Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At politiet er så jævla skummelt.

Jeg blir livredd, klarer ikke å konsentrere meg i trafikken når det kjører en politibil bak meg.

 

Kjørte skuter til byen i dag.

Rett bak meg er det en politivan.

Jeg nærmer meg et lyskryss, så blir det akuratt gult.

Nå er jeg fortvilet. Hvis jeg kjører på gult, kanskje politiet ikke skjønner hvorfor.

Av instinkt bråstopper jeg, og blir helt fortvilet i det jeg hører lyden av gummi som skrapes bortover asfalten bak meg. Politibilen måtte også bråstoppe.

 

Så blir jeg redd for at de er så nære at de treffer meg, så jeg kjører igjen! Wtf!

Er helt umulig å gjøre noe rett.

 

Jeg må ha politifobi eller noe sånt, hvertfall på god vei.

 

Tror tanken kommer av at de har makt over meg på en måte, at de kan gjøre hva de vil.

De har liksom høyere rang. Er så teit at det er sånn.

 

Men til helvete med de, ingen har makt over meg sånn egentlig.

Jeg ser alltid for meg jorda zoome ut, og blir bare mindre og mindre.

Ingenting betyr en dritt, jeg kan i realiteten gjøre hva jeg vil.

Jeg kan velge selv hva som betyr noe for meg og hva som ikke betyr noe.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Kjenner følelsen, hadde politibil bak meg i flere mil engang jeg øvelseskjørte. Fikk helt hetta fordi jeg hadde glemt "L" bakpå bilen, å fattern måtte guide meg gjennom hele greia.

Lenke til kommentar
Jeg har begynt på vidregående, og vi fikk bruke våre egne bærbare PC`er (Om kjøpt etter 1. Jan. i år) Men jeg finner jo selfølgelig ikke den fuckings kviteringen til PC`en, og den er jeg nødt til å ha.

 

Edit: Og ordren finner man ikke på MPX heller, den er blitt borte den ja..

Seriøst? Må du ha kvittering på pcen din for å få lov til å bruke den på skolen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Seriøst? Må du ha kvittering på pcen din for å få lov til å bruke den på skolen?

Nei, men visst du ikke har det får du ikke 4000 i stipend til bærbart kjøp, am i right ?

Lenke til kommentar

møtte til all overraskning en klasseveninne idag. startet praten med hva hun drev med og hva som brakte henne til denne studentbyen.joda,hun hadde startet på studier og lurte på hva jeg gjorde. jeg sa da at jeg studerte (juss),men hun skjønte visst ikke dette.derfor stod hu bare å nag'a på at jeg samlet poeng til studier osv.jeg fortalte henne minst 5 ganger at jeg hadde kommet inn,jeg var på mitt andre år som jusstudent osv.avlikevel virket det ikke som det gikk opp for henne at jeg faktisk var student. aner ikke hvorfor hun bare vaset slik.kanskje hun bare var bitter fordi hun selv kanskje ikke kom inn på hva hun ville.

Lenke til kommentar

Tankegangen til folka som styrer SAS er rett og slett 'flawless'.

Taper penger, da sier vi opp folk.

Men når de sier opp folk så blir det for lite folk pr fly som skal losses/lastes, som betyr forsinkelser, som videre fører til høyrer kostnader?

 

Er vel ikke noe som heter SAS innen året er omme... Teite finanskrisen **** til alt.

 

Direktører i SAS irriterer meg!!!

 

Ja, jeg jobber i SAS...

Lenke til kommentar
At jeg muligens har svineinfluensa, nå det passer jævlig dårlig og få den akkurat nå!

Det passer vel alltid dårlig å få den. Merker selv at jeg har blitt litt ekstrem når det gjelder håndhygiene. Men det er jo bare bra uansett influensa eller ikke.

 

Noe som irriterer meg. Fant ut at jeg liksom skal vaske felleskjøkkenet neste uke, og det er meget mulig den siste uka mi her. Ikke faen om jeg gjør det, jeg har ikke dårlig samvittighet når det gjelder det kjøkkenet, jeg vasker alltid mitt etter jeg har brukt det. Noen andre derimot ... Så jeg vasker nok ikke det kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...