Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det siste blogginnlegget mitt oppsummerer vel det meste. :(

 

Den nye klassa mi irriterer meg. Det irriterer meg at åttande-, niande- og tiandeklasse må dele klasserom. To gutar i åttande irriterer meg. Den eine er ein sånn som skal kommentere og sladre om alt, og då meiner eg alt!

 

Og eg har ein lærar som irriterer meg noko så grenselaust. Dersom eg spør om noko som ikkje står i boka svarer ho "Korleis skal eg vite det?", og tilbyr seg i alle fall ikkje å finne det ut. Ho er også ufatteleg dårleg i nynorsk, og at ho skal kunne undervise norsk på ungdomsskulenivå er for meg ei mysterium.

 

Det irriterer meg også at det heng eit bilete av Jesus i gangen på skulen. Tykkjer ikkje det har noko der å gjere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Irriterer meg over at jeg er ETT år unna å kunne stemme i år, og at det virker som om veldig få skjønner at Venstre er riktig parti å stemme på i år.

Er det ikke opp til hver enkelt å finne ut hvem de mener er best? Bare fordi du syns dem er best betyr ikke det at alle skal det.

Lenke til kommentar
Dersom det hjelper, førehandsrøysta eg på Venstre for cirka eit kvarter sia.

Det er bra; hver stemme teller! :) Det eneste som bekymrer meg er at en stemme til Venstre kan bety en stemme til Høyre, som igjen kan bety en stemme til FrP... :(

 

 

Er det ikke opp til hver enkelt å finne ut hvem de mener er best? Bare fordi du syns dem er best betyr ikke det at alle skal det.

Selvfølgelig betyr det ikke det, jeg er faktisk for at alle skal få bestemme over seg selv; og hvis du faktisk hadde tatt deg tida til å lese litt lengre ned -

Det jeg prøvde å si var at jeg var skuffa over at såpass få interesserer seg for Venstre, men jeg burde nok kanskje uttrykt meg på en annen måte. :)
Lenke til kommentar

At vi ikke får lov til å bruke egen PC på skolen (Videregående i Akerushus)

 

Vi MÅ ha pc på skolen ifølge de, og siden man ikke kan bruke egen, må man betale 850kr for å leie PC'en til sommeren, da de skal sende den på service eller noe, også få den tilbake til høsten og gi nye 850kr for den.

 

Hvorfor kan man ikke bruke egen? Fordi folk kan kommunisere på den under eksamen? Hvordan skal man klare det når skolen slår av alt internett under eksamen?

 

Og den PC'en man får er man ikke administrator, så man får heller ikke lov til å innstallere programmet på den (som f.eks. ny word, annen nettleser el.l) så man sitter igjen med Word 2000, IE 6 + alt mulig annet.

 

Skulle heller vært sånn at de som kunne fikse PC-en sin selv, levere leksene i de formatene man skal osv. kunne ha egen, men de som ikke klarer det, kunne bestemme selv. Eller noe lignende.

 

Hvis ikke det heller, skulle man heller kunne betalt for eks. for 3 år, så man slipper å levere den inn hver sommer, så alt blir slettet, så man må legge inn notatene, bokmerker++

Skulle heller hatt den i 3 år, så kunne man betale for eventuelle skader da.

 

Pluss at PC-en har en 11" skjerm el. + et tastatur som knirker som bare det og er elendig.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
At vi ikke får lov til å bruke egen PC på skolen (Videregående i Akerushus)

 

Vi MÅ ha pc på skolen ifølge de, og siden man ikke kan bruke egen, må man betale 850kr for å leie PC'en til sommeren, da de skal sende den på service eller noe, også få den tilbake til høsten og gi nye 850kr for den.

 

Hvorfor kan man ikke bruke egen? Fordi folk kan kommunisere på den under eksamen? Hvordan skal man klare det når skolen slår av alt internett under eksamen?

 

Og den PC'en man får er man ikke administrator, så man får heller ikke lov til å innstallere programmet på den (som f.eks. ny word, annen nettleser el.l) så man sitter igjen med Word 2000, IE 6 + alt mulig annet.

 

Skulle heller vært sånn at de som kunne fikse PC-en sin selv, levere leksene i de formatene man skal osv. kunne ha egen, men de som ikke klarer det, kunne bestemme selv. Eller noe lignende.

 

Hvis ikke det heller, skulle man heller kunne betalt for eks. for 3 år, så man slipper å levere den inn hver sommer, så alt blir slettet, så man må legge inn notatene, bokmerker++

Skulle heller hatt den i 3 år, så kunne man betale for eventuelle skader da.

 

Pluss at PC-en har en 11" skjerm el. + et tastatur som knirker som bare det og er elendig.

 

Om de slår av internett, går det alltids ann å kommunisere over LAN? Der skjønner jeg de.

Og at du må betale 800kr gjør vel ikke noe? Får jo stipend fra skolen nå.

 

Vi fikk forresten valget om å bruke egne om de var kjøpt etter 1. januar, men måtte ha kvittering. Og den fant jo selfølgelig ikke jeg, og da jeg hadde funnet den, var det selfølgelig for sent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
"This video is not available in your country due to copyright restrictions.

This video is unavailable." :realmad:

I feel you on that one!

 

Har(meget desverre) ikke hadd mulighet aa sett kamper paa Three Lions saa langt i aar.

Lenke til kommentar

... så, eg hentar Xbox-en min frå bror min sitt rom, etter at han har hatt xbox-en i eit par månader, og skal lasta ned nye Shadow Complex frå Xbox Arkade.

 

Men heisann! Eg har RRoD.

 

Eg bad bror min om å ikkje spela for mykje. Eg åtvara han. Eg sa at dette kunne skje. Og greit nok, sånt skjer. Eg forstår det. Men han gadd faen ikkje fortelja at xbox-en min, som eg kjøpte, er kaputt. Xbox-en har visst vori sånn i over ei veke. Fy faen. Garantien kunne sikkert gått ut før han hadde giddi å ta seg bryet om å melde frå.

 

brb, fylle ut skjema for reparasjon.

Lenke til kommentar

Solgte en el-gitar på finn for noen dager siden, alt stemte da jeg gav den fra meg. Jeg stemte den til og med, og spilte litt på den selv, kun 10 minutter før kjøper mottok den. Senere på dagen, mens jeg står på konsertområde med hundrevis av folk rundt meg, så ringer kjøperen og sier at det er noe med en skrue som ikke stemmer. Vi blir enige om at han skal fikse det, og at jeg skal betale det det koster for ny skrue/whatever(ettersom jeg sa at "alt var i orden" med gitaren da jeg solgte den). Så ringer han dagen etter og sier at jeg må skaffe den, men jeg vet jo knapt hva slags skrue det er snakk om.

 

Det som irriterer er at jeg har en ussel følelse av kjøperen har mistet gitaren i bakken/whatever, og ødelagt driten selv. Faen så stress alt ble

Lenke til kommentar
kan ikke spille musikk på mitt lydanlegg,er redd for å tiltrekke meg folka som fester rett nedi gata med min house og clubmusikk. kan jo bare redusere volumet,men siden huset er veldig lytt så må jeg nok redusere ned til et lydnivå som knapt er hørbart.da er vitsen vekk.

 

Det problemet har ikke jeg. Når jeg dundrer på med housemusikk her er den eneste oppmerksomheten jeg får noen dunk i veggen/taket av naboene som vil jeg skal skru ned. Og jeg bor faktisk i studentby :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...