Skjelvgråt Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Oppdatert skjermkort driverene? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ikke som jeg vet Explain plz. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) At alle gode oppdateringar til GTA4 kjem til XBOX360. Det irriterer meg kor skuffa eg eigentleg kunne bli yver PS3. Elendig online, greier ikkje å slå XBOX360 på grafikk, sjølv om den er omtrent 2,5 gangar kraftigare, og det verste av ALT; PS3 KAN IKKJE EIN GONG SPELA AV MUSIKK OG EIT SPEL PÅ SAMA TID! ARGh!! Kvifor skulle ein leggja inn musikk på ps3-en om ikkje det er for å høyra på musikk mens du spiller?!? Det einaste som er betre med PS3 er at den sugar inn CD-en, og bråkar mindre. På alle andre punkt er XBOX360 betre, og det er jævlig irriterande! OG XBOX360 ER 3 GANGAR BILLIGARE OGSÅ, OG LEVERER BETRE RESULTAT!! Eg betalte faen meg 4000 kronar for den klumpen! SONY lyt skjerpa seg, elles kjøpar eg den neste spelemaskinen frå Microsoft istaden for ein annan ps. Endret 19. august 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) vi skal ta klassebildet i morra og noen i klassa har funnet ut at alle skal ha på seg utsyr fra den sporten man driver med. Gjett hvem som driver med svømming og bruker en tettsittende speedo. Endret 19. august 2009 av Sno Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ta en sjanse, stem FRP. Vil jo være interessant å se hva de klarer, første gang i lederstolen. Meh, gjorde som Danielzu og tok det på sparket da jeg fant ut at DLF sto der. *krysse av, levere, gå* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 At nettet på hybelen min er helt sykt utrolig tregt. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Meh, gjorde som Danielzu og tok det på sparket da jeg fant ut at DLF sto der.*krysse av, levere, gå* Kva er DLF? Irriterar meg at lommeboka mi er vekke. Anten har eg mista ho, eller så har ho blitt stole. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Denne tråden irriterer meg utrolig, og jeg er rystet, er det mulig sier jeg bare. Derfor skal kvinner slås til lydighet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Denne tråden irriterer meg utrolig, og jeg er rystet, er det mulig sier jeg bare.Derfor skal kvinner slås til lydighet. Fint enig i den, Iskall. Den mannen er maktsyk over en stakkars kvinne. Virker som jeg som er 14, lever mer i realiteten enn han gjør. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hahaha, jeg ler hver gang over hvor patetisk den tråden er. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Derfor skal kvinner slås til lydighet. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg ler av den endeløse mengden av idioter som kaster seg på med idiotiske argumenter som kun tilfredstiller trollet, etterfulgt av et skikkelig endorfinkick og selvgodt smil mens de tenker at der viste de han jammen hvor dum han var. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ytringsfridom på sitt beste, hahaha. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Folk som finner på "kreative" banneord som liksom skal være morsomme. Verste jeg vet om. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 vi skal ta klassebildet i morra og noen i klassa har funnet ut at alle skal ha på seg utsyr fra den sporten man driver med. Gjett hvem som driver med svømming og bruker en tettsittende speedo. jeg går også på svømming, men vi har en slags jakke og bukse som vi bruker på stevner.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Uff, noen som har kanalen Visjon Norge? Har du Canal Digital finner du den rundt 146 eller noe sånt. Slå på, og hør hvor utrolig irriterende stemme han oversetteren har. AT NOEN SER PÅ DEN KANALEN? UFF... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Hehe, de går for det meste med ullgenser og er sure på alt og alle. Utenom Gud. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Det er faktisk meget underholdende å se på Visjon Norge. Tror mange tenker som meg og dermed er kanalen oppe ennå Han som oversetter skal liksom høres ut som en prest, er vel derfor det blir så utrolig dumt. Men det var et artig intervju der om en narkoman som hadde blitt tatt i mot på et kristent hjem. Der hadde han etter noen dager liksom sett et lys komme mot seg og hørt gud. Som om jeg ikke fatter at han var fette høy da det skjedde Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Jeg har begynt på vidregående, og vi fikk bruke våre egne bærbare PC`er (Om kjøpt etter 1. Jan. i år) Men jeg finner jo selfølgelig ikke den fuckings kviteringen til PC`en, og den er jeg nødt til å ha. Edit: Og ordren finner man ikke på MPX heller, den er blitt borte den ja.. Endret 19. august 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg