Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At alle gode oppdateringar til GTA4 kjem til XBOX360.

Det irriterer meg kor skuffa eg eigentleg kunne bli yver PS3. Elendig online, greier ikkje å slå XBOX360 på grafikk, sjølv om den er omtrent 2,5 gangar kraftigare, og det verste av ALT; PS3 KAN IKKJE EIN GONG SPELA AV MUSIKK OG EIT SPEL PÅ SAMA TID! ARGh!! Kvifor skulle ein leggja inn musikk på ps3-en om ikkje det er for å høyra på musikk mens du spiller?!?

Det einaste som er betre med PS3 er at den sugar inn CD-en, og bråkar mindre. På alle andre punkt er XBOX360 betre, og det er jævlig irriterande! OG XBOX360 ER 3 GANGAR BILLIGARE OGSÅ, OG LEVERER BETRE RESULTAT!!

Eg betalte faen meg 4000 kronar for den klumpen! SONY lyt skjerpa seg, elles kjøpar eg den neste spelemaskinen frå Microsoft istaden for ein annan ps.

Endret av Norvegisk
Lenke til kommentar

Det er faktisk meget underholdende å se på Visjon Norge. Tror mange tenker som meg og dermed er kanalen oppe ennå :wee:

 

Han som oversetter skal liksom høres ut som en prest, er vel derfor det blir så utrolig dumt.

 

Men det var et artig intervju der om en narkoman som hadde blitt tatt i mot på et kristent hjem. Der hadde han etter noen dager liksom sett et lys komme mot seg og hørt gud. Som om jeg ikke fatter at han var fette høy da det skjedde :D

Lenke til kommentar

Jeg har begynt på vidregående, og vi fikk bruke våre egne bærbare PC`er (Om kjøpt etter 1. Jan. i år) Men jeg finner jo selfølgelig ikke den fuckings kviteringen til PC`en, og den er jeg nødt til å ha.

 

Edit: Og ordren finner man ikke på MPX heller, den er blitt borte den ja..

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...