikke bryr seg om hygiene, orden,

ryddighet og ro i det hele tatt. Alt dette gjør det til en jævla kjip plass å bo.

Lenke til kommentar
Her er ting som irriterer meg for tiden, det vil si studentboligen jeg befinner meg i:

 

Lite jævla rom (nesten fengselscelle).

 

Er flere redskaper/fat/kniver osv. som mangler på kjøkkenet

og de som ikke mangler ligger ikke i noe system.

 

Det er skittent på kjøkkenet generelt.

 

Det lukter stygt på kjøkkenet.

 

Folk vasker faen ikke opp etter seg, så det stinker, ting

ligger i veien og det du skal bruke er skittent.

 

Null system på kjøleskapet, ikke indelte hyller, så hvem som

helst kan i praksis stjele.

 

Toalett/dusj har generelt dårlig standard.

 

På doene er det nesten alltid (rett og slett) piss på ringen, toalett-

skåla og på gulvet, noe jeg svært sjelden opplever f. eks. på

et kjøpesenter der toaletter brukes mange, mange flere ganger

i løpet av dagen.

 

 

Dusjene har ofte kaldt vann, det er elendig stråle (lite trykk, må presse ut shampooen),

feil med dysa (rar, ekkel stråle) og det er alltid hår på gulvet

selv om det står tydelig merket om å fjerne hår.

 

Heisen er vannvittig treg og lukter stygt.

 

Folk kaster ikke søppel, det står ofte søppelposer på kjøkkengulvet som de

har giddet å fylle, knyte og ta ut, men ikke gå til det skrittet å kaste, noe

som igjen medfører lukt.

 

Søppelcontaineren utenfor blokka er nesten tom, det er fordi det ligger

en haug med søppel UTENFOR den, de har altså ikke giddet å kaste søpla

i den.

 

Generelt lukter det stygt i gangene også, i dag da jeg åpnet døra stinket det piss

i gangen rett utenfor, noen må faktisk ha pisset på gulvet der.

 

Og så er det selvsagt rimelig lytt, noe som medfører bråk og konstant irritasjon.

 

Med frykt for å bli kalt rasist og det som værre er sier jeg dette: grunnen er at hele blokka

er fyllt til randen med utlendinger, det virker som om de ikke bryr seg om hygiene, orden,

ryddighet og ro i det hele tatt. Alt dette gjør det til en jævla kjip plass å bo.

Hørtes veldig ut som russland.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...